Mobilno RSS Facebook E-novice Nastavi za domačo stran Dodaj med priljubljene Podcast Pozabljeno geslo Registriraj se Prijava facebook_connect.gif



  • A- A+

13.05.2012      11:05
|

Z obročem nad stres in maščobne blazinice ...

  • A- A+

 

Iz dneva v dan hitrejši tempo, zmanjkuje nam časa za gibanje in sproščeno druženje, stres se kopiči in nepotrebne maščobne blazinice se nam »zlovešče smehljajo« z bokov in trebuščkov.

Najbolj zagreti si kljub napornemu delavniku zvečer »utrgajo« urico ali dve za raznorazne športne aktivnosti, skupinske vadbe, vadbe v paru, ki stres še povečajo, poleg tega pa pogosto na »kritičnih predelih« ni vidnih rezultatov.

 

Kaj zdaj?

Končno je v Slovenijo iz Velike Britanije prišla nova vadba, ki se imenuje HOOPING oz. »hoopkanje« in se precej razlikuje od hula hoopinga, ki je bilo popularno v 50-ih letih. Hooping je skupinska vadba, primerna za oba spola in vse starosti.

Osnovni rekvizit je HOOP oz. obroč, ki je večji in težji od tistih, ki smo jih poznali včasih. Uporabljamo fitnes hoope, ki jih lahko vrti prav vsak, saj se razlikujejo po velikosti in teži. Večji in težji kot je obroč, lažje ga je vrteti, saj se vrti počasneje.

Vadba je sestavljena iz aerobnih in plesnih gibov, ki so med konstantnim vrtenjem obroča sestavljeni v lažje koreografije, v katere vključujemo »on body« in »off body« trike. Z obročem se da namreč početi veliko več, kot ga le vrteti okoli pasu. Vadba hooping je zasnovana tako, da si z njo najbolj okrepimo mišice trupa, veliko vaj pa je osredotočenih tudi na mišice rok, nog in zadnjice. Za vidne rezultate je potrebno vaditi vsaj 2-krat na teden. V tričetrt ure, kolikor traja vadba, pozabimo na skrbi, saj se ves čas stoodstotno koncentriramo na obroč, hkrati pa se dobro prepotimo, saj v tem času lahko porabimo tudi do 800 kalorij. REDNO hoopkanje gradi vitalno in vzdržljivo telo, ponuja intenziven in zabaven trening, razvija dobro ravnotežje in koordinacijo, na obrazih riše nasmehe, zmanjšuje stres, prebudi in razvedri »otroka v nas«, izboljšuje gibljivost in napolnjuje telo s pozitivno energijo.

Za vadbo potrebujemo le udobna oblačila, saj obroče vsakič s seboj prinese inštruktor. Tisti, ki imajo pravi fitnes hoop doma, ga za hitrejše in vidnejše rezultate lahko zavrtijo vsakič, ko gledajo televizijo. Hoop je odlična popestritev za piknike, saj celo družbo prijetno nasmeji in razgiba, letos tudi obvezna oprema za na morje ali druženje s prijatelji. Kakšen neverjetno super občutek je, ko srečaš še nekoga, ki hiti po ulici in mu čez ramo visi pisan bleščeč hoop, ki nestrpno čaka, da ga lastnik navdušeno zavrti. Vsekakor je hoop najbolj pozitiven rekvizit, saj nima začetka in konca, hkrati pa združuje športno aktivnost in zabavo.

V tujini je hooping že dalj časa ena izmed najbolj priljubljenih skupinskih vadb. Hoopka tudi veliko slavnih, kot so npr. Beyonce, Michelle Obama, Steve Allen. Poznamo tri veje hoopkanja – hoop aerobiko, hoop ples in hoop cirkus, torej se res za vsakogar najde primeren stil. Jeseni 2012 v Ljubljano prihaja tudi hooping za otroke, pri katerem se prepletajo gibalno-plesni elementi in igra s konstantno uporabo obroča.

Za občinstvo je izmed hooping stilov najbolj zanimiv in fascinanten fire hooping oz. ples z gorečim obročem, kar bodo kandidati na prvem usposabljanju hooping inštruktorjev v Sloveniji, ki bo potekalo prva dva vikenda v Ljubljani, lahko preizkusili. Trenutno imamo v Sloveniji le eno licencirano hooping inštruktorico, ki se je usposabljala v Veliki Britaniji in tudi pri nas začela s to vadbo. 

 

Ines Rutar

Foto: Ines Rutar




Povezave:Sousport

Prijavi napako v članku



KOMENTIRAJ

X

Sponzorirano


ANKETA
Arhiv anket

Trenutno ni aktivne ankete
Preberi več in komentiraj
ZADNJE KOMENTIRANE NOVICE

Konkretna pomoč študentom 1
disqus_user  |  Ali potrebujete nujno posojilo? Dali smo...
"POST POLETJU" 6
disqus_user  |  zdravo Ali potrebujete nujno posoji...
"POST POLETJU" 6
disqus_user  |  Pozdravljeni, Ali potrebujete nujno poso...
"POST POLETJU" 6
disqus_user  |  Ali potrebujete nujno posojilo za reševa...
4. TEDx University of Ljubljana 3
disqus_user  |  Ali potrebujete nujno posojilo za plačil...
ŠTUDENT KANAL


e-novice Želim brezplačno izdajo uredniškega izbora
najboljših študentskih novic na e-mail
Potrdi
100% skrbno bomo varovali vašo zasebnost in odnaročili se boste lahko kadarkoli!



V zgornje okence vpišite vaš elektronski naslov, na katerega boste prejeli nadaljna navodila.
Prijava na www.student.si
Vpišite prijavne podatke:


Ste pozabili geslo?

fb_prijava Ste že uporabnik facebooka-a?
Vpišite se z enostavnim klikom na ikono -›

Registracija

Mozilla Firefox

Kliknite na meni Orodja (Tools) in izberite Možnosti (Options)
V zavihku Splošno (Main) v polje Domača stran (Home Page) vpišite naslov rn.si
Kliknite na gumb V redu (OK)

Internet Explorer

Kliknite na meni Orodja (Tools) in izberite Internetne možnosti (Internet Options)
V zavihku Splošno (General) v polje Home Page (Domača stran) vpišite naslov rn.si
Kliknite na gumb V redu (OK)

Chrome

Hkrati pritisnite ALT+F in izberite Možnosti
V zavihku Osnove kliknite na gumb Uporabi trenutno stran
Kliknite na gumb Zapri

Netscape Navigator

Kliknite na meni Tools in izberite Options
V zavihku Main v polje Home Page vpišite naslov rn.si
Kliknite na gumb OK

Opera

Hkrati pritisnite CRTL+F12
Kliknite gumb »Use current«
Kliknite na gumb OK

Safari

Hkrati pritisnite tipki CTRL+","
Izberete zavihek General
Kliknite gumb »Set to current page«

Mozilla Firefox

Hkrati pritisnite tipki CTRL+D
Kliknite na gumb Shrani (Save)

Internet Explorer

Hkrati pritisnite tipki CTRL+D
Kliknite na gumb Dodaj (Add)

Chrome

Hkrati pritisnite tipki CTRL+D
Kliknite na gumb Končano (Finish)

Netscape Navigator

Hkrati pritisnite tipki CTRL+D
Kliknite na gumb OK

Opera

Hkrati pritisnite tipki CTRL+D
Kliknite na gumb OK

Safari

Hkrati pritisnite tipki CTRL+D
Kliknite na gumb OK