Mobilno RSS Facebook E-novice Nastavi za domačo stran Dodaj med priljubljene Podcast Pozabljeno geslo Registriraj se Prijava facebook_connect.gif



  • A- A+

01.02.2013      9:34
|

Hrbtenica

  • A- A+

 

Dandanes skorajda ni človeka ki vsaj enkrat v življenju nebi potožil zaradi bolečin v hrbtenici. Spodaj boš našel/ našla nekaj nasvetov ta to lahko preprečiš ali izboljšaš.

9 nasvetov za zdravo hrbtenico

1. Gibaj se!
Razgibana hrbtenica je zdrava hrbtenica! Hoja, plavanje in kolesarjenje so idealni športi za tvojo  hrbtenico, če pa ste bolj mirne in potrpežljive narave lahko poskusiš z jogo.

2. Zdrava prehrana!
S pravilno prehrano lahko za svoje telo in hrbtenico storiš več dobrega, kot si predstavljaš. Uravnotežena prehrana ti zagotovi dovolj energije in moči za opravljanje dnevnih opravil.

3. Pijte!
Voda je za telo pomembnejša od hrane. Brez hrane lahko telo zdrži do 70 dni, medtem ko ga pomanjkanje vode izčrpa že po desetih dneh. Učinki vode na telo so znani, malo manj pa se zavedamo, da je telesna gibljivost odvisna tudi od te brezbarvne tekočine.

4. Sproščanje
V stresnih situacijah tudi naše mišice niso sproščene, takrat svojih nalog ne opravljajo maksimalno, kar pomeni, da so obremenitve na druge dele telesa, tudi hrbtenico, še večje.

5. Spočijte hrbtenico!
Vsi vemo, kako sladek je popoldanski počitek, vendar ne spite več kot pol ure. V tem primeru se lahko zgodi, da boste po počivanju le še bolj utrujeni. Prav tako s počitkom ne boš dosegel/a svojega namena, če nimaš  kvalitetnega ležišča.

6. Prava postelja
Udobno ležišče je ključnega pomena za spočito hrbtenico. Kakšna je naša postelja lahko ugotovimo med počivanjem. Vprašajmo se, ali se nam enakomerno prilega, ali nas kaj moti in ali so vbočeni deli telesa dovolj podprti?

7. Pravilna drža
Mnogo bolečin izvira iz nepravilne drže, tako med sedenjem kot opravljanjem vsakdanjih opravil. Rame potisnimo nazaj in vzravnajmo hrbet. Nog med sedenjem ne prekrižajmo, saj tako hrbtenico obremenimo le na eni strani.

8. Vzglavnik
Kako mehki in prijetni so puhasti vzglavniki. In kako malo podpore nam zagotavljajo! Vzglavnik mora vratnemu predelu zagotavljati podporo, s tem namreč omogoča, da se vratne mišice dodobra spočijejo. Bolečine v vratu so lahko tako intenzivne, da celo omejijo gibljivost mišic, napetosti pa se lahko začnejo širiti po celotni hrbtenici.

9. Preventiva
Bolje preprečiti kot zdraviti! Upoštevaj nasvete, gibaj se in zvečer zaspi na udobnem ležišču. Niti enkrat več se ti  ni treba zbuditi z bolečo hrbtenico.

 

 

Tina Pečan




Povezave:Student

Prijavi napako v članku



KOMENTIRAJ

X

Sponzorirano


ANKETA
Arhiv anket

Trenutno ni aktivne ankete
Preberi več in komentiraj
ZADNJE KOMENTIRANE NOVICE

Tinder in negativnosti družbenega omrežja 2
disqus_user  |  Se strinjam, si pa dal tudi zelo primern...
Tinder in negativnosti družbenega omrežja 2
disqus_user  |  Se strinjam,
IQ test za mačke 1
disqus_user  |  Da sem pravilno predstavim, jaz sem gosp...
Na fakulteti sem in potrebujem svoj bančni ra... 2
disqus_user  |  Spoštovani iskalci posojil Ste v kakršn...
"POST POLETJU" 8
disqus_user  |  Iščete poslovno posojilo, osebna posojil...
ŠTUDENT KANAL


e-novice Želim brezplačno izdajo uredniškega izbora
najboljših študentskih novic na e-mail
Potrdi
100% skrbno bomo varovali vašo zasebnost in odnaročili se boste lahko kadarkoli!



V zgornje okence vpišite vaš elektronski naslov, na katerega boste prejeli nadaljna navodila.
Prijava na www.student.si
Vpišite prijavne podatke:


Ste pozabili geslo?

fb_prijava Ste že uporabnik facebooka-a?
Vpišite se z enostavnim klikom na ikono -›

Registracija

Mozilla Firefox

Kliknite na meni Orodja (Tools) in izberite Možnosti (Options)
V zavihku Splošno (Main) v polje Domača stran (Home Page) vpišite naslov rn.si
Kliknite na gumb V redu (OK)

Internet Explorer

Kliknite na meni Orodja (Tools) in izberite Internetne možnosti (Internet Options)
V zavihku Splošno (General) v polje Home Page (Domača stran) vpišite naslov rn.si
Kliknite na gumb V redu (OK)

Chrome

Hkrati pritisnite ALT+F in izberite Možnosti
V zavihku Osnove kliknite na gumb Uporabi trenutno stran
Kliknite na gumb Zapri

Netscape Navigator

Kliknite na meni Tools in izberite Options
V zavihku Main v polje Home Page vpišite naslov rn.si
Kliknite na gumb OK

Opera

Hkrati pritisnite CRTL+F12
Kliknite gumb »Use current«
Kliknite na gumb OK

Safari

Hkrati pritisnite tipki CTRL+","
Izberete zavihek General
Kliknite gumb »Set to current page«

Mozilla Firefox

Hkrati pritisnite tipki CTRL+D
Kliknite na gumb Shrani (Save)

Internet Explorer

Hkrati pritisnite tipki CTRL+D
Kliknite na gumb Dodaj (Add)

Chrome

Hkrati pritisnite tipki CTRL+D
Kliknite na gumb Končano (Finish)

Netscape Navigator

Hkrati pritisnite tipki CTRL+D
Kliknite na gumb OK

Opera

Hkrati pritisnite tipki CTRL+D
Kliknite na gumb OK

Safari

Hkrati pritisnite tipki CTRL+D
Kliknite na gumb OK