Mobilno RSS Facebook E-novice Nastavi za domačo stran Dodaj med priljubljene Podcast Pozabljeno geslo Registriraj se Prijava facebook_connect.gif



  • A- A+

24.05.2015      10:17
|

17. SEMPL: Zbujen, zvedav, zmagovalen in zabaven

  • A- A+

 

Regijska konferenca medijskih trendov SEMPL bo v svoji sedemnajsti izvedbi potekala 26. in 27. novembra 2015 v Portorožu. V središču pozornosti bodo trendi, ki vplivajo na sedanjost in krojijo prihodnost medijsko-komunikacijske panoge in vseh, ki delujejo v njej. Ključna izhodišča letošnje konference ponazarja tudi njen slogan »Zbujen. Zvedav. Zmagovalen. Zabaven.«

 

Konferenca medijskih trendov SEMPL je mednarodno priznan izobraževalni dogodek, namenjen predstavitvi aktualnih medijskih trendov v jadranski regiji in svetu ter analizi tuje in domače dobre prakse. Že od leta 1998 dalje nastaja pod okriljem in v organizaciji družbe Media Pool, enega največjih medijskih zakupnikov v Sloveniji. SEMPL iz leta v leto pritegne več udeležencev, tako iz Slovenije kot drugih držav regije, predvsem Hrvaške in Srbije. Lansko konferenco je obiskalo preko 900 udeležencev, ki so na kakršen koli način povezani z mediji – od tržnikov oglasnega prostora, medijskih načrtovalcev in strategov, snovalcev kreativnih in učinkovitih medijskih rešitev, vodij marketinga in tržnega komuniciranja ter številnih drugih, ki krojijo medijske trende in se po njih ravnajo.

Lanski SEMPL se je s sloganom »Prerojeni« (»Reborn«) posvetil ponovnemu rojstvu medijsko-komunikacijske panoge in vseh, ki delujejo v njej, letošnji pa stopa še korak dlje. V središče bo namreč v skladu z letošnjo rdečo nitjo »Zbujen. Zvedav. Zmagovalen. Zabaven.« (oziroma »Awake. Aware. Award. Awesome.« v angleščini, ki je uradni jezik SEMPL-a) postavil medijske trende, ki se niso le zbudili, temveč že zaživeli in zacveteli. Za celostno grafično podobo letošnje konference SEMPL so tako kot lani tudi tokrat poskrbeli v agenciji AV studio.

Kateri od »na klik dostopnih trendov« so vredni pozornosti?

Kot pravi Valerija Prevolšek, direktorica Media Poola in predsednica SEMPL-a, smo danes vsi vitki, prerojeni, tako ali drugače preobraženi in usmerjeni v prihodnost, a po njenem mnenju drugače niti ne gre. »Kaj potemtakem še vedno dela razlike med dobrimi in najboljšimi? Kaj je tisto, kar nam sploh še lahko ponudi SEMPL, ko pa je znanje dostopno na vsakem kliku?« se sprašuje Prevolškova in hkrati ponuja enostaven odgovor: »Tisto nekaj, čemur pravimo občutek, šesti čut. Tisto nekaj, kar začutimo, ko smo dobili pravo idejo ali pa ko se v nekem trenutku enostavno zavemo, da gledamo 'naslednjo veliko stvar'.«

Po njenih besedah bodo udeleženci SEMPL-a začutili, kateri od na klik dostopnih trendov so tisti, ki se jih resnično izplača pričakati, zgrabiti, jim slediti. »Zbudili bomo 

 

vse tisto, kar že vemo in znamo ter pogledali na to z novih perspektiv. Prisluhnili bomo tistim, ki trende ne samo čutijo, ampak jih tudi živijo ter s semplerji okronali tiste, ki jih vsako leto postavljajo. Bodite zbujeni in zvedavi. Začutite trende in začutite letošnji SEMPL,« o rdeči niti letošnje konference pravi Prevolškova.

V okviru SEMPL-a vsako leto poteka tudi tekmovanje za nagrade za medijske presežke leta Sempler. Na njem medijski strategi, blagovne znamke in medijske hiše iz celotne jadranske regije predstavijo svoje najboljše projekte in se potegujejo za zlate nagrade, semplerje, in glavno nagrado veliki sempler za najboljšo medijsko strategijo preteklega leta. Letos bo tekmovanje še obogateno in razširjeno z novimi tekmovalnimi kategorijami, ki bodo še v večji meri zajele sodobne komunikacijske kanale in medijske formate. 




Povezave:Sempl

Prijavi napako v članku



KOMENTIRAJ

X

Sponzorirano


ANKETA
Arhiv anket

Trenutno ni aktivne ankete
Preberi več in komentiraj
ZADNJE KOMENTIRANE NOVICE

Razvajanje v toplicah 1
disqus_user  |  Moja žena je s svojimi otroki zapustila ...
Nauči se programiranja z “Innovation Jam Cour... 1
disqus_user  |  Ali potrebujete posojilo? ČE JE ODGOVOR ...
Na fakulteti sem in potrebujem svoj bančni ra... 3
disqus_user  |  zdravo Ali potrebujete nujno posojilo? P...
Tinder in negativnosti družbenega omrežja 2
disqus_user  |  Se strinjam, si pa dal tudi zelo primern...
Tinder in negativnosti družbenega omrežja 2
disqus_user  |  Se strinjam,
ŠTUDENT KANAL


e-novice Želim brezplačno izdajo uredniškega izbora
najboljših študentskih novic na e-mail
Potrdi
100% skrbno bomo varovali vašo zasebnost in odnaročili se boste lahko kadarkoli!



V zgornje okence vpišite vaš elektronski naslov, na katerega boste prejeli nadaljna navodila.
Prijava na www.student.si
Vpišite prijavne podatke:


Ste pozabili geslo?

fb_prijava Ste že uporabnik facebooka-a?
Vpišite se z enostavnim klikom na ikono -›

Registracija

Mozilla Firefox

Kliknite na meni Orodja (Tools) in izberite Možnosti (Options)
V zavihku Splošno (Main) v polje Domača stran (Home Page) vpišite naslov rn.si
Kliknite na gumb V redu (OK)

Internet Explorer

Kliknite na meni Orodja (Tools) in izberite Internetne možnosti (Internet Options)
V zavihku Splošno (General) v polje Home Page (Domača stran) vpišite naslov rn.si
Kliknite na gumb V redu (OK)

Chrome

Hkrati pritisnite ALT+F in izberite Možnosti
V zavihku Osnove kliknite na gumb Uporabi trenutno stran
Kliknite na gumb Zapri

Netscape Navigator

Kliknite na meni Tools in izberite Options
V zavihku Main v polje Home Page vpišite naslov rn.si
Kliknite na gumb OK

Opera

Hkrati pritisnite CRTL+F12
Kliknite gumb »Use current«
Kliknite na gumb OK

Safari

Hkrati pritisnite tipki CTRL+","
Izberete zavihek General
Kliknite gumb »Set to current page«

Mozilla Firefox

Hkrati pritisnite tipki CTRL+D
Kliknite na gumb Shrani (Save)

Internet Explorer

Hkrati pritisnite tipki CTRL+D
Kliknite na gumb Dodaj (Add)

Chrome

Hkrati pritisnite tipki CTRL+D
Kliknite na gumb Končano (Finish)

Netscape Navigator

Hkrati pritisnite tipki CTRL+D
Kliknite na gumb OK

Opera

Hkrati pritisnite tipki CTRL+D
Kliknite na gumb OK

Safari

Hkrati pritisnite tipki CTRL+D
Kliknite na gumb OK