Mobilno RSS Facebook E-novice Nastavi za domačo stran Dodaj med priljubljene Podcast Pozabljeno geslo Registriraj se Prijava facebook_connect.gif



  • A- A+

09.04.2015      13:30
|

Vsaka ideja mora najti svojo številko

  • A- A+

 

 Že osmo leto je stalnica najbolj muhastega meseca v letu študentska marketinška konferenca Fanfara. Letošnja bo 15. aprila v znamenju umetnosti v številkah, ki so predpogoj za uresničitev kreativnih idej. Odvila se bo v Festivalni dvorani v Ljubljani, v organizaciji Študentske sekcije Društva za marketing Slovenije.

»V marketingu so številke kisik, raziskovalci pa smo drevesa in gozd, ki jih omogočamo. Lepota in bogastvo marketinga je v številkah,« pravi Janja Božič Marolt iz Mediane. Skupaj s Petro Kalan Lubajnšek (Medex) bosta na Fanfari govorili o znanjih, izkušnjah in raziskavah, ki sestavljajo ključne korake na poti do novih zmag.

Festivalna dvorana v Ljubljani bo tako ponovno središče dogajanja, kjer bodo marketinški navdušenci in tisti, ki se z njim srečujejo v vsakdanjem življenju, lahko prisluhnili različnim zgodbam. O najbolj aktualnih iz »štacune« bo predavala Tina Cipot ​(Lidl), Damjan Obal ​(Edgar) pa bo pojasnil, kakšne so tiste za umret.

Kako s številkami učinkovito lagati samemu sebi?
Filip Muki Dobranić (Luna / TBWA) je mnenja, da marketingarji uporabljajo statistiko kot pijanci ulične svetilke – v podporo šibkim nogam, namesto v osvetlitev. Da do tega ne bi prihajalo, bo direktorica agencije Grey Ljubljana Špela Žorž razložila, kako do učinkovitosti trženjsko-komunikacijske akcije in rezultatov. »Časi, ko je marketing temeljil na kreativnosti, so minili. Iz obrtništva se premika v znanost, znotraj katere ni več prostora za egotripanje in ustvarjanje lepih kreativ, ki ne prinašajo rezultatov,« pojasnjuje Andraž Štalec​(Red Orbit).

 Na Fanfari bodo poleg domačih prisotni tudi tuji govorci. Rodolphe Jounot ​(BrainJuicer) in Tonči Klarić ​(Proximity Zagreb) bosta govorila o ljudeh. Ti danes pomenijo številke v marketingu, njihovi nakupi pa so povezani z občutki, ki jih ob tem doživljajo. Seveda bo v Festivalni dvorani prostor tudi za delavnici. Kako tržiti, ko prodajaš podjetjem, bo razložil Fedja Hvastja (FrodX), kasneje pa bo Luka Uvodić ​(Optika Clarus) razložil elemente izstopajočih kreativ na jumbo plakatih.

AfterpARTy – umetnost po številkah!
Celodnevnemu programu bo sledilo tudi večerno poglavje - afterpARTy. Predstavlja umetnost, ki zares šteje, saj omogoča nadaljnje druženje marketinških umetnikov vse do jutranjih ur. Za sproščeno dogajanje bo poskrbel glasbenik Clemens s spremljevalno skupino The Gentlemen, ki je letos nastopil tudi na EMI, in DJ Dey.

Prijave so odprte na fanfara.net. Cena kotizacije za samostojno prijavo osebe je 23 €/osebo, mogoče pa se je prijaviti tudi na način 3 + 1, kar znaša 17,25 €/osebo. Prijava vključuje kotizacijo za celodnevno konferenco, zajtrk in kavo, kosilo in vabilo na večerno dogajanje. »Ko si kreativnost poda roko s številkami, nastanejo zgodbe o uspehu,« pravi Tina Cipot.

Vabljeni, da Fanfarino soustvarite z nami!




Povezave:Fanfara

Prijavi napako v članku



KOMENTIRAJ

X

Sponzorirano


ANKETA
Arhiv anket

Trenutno ni aktivne ankete
Preberi več in komentiraj
ZADNJE KOMENTIRANE NOVICE

"POST POLETJU" 5
disqus_user  |  Pozdravljeni, Ali potrebujete nujno poso...
"POST POLETJU" 5
disqus_user  |  Ali potrebujete nujno posojilo za reševa...
4. TEDx University of Ljubljana 3
disqus_user  |  Ali potrebujete nujno posojilo za plačil...
MetalDays 2017 zaključen, najavljen MetalDays... 1
disqus_user  |  Ali potrebujete nujno posojilo za plačil...
"POST POLETJU" 5
disqus_user  |  Zdravo, Ali potrebujete nujno posojilo? ...
ŠTUDENT KANAL


e-novice Želim brezplačno izdajo uredniškega izbora
najboljših študentskih novic na e-mail
Potrdi
100% skrbno bomo varovali vašo zasebnost in odnaročili se boste lahko kadarkoli!



V zgornje okence vpišite vaš elektronski naslov, na katerega boste prejeli nadaljna navodila.
Prijava na www.student.si
Vpišite prijavne podatke:


Ste pozabili geslo?

fb_prijava Ste že uporabnik facebooka-a?
Vpišite se z enostavnim klikom na ikono -›

Registracija

Mozilla Firefox

Kliknite na meni Orodja (Tools) in izberite Možnosti (Options)
V zavihku Splošno (Main) v polje Domača stran (Home Page) vpišite naslov rn.si
Kliknite na gumb V redu (OK)

Internet Explorer

Kliknite na meni Orodja (Tools) in izberite Internetne možnosti (Internet Options)
V zavihku Splošno (General) v polje Home Page (Domača stran) vpišite naslov rn.si
Kliknite na gumb V redu (OK)

Chrome

Hkrati pritisnite ALT+F in izberite Možnosti
V zavihku Osnove kliknite na gumb Uporabi trenutno stran
Kliknite na gumb Zapri

Netscape Navigator

Kliknite na meni Tools in izberite Options
V zavihku Main v polje Home Page vpišite naslov rn.si
Kliknite na gumb OK

Opera

Hkrati pritisnite CRTL+F12
Kliknite gumb »Use current«
Kliknite na gumb OK

Safari

Hkrati pritisnite tipki CTRL+","
Izberete zavihek General
Kliknite gumb »Set to current page«

Mozilla Firefox

Hkrati pritisnite tipki CTRL+D
Kliknite na gumb Shrani (Save)

Internet Explorer

Hkrati pritisnite tipki CTRL+D
Kliknite na gumb Dodaj (Add)

Chrome

Hkrati pritisnite tipki CTRL+D
Kliknite na gumb Končano (Finish)

Netscape Navigator

Hkrati pritisnite tipki CTRL+D
Kliknite na gumb OK

Opera

Hkrati pritisnite tipki CTRL+D
Kliknite na gumb OK

Safari

Hkrati pritisnite tipki CTRL+D
Kliknite na gumb OK