Mobilno RSS Facebook E-novice Nastavi za domačo stran Dodaj med priljubljene Podcast Pozabljeno geslo Registriraj se Prijava facebook_connect.gif



  • A- A+

12.11.2012      11:29
|

Nespečnost

  • A- A+

 

Nespečnost. Tokrat ne zaradi žuranja. Kako se pojavlja in kaj storiti?

Za dobro duševno in telesno počutje je zadosten in pomirjajoč spanec potreben.
Spanje je fiziološki proces, ki ima obnovitveno vlogo. Če dobro spimo, se zbudimo zadovoljni in spočiti. Ljudje spimo različno dolgo. Za nekoga so dovolj tri ure, drugi se komaj naspijo v desetih urah. Dolžina spanja se spreminja s starostjo. Mladi potrebujejo več ur spanja, starejši hodijo v posteljo zgodaj zvečer in se zjutraj prej zbujajo. Vendar ni pomembno trajanje nočnega spanja, temveč njegova nepretrganost.


Kaj storiti?

  • če je nespečnost res huda, se      pogovori s svojim zdravnikom,      da opredeli tvojo stopnjo nespečnosti na podlagi laboratorijskih izvidov.

V mnogi primerih je nespečnost posledica druge bolezni, stranskih učinkov zdravil ali le psihološki problem. Pomembno je izločiti medicinske in psihološko vzroke preden se začne zdravljenje nespečnosti. Nespečnost je lahko tudi posledica pomanjkanja magnezija in nizkih vrednostih le-tega. Uravnotežena dieta bogata z magnezijem je v tem primeru lahko rešitev.

Kaj pa lahko sam storiš da se izogneš nespečnosti?

-imej redni urnik, ko se odpraviš spat

-vsaj eno uro pred spanjem ne telovadi in ne jej

- v prostoru kjer spiš ni priporočljivo imeti televizije ali računalnika( sploh pa v bližini ležišča)

-prostor kjer spiš naj nebo pretopel in ne prehladen( primerna temperatura je 20 stopinj Celzija)

-če po 20 minutah ne morete zaspati, raje vstanite, pojdite v drug prostor in počnite kaj sproščajočega. Nesmiselno je vztrajati v postelji in se v želji po spanju v nedogled premetavati

 

˝NARAVNE˝ METODE PROTI NESPEČNOSTI;

-preden zaspiš poslušaj mirno/ umirjajočo glasbo

-pred spanjem si privošči topel metin ali lipov čaj, ki naj bi imela blagodejne učinke

-tudi topla šalica mleka z žlično medu učinkuje pomirjujoče

 

Če nespečnost traja dlje kot en teden (in vzrok niso izpiti=), se po nasvet odpravi k osebnemu zdravniku !

MIREN SPANEC VAM ŽELIM!!

 

Tina Pečan




Povezave:Student

Prijavi napako v članku



KOMENTIRAJ

X

Sponzorirano


ANKETA
Arhiv anket

Trenutno ni aktivne ankete
Preberi več in komentiraj
ZADNJE KOMENTIRANE NOVICE

"POST POLETJU" 5
disqus_user  |  Pozdravljeni, Ali potrebujete nujno poso...
"POST POLETJU" 5
disqus_user  |  Ali potrebujete nujno posojilo za reševa...
4. TEDx University of Ljubljana 3
disqus_user  |  Ali potrebujete nujno posojilo za plačil...
MetalDays 2017 zaključen, najavljen MetalDays... 1
disqus_user  |  Ali potrebujete nujno posojilo za plačil...
"POST POLETJU" 5
disqus_user  |  Zdravo, Ali potrebujete nujno posojilo? ...
ŠTUDENT KANAL


e-novice Želim brezplačno izdajo uredniškega izbora
najboljših študentskih novic na e-mail
Potrdi
100% skrbno bomo varovali vašo zasebnost in odnaročili se boste lahko kadarkoli!



V zgornje okence vpišite vaš elektronski naslov, na katerega boste prejeli nadaljna navodila.
Prijava na www.student.si
Vpišite prijavne podatke:


Ste pozabili geslo?

fb_prijava Ste že uporabnik facebooka-a?
Vpišite se z enostavnim klikom na ikono -›

Registracija

Mozilla Firefox

Kliknite na meni Orodja (Tools) in izberite Možnosti (Options)
V zavihku Splošno (Main) v polje Domača stran (Home Page) vpišite naslov rn.si
Kliknite na gumb V redu (OK)

Internet Explorer

Kliknite na meni Orodja (Tools) in izberite Internetne možnosti (Internet Options)
V zavihku Splošno (General) v polje Home Page (Domača stran) vpišite naslov rn.si
Kliknite na gumb V redu (OK)

Chrome

Hkrati pritisnite ALT+F in izberite Možnosti
V zavihku Osnove kliknite na gumb Uporabi trenutno stran
Kliknite na gumb Zapri

Netscape Navigator

Kliknite na meni Tools in izberite Options
V zavihku Main v polje Home Page vpišite naslov rn.si
Kliknite na gumb OK

Opera

Hkrati pritisnite CRTL+F12
Kliknite gumb »Use current«
Kliknite na gumb OK

Safari

Hkrati pritisnite tipki CTRL+","
Izberete zavihek General
Kliknite gumb »Set to current page«

Mozilla Firefox

Hkrati pritisnite tipki CTRL+D
Kliknite na gumb Shrani (Save)

Internet Explorer

Hkrati pritisnite tipki CTRL+D
Kliknite na gumb Dodaj (Add)

Chrome

Hkrati pritisnite tipki CTRL+D
Kliknite na gumb Končano (Finish)

Netscape Navigator

Hkrati pritisnite tipki CTRL+D
Kliknite na gumb OK

Opera

Hkrati pritisnite tipki CTRL+D
Kliknite na gumb OK

Safari

Hkrati pritisnite tipki CTRL+D
Kliknite na gumb OK