Mobilno RSS Facebook E-novice Nastavi za domačo stran Dodaj med priljubljene Podcast Pozabljeno geslo Registriraj se Prijava facebook_connect.gif



  • A- A+

24.04.2014      17:46
|

Dokazali smo, da imamo jajca!

  • A- A+

 

Na Ekonomski poslovni fakulteti v Mariboru (EPF) smo letos izvedli že osmi Marketinški semafor, študentsko marketinško konferenco, v organizaciji Kluba za marketing.

Na Marketinškem semaforju želimo študentom in zainteresirani javnosti omogočiti stik z uveljavljenimi osebami na področju marketinga, ki krojijo slovensko oglaševalsko sceno. Študentska marketinška konferenca je celodnevni dogodek, ki se vsako leto odvije v prostorih mariborske ekonomsko-poslovne fakultete in postreže z mnogimi predavanji, okroglimi mizami in izzivi, na katerih marketinški »guruji« predstavijo svoje produkte, znamke in marketinške prijeme s katerimi privabljajo svoje stranke. O učinkih dobre komunikacije je govorila Judita Železnik iz Kozmetike Afrodita, o optimizmu pa zvezda slovenskega poslovnega prostora Sandi Češko iz Studia Moderna. Nekoliko več interaktivnosti je ponudila delavnica pod vodstvom Katarine Valentinčič, prav tako iz Studia Moderna. Na delavnici z naslovom Prilagodite sporočilo ciljni skupini so študenti razmišljali o tem, kako zares doseči svojo ciljno skupino in z njo skomunicirati svoje sporočilo ter s tem prodati oziroma ponuditi izdelek svojim potencialnim strankam. Zbranim so se predstavili tudi Jaka Jančič, Tamara Jančič in Nejc Leskovar iz podjetja Woodstock, ki iz lesa izdelujejo prepoznavna očala, vse bolj pa tudi lesene kravate in podobno. Predavanje je nadaljeval Kristjan Magdič iz podjetja Lušt, ki je govoril o uspehu njihovega svežega sočnega slovenskega paradižnika, ki ga lahko najdete tudi na prodajnih policah. Iz Slovenske oglaševalske zbornice so Barbara Krajnc, Tanja Mezga in Lučka Peljhan govorile o tem, zakaj in kje je zares pomembna kreativnost, sploh pri oblikovanju velike marketinške kampanje. Svoje delo in večno kreativnost sta predstavila tudi predstavnika oglaševalskih agencij, Simona Pirih iz agencije Pristop in Jernej Špende iz agencije Renderspace.

Osrednji dogodek dneva je bila okrogla miza, ki jo je vodil Aleš Lisac (Lisac & Lisac), govorili pa so tudi Zoran Gabrijan iz agencije Futura DDB, Niko Kušar iz Telekoma, Klavdija Vidic iz SiMobila ter Tin Vodopivec, standup komik, ki se zadnje čase veliko pojavlja v marketinških akcijah kot znana oseba, ki jo marketingarji razumejo kot dober »draw« za svoje potencialne stranke. Pogovor je torej tekel o uporabi znanih osebnostih v reklamnih akcijah.

Za zaključek pa je potekala še 7. Marketinška dirka, v kateri so se predstavile najboljše tri skupine, po mnenju strokovne žirije. Predstavili so elaborat za naročnika Večer, kateri je govoril o tem, kako pritegniti mlajše bralce k branju časopisa. Na podlagi obrazložitev, idej in nasvetov so izbrali zmagovalca. Zmagala je skupina BULB. Celodnevno dogajanje smo zaključili v sproščenem vzdušju z zabavo v klubu PlusMinus.

Hvala za udeležbo in se vidimo prihodnje leto na že 9. Marketinškem semaforju 2015!




Povezave:E-kzm

Prijavi napako v članku



KOMENTIRAJ

X

Sponzorirano


ANKETA
Arhiv anket

Trenutno ni aktivne ankete
Preberi več in komentiraj
ZADNJE KOMENTIRANE NOVICE

Tinder in negativnosti družbenega omrežja 2
disqus_user  |  Se strinjam, si pa dal tudi zelo primern...
Tinder in negativnosti družbenega omrežja 2
disqus_user  |  Se strinjam,
IQ test za mačke 1
disqus_user  |  Da sem pravilno predstavim, jaz sem gosp...
Na fakulteti sem in potrebujem svoj bančni ra... 2
disqus_user  |  Spoštovani iskalci posojil Ste v kakršn...
"POST POLETJU" 8
disqus_user  |  Iščete poslovno posojilo, osebna posojil...
ŠTUDENT KANAL


e-novice Želim brezplačno izdajo uredniškega izbora
najboljših študentskih novic na e-mail
Potrdi
100% skrbno bomo varovali vašo zasebnost in odnaročili se boste lahko kadarkoli!



V zgornje okence vpišite vaš elektronski naslov, na katerega boste prejeli nadaljna navodila.
Prijava na www.student.si
Vpišite prijavne podatke:


Ste pozabili geslo?

fb_prijava Ste že uporabnik facebooka-a?
Vpišite se z enostavnim klikom na ikono -›

Registracija

Mozilla Firefox

Kliknite na meni Orodja (Tools) in izberite Možnosti (Options)
V zavihku Splošno (Main) v polje Domača stran (Home Page) vpišite naslov rn.si
Kliknite na gumb V redu (OK)

Internet Explorer

Kliknite na meni Orodja (Tools) in izberite Internetne možnosti (Internet Options)
V zavihku Splošno (General) v polje Home Page (Domača stran) vpišite naslov rn.si
Kliknite na gumb V redu (OK)

Chrome

Hkrati pritisnite ALT+F in izberite Možnosti
V zavihku Osnove kliknite na gumb Uporabi trenutno stran
Kliknite na gumb Zapri

Netscape Navigator

Kliknite na meni Tools in izberite Options
V zavihku Main v polje Home Page vpišite naslov rn.si
Kliknite na gumb OK

Opera

Hkrati pritisnite CRTL+F12
Kliknite gumb »Use current«
Kliknite na gumb OK

Safari

Hkrati pritisnite tipki CTRL+","
Izberete zavihek General
Kliknite gumb »Set to current page«

Mozilla Firefox

Hkrati pritisnite tipki CTRL+D
Kliknite na gumb Shrani (Save)

Internet Explorer

Hkrati pritisnite tipki CTRL+D
Kliknite na gumb Dodaj (Add)

Chrome

Hkrati pritisnite tipki CTRL+D
Kliknite na gumb Končano (Finish)

Netscape Navigator

Hkrati pritisnite tipki CTRL+D
Kliknite na gumb OK

Opera

Hkrati pritisnite tipki CTRL+D
Kliknite na gumb OK

Safari

Hkrati pritisnite tipki CTRL+D
Kliknite na gumb OK