Mobilno RSS Facebook E-novice Nastavi za domačo stran Dodaj med priljubljene Podcast Pozabljeno geslo Registriraj se Prijava facebook_connect.gif



  • A- A+

05.09.2015      10:45
|

Strategija za zdravo in dolgo življenje

  • A- A+

 

Kakšna je strategija za zdravo in dolgo življenje? Dr. Barry Sears, mednarodno priznan strokovnjak s področja preučevanja vpliva hrane na hormone trdi, da je ključ v pravilni prehrani. S pravilnim ravnovesjem hormonov se izognete kroničnim boleznim in prihodnost vzamete v svoje roke. Zoni zaupajo mnogi hollywoodski zvezdniki in olimpijski zmagovalci, tako tuji kot slovenski.

Kljub temu, da je prekomerna teža pri nekaterih neizogibna, saj imajo za njo gensko zasnovo, se prepogosto ne zavedamo, da svoje genske zapise aktiviramo sami. Pravi razlog, zaradi katerega se redimo in zbolevamo, je tiho vnetje, ki ga spodbudimo z nepravilno prehrano. Bolezni, kot so diabetes, srčno-žilne bolezni, rak in Alzheimerjeva bolezen, ne nastanejo čez noč, ampak so posledica nabiranja poškodb, ki jih povzročajo nenehni napadi tihega vnetja.

Kako si zagotoviti zdravo življenje?

Zona ne temelji na štetju kalorij, temveč na hormonskih posledicah zaužite hrane. S premišljenim prehranjevanjem lahko spremenimo ravnanje hormonov in si s tem zagotovimo daljše življenje v nasprotju s tem, kar predvideva naša genetika. Pripravljeni pa moramo biti na prehranjevanje ob pravem času in v pravi količini.

Povečajte količine omege 3 v vaši prehrani!

Nastajanje tihega vnetja lahko preprečite na naslednja načina:

  1. Z zmanjšanjem količine omega 6 maščobnih kislin v prehrani,

  2. S povečanjem količine omege 3 v prehrani.

Zona čez dan predvideva vsaj pet obrokov in prigrizkov: zajtrk v roku ene ure od trenutka, ko vstanemo, kosilo, popoldanski prigrizek, večerjo in vedno mamljiv prigrizek pred spanjem. Končni cilj Zone je zmanjšanje toksične maščobe (arahidonske kisline), ker ta vpliva na tiho vnetje.  Dva ključna nasveta za dosego ciljev:

  1. Vsak dan morate popiti liter vode na 25 kilogramov svoje teže, saj njen primanjkljaj povzroča počasno presnovo, slabšo koncentracijo in manj energije,

  2. Kar največ ogljikovih hidratov morate zaužiti iz zelenjave in sadja, ker s tem dobimo velike količine polifenolov, ki zavirajo tiho vnetje.

Dieta ali življenjski slog?

Rezultati so vidni že po nekaj dneh. Zaradi stabiliziranega nivoja sladkorja v krvnem obtoku razmišljanje postane hitrejše, lažje se koncentrirate in lakota postane neznanka. S pripravo obrokov po zakonitostih EnerZone, boste že po enem tednu opazili napredek tako v izgubi kilogramov kot samem počutju. Poleg tega si boste omogočili zavidljive rezultate na športnih igriščih, saj boste iz svojega telesa iztisnili maksimalni potencial.  




Povezave:Propiar

Prijavi napako v članku



KOMENTIRAJ

X

Sponzorirano


ANKETA
Arhiv anket

Trenutno ni aktivne ankete
Preberi več in komentiraj
ZADNJE KOMENTIRANE NOVICE

Svetovalnica: izmenjava 3
disqus_user  |  Zaključite finančne skrbi Smo kreditno a...
Konkretna pomoč študentom 1
disqus_user  |  Ali potrebujete nujno posojilo? Dali smo...
"POST POLETJU" 6
disqus_user  |  zdravo Ali potrebujete nujno posoji...
"POST POLETJU" 6
disqus_user  |  Pozdravljeni, Ali potrebujete nujno poso...
"POST POLETJU" 6
disqus_user  |  Ali potrebujete nujno posojilo za reševa...
ŠTUDENT KANAL


e-novice Želim brezplačno izdajo uredniškega izbora
najboljših študentskih novic na e-mail
Potrdi
100% skrbno bomo varovali vašo zasebnost in odnaročili se boste lahko kadarkoli!



V zgornje okence vpišite vaš elektronski naslov, na katerega boste prejeli nadaljna navodila.
Prijava na www.student.si
Vpišite prijavne podatke:


Ste pozabili geslo?

fb_prijava Ste že uporabnik facebooka-a?
Vpišite se z enostavnim klikom na ikono -›

Registracija

Mozilla Firefox

Kliknite na meni Orodja (Tools) in izberite Možnosti (Options)
V zavihku Splošno (Main) v polje Domača stran (Home Page) vpišite naslov rn.si
Kliknite na gumb V redu (OK)

Internet Explorer

Kliknite na meni Orodja (Tools) in izberite Internetne možnosti (Internet Options)
V zavihku Splošno (General) v polje Home Page (Domača stran) vpišite naslov rn.si
Kliknite na gumb V redu (OK)

Chrome

Hkrati pritisnite ALT+F in izberite Možnosti
V zavihku Osnove kliknite na gumb Uporabi trenutno stran
Kliknite na gumb Zapri

Netscape Navigator

Kliknite na meni Tools in izberite Options
V zavihku Main v polje Home Page vpišite naslov rn.si
Kliknite na gumb OK

Opera

Hkrati pritisnite CRTL+F12
Kliknite gumb »Use current«
Kliknite na gumb OK

Safari

Hkrati pritisnite tipki CTRL+","
Izberete zavihek General
Kliknite gumb »Set to current page«

Mozilla Firefox

Hkrati pritisnite tipki CTRL+D
Kliknite na gumb Shrani (Save)

Internet Explorer

Hkrati pritisnite tipki CTRL+D
Kliknite na gumb Dodaj (Add)

Chrome

Hkrati pritisnite tipki CTRL+D
Kliknite na gumb Končano (Finish)

Netscape Navigator

Hkrati pritisnite tipki CTRL+D
Kliknite na gumb OK

Opera

Hkrati pritisnite tipki CTRL+D
Kliknite na gumb OK

Safari

Hkrati pritisnite tipki CTRL+D
Kliknite na gumb OK