Mobilno RSS Facebook E-novice Nastavi za domačo stran Dodaj med priljubljene Podcast Pozabljeno geslo Registriraj se Prijava facebook_connect.gif



  • A- A+

21.03.2013      14:15
|

Slabe razvade

  • A- A+

 

Vsak izmed nas se srečuje z razvadami, pa naj bodo dobre ali slabe. Velik problem, pa je če slabe razvade otežujejo in uničujejo tvoj vsakdan in življenje.

 

1.      Obsedenost z e-pošto

Nenehno preverjaš pošto in pošiljaš nešteto e-sporočil prijateljem/ prijateljicam, s katerimi skorajda ne govorite več v živo.

Kako to težavo odpravite?

Poleg tega da ti  krade čas, je e-pošta še bolj škodljiva, kot si misliš. Raziskava Centra za spletne odvisnosti ugotavlja, da so ljudje, ki preživijo več časa na spletu kot z osebami v živo, pogosto depresivni. Zato si že zaradi svojega duševnega zdravja določi ‘elektronsko mejo’. Dogovarjajte se raje po telefonu kot po e-pošti..

 

2.      Odvisnost od televizije

Prižgeš  televizor, takoj ko vstopiš v stanovanje zaradi ‘zvočne kulise’, nato pa te posrka in gledaš vse oddaje od mehiških limonad do Oprah in raznih humorističnih serij.

Kako to težavo odpravite?

Televizija povzroča odvisnost, ker se zabava nikoli ne neha. Takoj ko se ena oddaja konča, se druga začne in te pritegne, da slepo buljiš v televizor. Če se želiš odlepiti od ekrana, potrebuješ dober razlog, da izključiš televizor.

Preberi zanimivo knjigo, pojdi na sprehod s prijatelji/ prijateljicami.

 

3.      Odlašanje

Z nalogami odlašaš do zadnje minute in si dopoveduješ, da bolje delaš pod pritiskom.

Kako to težavo odpravite?

Nikoli ni najboljšega trenutka za opraviti katero koli stvar. Če odlašaš z opravilom, ker je preobsežno, ga razdeli na več manjših opravkov, vsakemu pa določite rok. Drug način zagona je, da vprašaš prijatelja/prijateljico, ki je seznanjena s projektom, da te redno preverja in beleži napredek.

 

4.       Ne pijete dovolj tekočine.

Preden začutiš žejo, si  že za 2 do 3 odstotke dehidrirani.
Koliko vode naj spijem?

Nasvetov je veliko. Nekateri "pesimistični" zdravniki priporočajo 1,5 litra vode dnevno. Drugi so že pogumnejši in priporočajo vsaj 2 litra. V alternativni medicini obstaja formula: 25 kg telesne teže = 1l vode. Seveda je pri določanju potrebne "zdrave" količine vode odločilna sestava našega jedilnika. Če pojemo veliko živil, ki že vsebujejo vodo, se lahko popita količna vode zmanjša. Če je pa na jedilniku predvsem "suha" hrana, moramo res popiti dovolj vode. Suha hrana je npr. kruh, testenine, meso, klobase, krompir, riž, pica, sladice ...

 

 

Tina Pečan




Povezave:Študent

Prijavi napako v članku



KOMENTIRAJ

X

Sponzorirano


ANKETA
Arhiv anket

Trenutno ni aktivne ankete
Preberi več in komentiraj
ZADNJE KOMENTIRANE NOVICE

IQ test za mačke 1
disqus_user  |  Da sem pravilno predstavim, jaz sem gosp...
Na fakulteti sem in potrebujem svoj bančni ra... 2
disqus_user  |  Spoštovani iskalci posojil Ste v kakršn...
"POST POLETJU" 8
disqus_user  |  Iščete poslovno posojilo, osebna posojil...
"POST POLETJU" 8
disqus_user  |  zdravo Ali potrebujete nujno posojilo z...
Slovenija dobila prvi magistrici kozmetike 1
disqus_user  |  Financiranje posojilo denarja za rešitev...
ŠTUDENT KANAL


e-novice Želim brezplačno izdajo uredniškega izbora
najboljših študentskih novic na e-mail
Potrdi
100% skrbno bomo varovali vašo zasebnost in odnaročili se boste lahko kadarkoli!



V zgornje okence vpišite vaš elektronski naslov, na katerega boste prejeli nadaljna navodila.
Prijava na www.student.si
Vpišite prijavne podatke:


Ste pozabili geslo?

fb_prijava Ste že uporabnik facebooka-a?
Vpišite se z enostavnim klikom na ikono -›

Registracija

Mozilla Firefox

Kliknite na meni Orodja (Tools) in izberite Možnosti (Options)
V zavihku Splošno (Main) v polje Domača stran (Home Page) vpišite naslov rn.si
Kliknite na gumb V redu (OK)

Internet Explorer

Kliknite na meni Orodja (Tools) in izberite Internetne možnosti (Internet Options)
V zavihku Splošno (General) v polje Home Page (Domača stran) vpišite naslov rn.si
Kliknite na gumb V redu (OK)

Chrome

Hkrati pritisnite ALT+F in izberite Možnosti
V zavihku Osnove kliknite na gumb Uporabi trenutno stran
Kliknite na gumb Zapri

Netscape Navigator

Kliknite na meni Tools in izberite Options
V zavihku Main v polje Home Page vpišite naslov rn.si
Kliknite na gumb OK

Opera

Hkrati pritisnite CRTL+F12
Kliknite gumb »Use current«
Kliknite na gumb OK

Safari

Hkrati pritisnite tipki CTRL+","
Izberete zavihek General
Kliknite gumb »Set to current page«

Mozilla Firefox

Hkrati pritisnite tipki CTRL+D
Kliknite na gumb Shrani (Save)

Internet Explorer

Hkrati pritisnite tipki CTRL+D
Kliknite na gumb Dodaj (Add)

Chrome

Hkrati pritisnite tipki CTRL+D
Kliknite na gumb Končano (Finish)

Netscape Navigator

Hkrati pritisnite tipki CTRL+D
Kliknite na gumb OK

Opera

Hkrati pritisnite tipki CTRL+D
Kliknite na gumb OK

Safari

Hkrati pritisnite tipki CTRL+D
Kliknite na gumb OK