Mobilno RSS Facebook E-novice Nastavi za domačo stran Dodaj med priljubljene Podcast Pozabljeno geslo Registriraj se Prijava facebook_connect.gif



  • A- A+

22.04.2015      8:29
|

8. Fanfara razprodala Festivalno dvorano in navdušila udeležence

  • A- A+

 

V sredo, 15. aprila 2015, je v Festivalni dvorani potekala največja slovenska študentska marketinška konferenca v Sloveniji. Z več kot 500 udeleženci, 148 dni dela, 53 dni promocije, 33 člani ekipe, 9 govorci, 2 delavnicama in ∞ kreativnimi idejami so v Študentski sekciji Društva za marketing Slovenije uspešno izpeljali že 8. Fanfaro. Tokrat se je vse vrtelo okrog številk in kreativnosti. Uspešen marketing namreč ne deluje le z dobro zastavljeno inovativno kampanjo, potrebno je vključiti tudi analitično plat.

Po kavi in zajtrku za udeležence je led prebila prva predavateljica Špela Žorž iz agencije Grey Ljubljana. Spregovorila je o pomembnosti učinkovitosti marketinških akcij, ki jih višajo natančno zastavljeni cilji. Da je relevantnost pomembnejša bolj kot kdajkoli prej, je na naslednjem predavanju dodal Tonči Klarić (Proximity Zagreb). Kot pravi, je relevantnost blagovne znamke ključnega pomena za njen obstoj. 

Po odmoru je sledilo predavanje v duetu Janje Božič Marolt iz Mediane in Petre Kalan Lubajnšek iz enega najprepoznavnejših slovenskih podjetij, Medex. Spregovorili sta o tržnih raziskavah. Tina Cipot, vodja odnosov z javnostmi pri Lidl Slovenija, je nadaljevala o pomembnosti vsebinskega marketinga. Na uspešnem primeru iz prakse je dokazala, kako so dobre zgodbe dodana vrednost za kupca. O trenutno zelo aktualni temi lean marketinga je razpravljal Andraž Štalec (Red Orbit), ki je poudaril nujnost spremljanja nakupnega procesa kupcev. Kot pravi Filip Muki Dobranić (Luna \ TBWA),  marketingarji uporabljajo številke kot pijanci ulične svetilke: v podporo namesto v osvetlitev. Na svojem predavanju je tako opozoril na nepravilno interpretacijo rezultatov merilnih orodij v marketingu. Predavatelj iz tujine, Rodolphe Jounot (Brainjuicer), je poudaril, da ljudje nismo tako racionalna bitja, kakor si morda mislimo, saj svoje odločitve sprejemamo hitro in na podlagi čustev. S predavanjem o pomembnosti inovativnega pripovedovanja zgodb je letošnjo Fanfaro zaključil Damjan Obal (Edgar).

Med predavanji sta potekali tudi dve delavnici. Vodja prve, Fedja Hvastija (Frodx), je govoril o poslovanju med podjetji, saj večina zaposlenih v marketingu dela v B2B podjetjih. Drugo delavnico je vodil Luka Uvodić (Optika Clarus) in poudaril napake, ki jih oglaševalci najpogosteje naredijo pri snovanju jumbo plakatov.

Konferenci je sledilo še večerno poglavje – afterpARTy v LP baru, kjer sta za hitre ritme poskrbela Clemens s spremljevalno skupino The Gentlemen in DJ Dey.

Z odličnimi predavatelji ter pomočjo številnih podpornikov in sponzorjev je tako Študentski sekciji Društva za marketing Slovenije uspelo izpeljati že 8. Fanfaro. Po navdušenju udeležencev sodeč pa prav gotovo ne bo zadnja.


Povezave:Fanfara

Prijavi napako v članku



KOMENTIRAJ

X

Sponzorirano


ANKETA
Arhiv anket

Trenutno ni aktivne ankete
Preberi več in komentiraj
ZADNJE KOMENTIRANE NOVICE

Na fakulteti sem in potrebujem svoj bančni ra... 5
disqus_user  |  Pozdravljeni, gospa, Christabel Walter, ...
Na fakulteti sem in potrebujem svoj bančni ra... 5
disqus_user  |  Ponujamo vam ponudbo Finančno financiran...
Razvajanje v toplicah 1
disqus_user  |  Moja žena je s svojimi otroki zapustila ...
Nauči se programiranja z “Innovation Jam Cour... 1
disqus_user  |  Ali potrebujete posojilo? ČE JE ODGOVOR ...
Na fakulteti sem in potrebujem svoj bančni ra... 5
disqus_user  |  zdravo Ali potrebujete nujno posojilo? P...
ŠTUDENT KANAL


e-novice Želim brezplačno izdajo uredniškega izbora
najboljših študentskih novic na e-mail
Potrdi
100% skrbno bomo varovali vašo zasebnost in odnaročili se boste lahko kadarkoli!



V zgornje okence vpišite vaš elektronski naslov, na katerega boste prejeli nadaljna navodila.
Prijava na www.student.si
Vpišite prijavne podatke:


Ste pozabili geslo?

fb_prijava Ste že uporabnik facebooka-a?
Vpišite se z enostavnim klikom na ikono -›

Registracija

Mozilla Firefox

Kliknite na meni Orodja (Tools) in izberite Možnosti (Options)
V zavihku Splošno (Main) v polje Domača stran (Home Page) vpišite naslov rn.si
Kliknite na gumb V redu (OK)

Internet Explorer

Kliknite na meni Orodja (Tools) in izberite Internetne možnosti (Internet Options)
V zavihku Splošno (General) v polje Home Page (Domača stran) vpišite naslov rn.si
Kliknite na gumb V redu (OK)

Chrome

Hkrati pritisnite ALT+F in izberite Možnosti
V zavihku Osnove kliknite na gumb Uporabi trenutno stran
Kliknite na gumb Zapri

Netscape Navigator

Kliknite na meni Tools in izberite Options
V zavihku Main v polje Home Page vpišite naslov rn.si
Kliknite na gumb OK

Opera

Hkrati pritisnite CRTL+F12
Kliknite gumb »Use current«
Kliknite na gumb OK

Safari

Hkrati pritisnite tipki CTRL+","
Izberete zavihek General
Kliknite gumb »Set to current page«

Mozilla Firefox

Hkrati pritisnite tipki CTRL+D
Kliknite na gumb Shrani (Save)

Internet Explorer

Hkrati pritisnite tipki CTRL+D
Kliknite na gumb Dodaj (Add)

Chrome

Hkrati pritisnite tipki CTRL+D
Kliknite na gumb Končano (Finish)

Netscape Navigator

Hkrati pritisnite tipki CTRL+D
Kliknite na gumb OK

Opera

Hkrati pritisnite tipki CTRL+D
Kliknite na gumb OK

Safari

Hkrati pritisnite tipki CTRL+D
Kliknite na gumb OK