Mobilno RSS Facebook E-novice Nastavi za domačo stran Dodaj med priljubljene Podcast Pozabljeno geslo Registriraj se Prijava facebook_connect.gif



  • A- A+

15.05.2013      8:48
|

Joga

  • A- A+

 

Živimo v času, ki je izjemno stresen in v katerem si je vse težje vzeti nekaj časa zase in za sprostitev.

Z jogo lahko najdete tisto, kar se vam izmika v vse bolj stresnem življenju – mir, zadovoljstvo in veselje. Joga ne pomaga zgolj pregovorno, saj so tudi v veliko raziskavah ugotovili njene pozitivne učinke. Poglejmo, kateri so to

 

Sproščanje hormonov sreče

Kot pri vsaki telesni aktivnosti se tudi pri joga položajih sproščajo t.i. hormoni sreče (endorfini, dopamin, serotonin). Ti skrbijo za boljše počutje, zmanjšujejo bolečine in spodbujajo občutke udobja. Za izboljšanje volje izberite joga položaje, pri katerih je potrebno čim več gibanja, saj so bolj učinkoviti za ta namen

 

Lajšanje bolečin

Ob kroničnih bolečinah se je težko osredotočiti na službene obveznosti in je težko ohranjati dobro voljo. Nenehne bolečine lahko pripeljejo do neaktivnosti, slabosti, nespečnosti, tesnobnosti in do depresije, vse skupaj pa ne vpliva le na posameznika, temveč tudi na njegove odnose do drugih. Joga lahko pomaga pri lajšanju in odpravi bolečin, saj odpravlja dva glavna vzroka za njihov nastanek: napetost v mišicah in slabo držo

 

Boljše počutje in zdravje

Joga ne samo da skrbi za boljšo voljo, skrbi tudi za bolj zdravo telo. Z rednimi treningi se izboljšujejo fleksibilnost telesa, občutek za ravnotežje, moč in obseg gibanja. Poleg tega se znižuje krvni pritisk, izboljša odpornost in zniža nivo škodljivega holesterola. Položaji, pri katerih telo zvijamo in ga počasi premikamo, prinašajo še eno prednost – stimulirajo se organi in iz telesa se odvajajo strupene snovi.

 

Pozornost in sposobnost osredotočanja

Joge se je potrebno lotiti zbrano in se osredotočiti na vsak gib in vdih, ki ga naredimo. Ta pozornost vas oddalji od zunanjega sveta in pomaga pri tem, da se osredotočite nase. Tako vsaj za nekaj časa možganom zagotovimo oddih in jih ne obremenjujemo z večopravilnostjo in s pretirano količino informacij. Z rednim in osredotočenim treningom se tako izboljšujejo tudi spomin, pozornost in koncentracija

 

Samozavest

Preko preobrazbe telesa in misli, ki jih prinaša joga, se izboljšuje tudi samozavest. Boljša gibljivost, drža in vzdržljivost, prav tako pa boljša zmožnost osredotočanja in obvladovanja stresa nam dajeta občutek, da bolje obvladujemo svoje življenje in imamo bolj pozitivno mišljenje o samem sebi. Med položaji smo prepuščeni samim sebi in spoznavanju svojih zmožnosti, z osredotočanjem na gibanje pa dobimo tudi priložnost, da se namesto na zunanji svet posvetimo svojemu

 

Tina Pečan




Povezave:Študent

Prijavi napako v članku



KOMENTIRAJ

X

Sponzorirano


ANKETA
Arhiv anket

Trenutno ni aktivne ankete
Preberi več in komentiraj
ZADNJE KOMENTIRANE NOVICE

Tinder in negativnosti družbenega omrežja 2
disqus_user  |  Se strinjam, si pa dal tudi zelo primern...
Tinder in negativnosti družbenega omrežja 2
disqus_user  |  Se strinjam,
IQ test za mačke 1
disqus_user  |  Da sem pravilno predstavim, jaz sem gosp...
Na fakulteti sem in potrebujem svoj bančni ra... 2
disqus_user  |  Spoštovani iskalci posojil Ste v kakršn...
"POST POLETJU" 8
disqus_user  |  Iščete poslovno posojilo, osebna posojil...
ŠTUDENT KANAL


e-novice Želim brezplačno izdajo uredniškega izbora
najboljših študentskih novic na e-mail
Potrdi
100% skrbno bomo varovali vašo zasebnost in odnaročili se boste lahko kadarkoli!



V zgornje okence vpišite vaš elektronski naslov, na katerega boste prejeli nadaljna navodila.
Prijava na www.student.si
Vpišite prijavne podatke:


Ste pozabili geslo?

fb_prijava Ste že uporabnik facebooka-a?
Vpišite se z enostavnim klikom na ikono -›

Registracija

Mozilla Firefox

Kliknite na meni Orodja (Tools) in izberite Možnosti (Options)
V zavihku Splošno (Main) v polje Domača stran (Home Page) vpišite naslov rn.si
Kliknite na gumb V redu (OK)

Internet Explorer

Kliknite na meni Orodja (Tools) in izberite Internetne možnosti (Internet Options)
V zavihku Splošno (General) v polje Home Page (Domača stran) vpišite naslov rn.si
Kliknite na gumb V redu (OK)

Chrome

Hkrati pritisnite ALT+F in izberite Možnosti
V zavihku Osnove kliknite na gumb Uporabi trenutno stran
Kliknite na gumb Zapri

Netscape Navigator

Kliknite na meni Tools in izberite Options
V zavihku Main v polje Home Page vpišite naslov rn.si
Kliknite na gumb OK

Opera

Hkrati pritisnite CRTL+F12
Kliknite gumb »Use current«
Kliknite na gumb OK

Safari

Hkrati pritisnite tipki CTRL+","
Izberete zavihek General
Kliknite gumb »Set to current page«

Mozilla Firefox

Hkrati pritisnite tipki CTRL+D
Kliknite na gumb Shrani (Save)

Internet Explorer

Hkrati pritisnite tipki CTRL+D
Kliknite na gumb Dodaj (Add)

Chrome

Hkrati pritisnite tipki CTRL+D
Kliknite na gumb Končano (Finish)

Netscape Navigator

Hkrati pritisnite tipki CTRL+D
Kliknite na gumb OK

Opera

Hkrati pritisnite tipki CTRL+D
Kliknite na gumb OK

Safari

Hkrati pritisnite tipki CTRL+D
Kliknite na gumb OK