Mobilno RSS Facebook E-novice Nastavi za domačo stran Dodaj med priljubljene Podcast Pozabljeno geslo Registriraj se Prijava facebook_connect.gif



  • A- A+

10.12.2014      9:36
|

Premagajte obolenja na zdrav način

  • A- A+

Zeliščni čaj blagodejno deluje na naše teloZeliščni čaj blagodejno deluje na naše telo

Premagajte obolenja na naraven način! Antibiotiki niso zdravi in če je le možno, je dobro, da prehlad preprečujete po naravni poti.

Antibiotiki so sicer precej pogosti in v večini primerov tudi delujejo, vendar pa niso zdravi in imajo stranske učinke. Ker je še vedno hladno, si proti prehladu privoščite čaj, med in za zdravje poskrbite s primerno prehrano in začimbami. Zaželeno je, da za svoje zdravje skrbite še preden opazite znake prehlada oz. gripe. Privoščite si veliko zdravih živil, tekočine in uporabite nasvete, ki so opisani spodaj.

 

Pomembno je, da znamo razlikovati med prehladom in že hujšo obliko – gripo. Namreč če znake prehlada hitro zaznamo in jih z domačimi pripravki začnemo takoj zatirati, bolezen poteka v veliko milejši obliki, okrevamo pa lahko veliko hitreje.

 

Znaki prehlada: imamo občutek zamašenega nosu, izcedek iz nosu je obilen, lahko smo malo utrujeni in imamo rahel glavobol, grlo pa nam oteče in nas začne boleti.

Znaki gripe: močna utrujenost, bolečine v sklepih in mišicah, visoka telesna temperatura. Močan izcedek iz nosu in zamašen nos za gripo nista značilna, čeprav to zmotno misli precej ljudi.

 

Kako torej nad prehlad z domačimi pripravki in hrano?

 

Kot zelo učinkovite so znane inhalacije, pri katerih si iz različnih zelišč pripravimo parno kopel. Vročo vodo vlijemo v lonec, damo glavo nad vodo in se pokrijemo z brisačo. Paro, ki jo na ta način zadržimo, je potrebno izmenično (usta, nos) vdihovati in izdihovati. Take kopeli si lahko pripravimo iz vroče vode, v katero damo: cimet, kamilice, olja (olje materine dušice) ...

Tudi česen je eden izmed zelo znanih sredstev, ki pomagajo pri prehladu. Česen ima namreč antibiotična sredstva, ki ugodno delujejo in pomagajo pri prehladu. Česen je potrebno zaužiti kar surov, v količini treh do štirih strokov na dan.

Pri prehrani je pomembno, da v telo vnašamo zdrave snovi, že takrat ko nismo prehlajeni. Zdrav način življenja (tek, hoja, smeh, zdrava prehrana, zadostne količine spanja ...) pomembno pripomore k večji odpornosti in okrepitvi imunskega sistema. Ljudje, ki živijo zdravo, so manj pogosto prehlajeni, ko pa so, se prehlada hitreje otresejo. V zdrav način življenja ne pozabite vključiti tudi dovolj tekočine, pod katero ne spadajo sladkane pijače. Privoščite si navadno vodo, lahko pa jo izboljšate s sveže stisnjeno limono ali pomarančo. Na veliko tekočine ne pozabite tudi v zimskih dneh. Tudi takrat naše telo potrebuje tekočino, saj smo nenehno izpostavljeni zelo suhemu zraku v ogrevanih prostorih ter zelo mrzlemu zraku na prostem. Jejte veliko sezonskega sadja in zelenjave, najbolje da v surovem stanju.

Pri prehladu je priporočljiv tudi bezgov čaj, ki okrepi imunski sistem, pospeši izločanje seča ter poveča potenje. Pijte ga večkrat na dan, pripravite pa si ga tako, da z vrelo vodo prelijete posušene cvetove bezga. Ravno tako blagodejno učinkujejo tudi cvetovi kamilice.

