Mobilno RSS Facebook E-novice Nastavi za domačo stran Dodaj med priljubljene Podcast Pozabljeno geslo Registriraj se Prijava facebook_connect.gif



  • A- A+

23.04.2013      10:42
|

Nauči se pravilno hoditi

  • A- A+

 

Morda se boste namrdnili ob naslovu tega članka, češ da hodite že odkar ste dopolnili leto dni. Hodimo namreč vsak dan, vendar pogosto premalo. Parkiramo tik pred vhodom v kinodvorano in celo telovadnico, tudi najmanjše razdalje premagujemo z avtomobilom in se veliko premalo gibljemo. Gibanje je nujno pomembno za zdrav organizem, zato vam nudimo nekaj namigov za pravilno hojo, ki bo ne le koristila vašemu počutju, pač pa celo stopila kak kilogram.

Dvignite pogled

Ne glejte v tla ali v noge, saj vas to upočasni in vam lahko povzroči bolečine v hrbtu. Namesto tega bodite vzravnani in se zazrite vsaj tri metre v daljavo. Brado vzravnajte s tlemi, dvignite prsni koš in stisnite trebušne mišice, tako boste povečali hitrost in globlje dihali

.

Upognite roke

Tudi tekli ne bi z rokami ob straneh, saj vas to upočasni. Zato tudi hodite na tak način. Bolj ko so roke upognjene, bolj nihajo in bolj ko nihajo, hitreje hodite, saj telo želi biti sinhrono. Roke stisnite v sproščene pesti. Če si predstavljate, da hrbtne mišice vlečejo roke nazaj, boste dodali še nekaj dela zanje in za roke ter jih tako trenirali. Stisnite lopatice in potegnite komolce nazaj, ko boste nihali z rokami. Ramen ne dvigujte, pač pa naj bodo sproščena, kar lahko vadite tudi pred ogledalom, da opazujete svoje napake in kdaj jih potegnete k ušesom.

 

Pristanite na petah

Ko noga zaniha naprej, naj bo peta tista, ki prva pristane na tleh, osredotočite se na to, da bodo prsti obrnjeni navzgor. Nato zavalite stopalo od pete proti prstom in se na koncu odženite (tudi to je pomemben del!) s prsti v naslednji korak. Kljub odločnim korakom pa ne stopajte trdo, pač pa imejte lahkoten korak. Vse to zahteva vajo, zato ne bodite prestrogi do sebe, le dosledni.

 

Delajte kratke in hitre korake

S kratkimi, hitrejšimi koraki boste tudi hitreje hodili. Presenečeni ali ne, daljši koraki vas pravzaprav upočasnijo, hkrati pa bolj trdo stopate, kar daje večjo možnost za poškodbo. Kadar z nogo pristanete na tleh, stisnite zadnjične mišice in poskrbite še za boljšo postavo.

Izkoristite gravitacijo

Ko hodite, se ne nagnite nazaj (s čimer se običajno upiramo gravitaciji), pač pa se raje nagnite naprej, a za največ pet stopinji naklona ter pazite, da se ne prepognete v pasu. Ne pozabite pa, da morate gledati naravnost in biti pokončni.

 

Previdno s kolki

Ko boste hodili hitro, vas bo na neki točki prijelo, da bi stekli in takrat bo čas, da v akcijo stopijo vaši kolki. Zaradi prepogostega sedečega položaja ima veliko ljudi ozke boke. Da, tudi to vpliva na boke. Med ogrevanjem zato poskusite s hojo modela na pisti in si predstavljajte črto med stopali, ki je med normalno hojo ne smete prekoračiti. Med tem ogrevanjem pa se trudite, da prestavite stopalo čez črto ob vsakem koraku, da odprete kolke. Prvič to počnite le pol minute in bodite previdni in ne prehitri. Ko so kolki odprti, skušajte dodati še gib, pri katerem se, ko stopite naprej, tudi vaš bok premakne naprej. Popek potegnite noter in čutite, kako delajo tudi vaše trebušne mišice.

 

 

Tina Pečan




Povezave:Študent

Prijavi napako v članku



KOMENTIRAJ

X

Sponzorirano


ANKETA
Arhiv anket

Trenutno ni aktivne ankete
Preberi več in komentiraj
ZADNJE KOMENTIRANE NOVICE

Tinder in negativnosti družbenega omrežja 2
disqus_user  |  Se strinjam, si pa dal tudi zelo primern...
Tinder in negativnosti družbenega omrežja 2
disqus_user  |  Se strinjam,
IQ test za mačke 1
disqus_user  |  Da sem pravilno predstavim, jaz sem gosp...
Na fakulteti sem in potrebujem svoj bančni ra... 2
disqus_user  |  Spoštovani iskalci posojil Ste v kakršn...
"POST POLETJU" 8
disqus_user  |  Iščete poslovno posojilo, osebna posojil...
ŠTUDENT KANAL


e-novice Želim brezplačno izdajo uredniškega izbora
najboljših študentskih novic na e-mail
Potrdi
100% skrbno bomo varovali vašo zasebnost in odnaročili se boste lahko kadarkoli!



V zgornje okence vpišite vaš elektronski naslov, na katerega boste prejeli nadaljna navodila.
Prijava na www.student.si
Vpišite prijavne podatke:


Ste pozabili geslo?

fb_prijava Ste že uporabnik facebooka-a?
Vpišite se z enostavnim klikom na ikono -›

Registracija

Mozilla Firefox

Kliknite na meni Orodja (Tools) in izberite Možnosti (Options)
V zavihku Splošno (Main) v polje Domača stran (Home Page) vpišite naslov rn.si
Kliknite na gumb V redu (OK)

Internet Explorer

Kliknite na meni Orodja (Tools) in izberite Internetne možnosti (Internet Options)
V zavihku Splošno (General) v polje Home Page (Domača stran) vpišite naslov rn.si
Kliknite na gumb V redu (OK)

Chrome

Hkrati pritisnite ALT+F in izberite Možnosti
V zavihku Osnove kliknite na gumb Uporabi trenutno stran
Kliknite na gumb Zapri

Netscape Navigator

Kliknite na meni Tools in izberite Options
V zavihku Main v polje Home Page vpišite naslov rn.si
Kliknite na gumb OK

Opera

Hkrati pritisnite CRTL+F12
Kliknite gumb »Use current«
Kliknite na gumb OK

Safari

Hkrati pritisnite tipki CTRL+","
Izberete zavihek General
Kliknite gumb »Set to current page«

Mozilla Firefox

Hkrati pritisnite tipki CTRL+D
Kliknite na gumb Shrani (Save)

Internet Explorer

Hkrati pritisnite tipki CTRL+D
Kliknite na gumb Dodaj (Add)

Chrome

Hkrati pritisnite tipki CTRL+D
Kliknite na gumb Končano (Finish)

Netscape Navigator

Hkrati pritisnite tipki CTRL+D
Kliknite na gumb OK

Opera

Hkrati pritisnite tipki CTRL+D
Kliknite na gumb OK

Safari

Hkrati pritisnite tipki CTRL+D
Kliknite na gumb OK