Mobilno RSS Facebook E-novice Nastavi za domačo stran Dodaj med priljubljene Podcast Pozabljeno geslo Registriraj se Prijava facebook_connect.gif



  • A- A+

29.03.2013      9:38
|

Težava= šport

  • A- A+

 

Tudi tebe muči kakšna od naslednjih težav… Preberi kako jo lahko rešiš ali zmanjšaš s pomočjo športa.

GLAVOBOL:

-KOLESARJENJE;( trikrat tedensko)

Fizične aktivnosti na prostem so dokazano najučinkovitejša preventiva in terapija proti glavobolu.

-PILATES; ( enkrat tedensko)

Med izvajanjem vaj se moraš osredotočiti na držo telesa. Glavobol se pogosto pojavi zaradi napetih mišic ki nastanejo zaradi nepravilne drže.

NAVODILA; Pri nekaterih ljudeh glavobol nastane po fizični aktivnosti, zato je za njih najbolje, da se izogibajo energičnim vadbam in med aktivnostjo naužijejo veliko vode.

 

NESPEČNOST;

-PLAVANJE;( trikrat tedensko)

Učinek plavanja in ritmičnih gibov sprošča telo in hkrati znižuje raven kortizola.( ki naj bi po mnenju strokovnjakov odločilno vplival na nespečnost.)

-JOGA; (dvakrat tedensko)

Številne študije so pokazale, da vadba joge izboljšuje kakovost spanja, saj globoko dihanje izzove meditativno stanje.

NAVODILA; Izberi počasne in sproščujoče vaje joge, saj lahko preveč fizičnega napora pred spanjem deluje kontraproduktivno in podaljša čas, ki ga potrebujemo za spanje.

 

BOLEČINE V HRBTU;

-AQUAROBIKA;(2x tedensko)

Te vaje krepijo mišice celotnega telesa. Zaradi vode hrbet ne trpi, izbolša pa se fleksibilnost telesa.

-TAI ČI; ( 2X tedensko)

Odlična vadba, ki ne zahteva energičnih gibov in hitrega premikanja, lahko ublaži mišično- skeletne bolečine, saj izboljšuje ravnotežje in fleksibilnost.

NAVODILO; Zelo pomembno je, da ostane aktivnost tudi, ko občutiš bolečino v hrbtu. Znanstveno je dokazano, da izostanek fizične aktivnosti krepi bolečine.

 

DEPRESIJA;

-          SPREHOD; (5X tedensko)

Osnovni razlog, da naj bi sprehod omilil depresijo je ta, da fizična aktivnost stimulira osvobajanje nevrotransmitorjev, ki izboljšujejo razpoloženje.

-          PLES;(1x tedensko)

Ples preusmerja negativne misli  na glasbo, ritem in gibanje. Povrhu pa ta aktivnost stimulira produkcijo endorfinov in pozitivno vpliva na družbeno življenje.

              -NAVODILA: vsaka fizična aktivnost je koristna, zato se ukvarjajte s tisto oz. s tistimi ki so vam     všeč.

 

Tina Pečan




Povezave:Študent

Prijavi napako v članku



KOMENTIRAJ

X

Sponzorirano


ANKETA
Arhiv anket

Trenutno ni aktivne ankete
Preberi več in komentiraj
ZADNJE KOMENTIRANE NOVICE

Na fakulteti sem in potrebujem svoj bančni ra... 5
disqus_user  |  Pozdravljeni, gospa, Christabel Walter, ...
Na fakulteti sem in potrebujem svoj bančni ra... 5
disqus_user  |  Ponujamo vam ponudbo Finančno financiran...
Razvajanje v toplicah 1
disqus_user  |  Moja žena je s svojimi otroki zapustila ...
Nauči se programiranja z “Innovation Jam Cour... 1
disqus_user  |  Ali potrebujete posojilo? ČE JE ODGOVOR ...
Na fakulteti sem in potrebujem svoj bančni ra... 5
disqus_user  |  zdravo Ali potrebujete nujno posojilo? P...
ŠTUDENT KANAL


e-novice Želim brezplačno izdajo uredniškega izbora
najboljših študentskih novic na e-mail
Potrdi
100% skrbno bomo varovali vašo zasebnost in odnaročili se boste lahko kadarkoli!



V zgornje okence vpišite vaš elektronski naslov, na katerega boste prejeli nadaljna navodila.
Prijava na www.student.si
Vpišite prijavne podatke:


Ste pozabili geslo?

fb_prijava Ste že uporabnik facebooka-a?
Vpišite se z enostavnim klikom na ikono -›

Registracija

Mozilla Firefox

Kliknite na meni Orodja (Tools) in izberite Možnosti (Options)
V zavihku Splošno (Main) v polje Domača stran (Home Page) vpišite naslov rn.si
Kliknite na gumb V redu (OK)

Internet Explorer

Kliknite na meni Orodja (Tools) in izberite Internetne možnosti (Internet Options)
V zavihku Splošno (General) v polje Home Page (Domača stran) vpišite naslov rn.si
Kliknite na gumb V redu (OK)

Chrome

Hkrati pritisnite ALT+F in izberite Možnosti
V zavihku Osnove kliknite na gumb Uporabi trenutno stran
Kliknite na gumb Zapri

Netscape Navigator

Kliknite na meni Tools in izberite Options
V zavihku Main v polje Home Page vpišite naslov rn.si
Kliknite na gumb OK

Opera

Hkrati pritisnite CRTL+F12
Kliknite gumb »Use current«
Kliknite na gumb OK

Safari

Hkrati pritisnite tipki CTRL+","
Izberete zavihek General
Kliknite gumb »Set to current page«

Mozilla Firefox

Hkrati pritisnite tipki CTRL+D
Kliknite na gumb Shrani (Save)

Internet Explorer

Hkrati pritisnite tipki CTRL+D
Kliknite na gumb Dodaj (Add)

Chrome

Hkrati pritisnite tipki CTRL+D
Kliknite na gumb Končano (Finish)

Netscape Navigator

Hkrati pritisnite tipki CTRL+D
Kliknite na gumb OK

Opera

Hkrati pritisnite tipki CTRL+D
Kliknite na gumb OK

Safari

Hkrati pritisnite tipki CTRL+D
Kliknite na gumb OK