Načinov, da preprečimo oz. omilimo simptome gripe in prehlada, je kar precej in težko bi bilo omeniti prav vse. Med čedalje bolj uveljavljene načine zdravljenja simptomov spadata tudi akupresura ter akupunktura. Pri akupresuri gre za uporabo prstov, s katerimi pritiskamo na določene dele telesa, s čimer izzovemo tako imenovano samozdravljenje telesa. Pri akupunkturi gre za iste točke kot pri akupresuri, le da uporabljamo igle. Oba načina zmanjšujeta napetost, povečata odpornost in izboljšata prekrvavitev.

 

Poskrbimo torej za svoje zdravje z zdravim načinom življenja in preizkusimo naravna sredstva, ki nam jih ponuja mati narava. Vseeno pa bodimo na bolj resna obolenja pozorni in v primeru le-teh obiščimo zdravnika.

 

Tjaša Ruparčič

 




Povezave:Student

Prijavi napako v članku



KOMENTIRAJ

X

Sponzorirano


ANKETA
Arhiv anket

Trenutno ni aktivne ankete
Preberi več in komentiraj
ZADNJE KOMENTIRANE NOVICE

"POST POLETJU" 5
disqus_user  |  Pozdravljeni, Ali potrebujete nujno poso...
"POST POLETJU" 5
disqus_user  |  Ali potrebujete nujno posojilo za reševa...
4. TEDx University of Ljubljana 3
disqus_user  |  Ali potrebujete nujno posojilo za plačil...
MetalDays 2017 zaključen, najavljen MetalDays... 1
disqus_user  |  Ali potrebujete nujno posojilo za plačil...
"POST POLETJU" 5
disqus_user  |  Zdravo, Ali potrebujete nujno posojilo? ...
ŠTUDENT KANAL


e-novice Želim brezplačno izdajo uredniškega izbora
najboljših študentskih novic na e-mail
Potrdi
100% skrbno bomo varovali vašo zasebnost in odnaročili se boste lahko kadarkoli!



V zgornje okence vpišite vaš elektronski naslov, na katerega boste prejeli nadaljna navodila.
Prijava na www.student.si
Vpišite prijavne podatke:


Ste pozabili geslo?

fb_prijava Ste že uporabnik facebooka-a?
Vpišite se z enostavnim klikom na ikono -›

Registracija

Mozilla Firefox

Kliknite na meni Orodja (Tools) in izberite Možnosti (Options)
V zavihku Splošno (Main) v polje Domača stran (Home Page) vpišite naslov rn.si
Kliknite na gumb V redu (OK)

Internet Explorer

Kliknite na meni Orodja (Tools) in izberite Internetne možnosti (Internet Options)
V zavihku Splošno (General) v polje Home Page (Domača stran) vpišite naslov rn.si
Kliknite na gumb V redu (OK)

Chrome

Hkrati pritisnite ALT+F in izberite Možnosti
V zavihku Osnove kliknite na gumb Uporabi trenutno stran
Kliknite na gumb Zapri

Netscape Navigator

Kliknite na meni Tools in izberite Options
V zavihku Main v polje Home Page vpišite naslov rn.si
Kliknite na gumb OK

Opera

Hkrati pritisnite CRTL+F12
Kliknite gumb »Use current«
Kliknite na gumb OK

Safari

Hkrati pritisnite tipki CTRL+","
Izberete zavihek General
Kliknite gumb »Set to current page«

Mozilla Firefox

Hkrati pritisnite tipki CTRL+D
Kliknite na gumb Shrani (Save)

Internet Explorer

Hkrati pritisnite tipki CTRL+D
Kliknite na gumb Dodaj (Add)

Chrome

Hkrati pritisnite tipki CTRL+D
Kliknite na gumb Končano (Finish)

Netscape Navigator

Hkrati pritisnite tipki CTRL+D
Kliknite na gumb OK

Opera

Hkrati pritisnite tipki CTRL+D
Kliknite na gumb OK

Safari

Hkrati pritisnite tipki CTRL+D
Kliknite na gumb OK