Mobilno RSS Facebook E-novice Nastavi za domačo stran Dodaj med priljubljene Podcast Pozabljeno geslo Registriraj se Prijava facebook_connect.gif



  • A- A+

26.04.2013      9:02
|
Enostavna in učinkovita rekreacija

Hitra hoja

  • A- A+

 

Hoja se nam zdi samoumevna, da pridemo od ene točke do druge, vendar je hoja lahko, in tudi je, veliko več kot le način premagovanja razdalje. Na dan prehodimo kar nekaj kilometrov, ne da bi se tega sploh zavedali, tudi če se ne ukvarjamo s športom. Hoja pa ima nešteto pozitivnih učinkov na naše telo.

Hitra hoja se je izkazala za izjemno učinkovit način rekreacije, s katero oblikujemo telo in se znebimo odvečnih kilogramov. Hoja nima nobenih omejitev, hitra hoja po ravnem, v hrib, nordijska hoja. Hoja je preprosta, sproščujoča, koristna za zdravje, predvsem pa poceni. Za hojo ne potrebujemo posebne opreme, dovolj so že udobni čevlji ter športna oblačila. Hitra hoja predstavlja odlično rekreacijo, saj omogoča dobro razgibanost celotnega telesa. Intenzivnost in tempo hitre hoje si lahko prilagodimo glede na našo trenutno fizično pripravljenost.


Ne pozabite na tehniko!

Vadba s hitro hojo zahteva ustrezno tehniko, saj ne zadostuje le, da hodimo hitreje. Prava tehnika bo hojo spremenila v pravi trening vzdržljivosti, saj bomo učinkoviteje izrabljali moč nog. Pravilno gibanje nog je zato nujni pogoj za varno in uspešno vadbo s hojo. Zelo pomembno je, da na stopalo pravilno prenesemo težo. Najprej stopimo na peto, nato z vsem podplatom, tako da ga previjemo vse do prstov. S prsti se nato zelo močno odrinemo in postavimo na tla peto druge noge. Zelo pomembno je tudi, da stopala pravilno polagamo, najbolje je, da so prsti nenehno obrnjeni v smer hoje. Pomembno je, da so kolena nenehno rahlo pokrčena, zlasti ob trenutku, ko stopimo na peto. Tako bomo še dodatno ublažili obremenitev sklepov. Zgornji del telesa naj bo popolnoma vzravnan, hrbet raven, ramena rahlo usločena nazaj, prsni koš odprt. Taka drža omogoča lažje dihanje. Pravilna drža glave narekuje vzravnan vrat in pogled usmerjen naprej. Vadba za celotno telo pa mora vključevati tudi ustrezno gibanje rok. Ker telo ob večjih naporih potrebuje tudi več kisika, moramo znati pravilno dihati. To najlažje dosežemo tako, da dihamo skladno s koraki. Strokovnjaki priporočajo, da na 2 oz. 3 korake vdihujemo, na naslednje 2 oz. 3 korake pa izdihujemo.


Kalorije?

Raziskovalci na univerzi v Virginiji so ugotovili, da ženske, ki naredijo tri kratke in hitre sprehode na teden, izgubijo kar petkrat več maščobe okoli trebuha kot tiste, ki hodijo počasi petkrat na teden. Hitra hoja naj bi izjemno učinkovito vplivala tudi na zmanjšanje obsega bokov in stegen. Z redno hitro hojo vsaj trikrat na teden naj bi povprečna ženska izgubila kar štiri kilograme telesne teže v 16 tednih, in to brez diete. V eni uri hitre hoje naj bi povprečen človek porabil okoli 400 kalorij (1680 kJ), odvisno od količine mišične mase, ki pri tem sodeluje. Če želimo izgubiti kilogram, moramo po ravnem hoditi od 16 do 21 ur pod pogojem, da izgubljenih kalorij ne nadomestimo s hrano.

 

Dnevi so daljši, sonce nam daje še dodatno energijo, na svežem zraku pa bomo prevetrili tudi glavo. Hitra hoja je zelo učinkovita vadba, zato naj postane naša redna vadba za nabiranje kondicije in kot del skrbi za naše zdravje.

 




Povezave:Google

Prijavi napako v članku



KOMENTIRAJ

X

Sponzorirano


ANKETA
Arhiv anket

Trenutno ni aktivne ankete
Preberi več in komentiraj
ZADNJE KOMENTIRANE NOVICE

"POST POLETJU" 5
disqus_user  |  Pozdravljeni, Ali potrebujete nujno poso...
"POST POLETJU" 5
disqus_user  |  Ali potrebujete nujno posojilo za reševa...
4. TEDx University of Ljubljana 3
disqus_user  |  Ali potrebujete nujno posojilo za plačil...
MetalDays 2017 zaključen, najavljen MetalDays... 1
disqus_user  |  Ali potrebujete nujno posojilo za plačil...
"POST POLETJU" 5
disqus_user  |  Zdravo, Ali potrebujete nujno posojilo? ...
ŠTUDENT KANAL


e-novice Želim brezplačno izdajo uredniškega izbora
najboljših študentskih novic na e-mail
Potrdi
100% skrbno bomo varovali vašo zasebnost in odnaročili se boste lahko kadarkoli!



V zgornje okence vpišite vaš elektronski naslov, na katerega boste prejeli nadaljna navodila.
Prijava na www.student.si
Vpišite prijavne podatke:


Ste pozabili geslo?

fb_prijava Ste že uporabnik facebooka-a?
Vpišite se z enostavnim klikom na ikono -›

Registracija

Mozilla Firefox

Kliknite na meni Orodja (Tools) in izberite Možnosti (Options)
V zavihku Splošno (Main) v polje Domača stran (Home Page) vpišite naslov rn.si
Kliknite na gumb V redu (OK)

Internet Explorer

Kliknite na meni Orodja (Tools) in izberite Internetne možnosti (Internet Options)
V zavihku Splošno (General) v polje Home Page (Domača stran) vpišite naslov rn.si
Kliknite na gumb V redu (OK)

Chrome

Hkrati pritisnite ALT+F in izberite Možnosti
V zavihku Osnove kliknite na gumb Uporabi trenutno stran
Kliknite na gumb Zapri

Netscape Navigator

Kliknite na meni Tools in izberite Options
V zavihku Main v polje Home Page vpišite naslov rn.si
Kliknite na gumb OK

Opera

Hkrati pritisnite CRTL+F12
Kliknite gumb »Use current«
Kliknite na gumb OK

Safari

Hkrati pritisnite tipki CTRL+","
Izberete zavihek General
Kliknite gumb »Set to current page«

Mozilla Firefox

Hkrati pritisnite tipki CTRL+D
Kliknite na gumb Shrani (Save)

Internet Explorer

Hkrati pritisnite tipki CTRL+D
Kliknite na gumb Dodaj (Add)

Chrome

Hkrati pritisnite tipki CTRL+D
Kliknite na gumb Končano (Finish)

Netscape Navigator

Hkrati pritisnite tipki CTRL+D
Kliknite na gumb OK

Opera

Hkrati pritisnite tipki CTRL+D
Kliknite na gumb OK

Safari

Hkrati pritisnite tipki CTRL+D
Kliknite na gumb OK