Huawei je številnim modelom telefonov prepolovil strošek menjave stekla

Razbit zaslon, razpokano ohišje, izgubljeni podatki, pokvarjena baterija. To je le začetek seznama bojazni, s katerimi se vsak dan soočajo uporabniki pametnih telefonov. Nesreče se lahko pripetijo vsakomur, tudi najbolj skrbnim, lahko pa omilite posledice.

Majhna naprava je postala pomemben del življenja ljudi. Uporabljamo jo, da ostanem v stiku z najdražjimi, z njo plačujemo ter ohranjamo najlepše spomine in skrivnosti. Hkrati pa je tudi krhka, rada zdrsi iz rok ter je izjemno občutljiva na naključne poškodbe, uničenje ali izgubo. Nič čudnega torej, da se večina uporabnikov boji, da bi se njihovim napravam karkoli pripetilo.

Česa se bojimo?

Glede na rezultate vseevropske raziskave, ki jo je Huawei izvedel v sodelovanju s podjetjem IPSOS, je 46 odstotkov uporabnikov v zadnjih dveh letih imelo težavo z baterijo pametnega telefona, 40 odstotkom pa se je razbil ali počil zaslon.

To pojasni, zakaj se bojimo fizičnih poškodb. 57 odstotkov uporabnikov skrbi možnost poškodbe zaslona, 52 odstotkov pa baterije. Vendar daleč od tega, da bi bili to edini strahovi. 66 odstotkov uporabnikov namreč skrbi, da bi jim telefon ukradli ali bi ga izgubili, 57 odstotkov pa jih zmrazi misel na izgubo podatkov. Zanimiv pa je tudi podatek, da se je relativno malo uporabnikom zgodila okvara telefona zaradi politja s tekočino, kar kaže na učinkovitost zaščite proti vodi. Kljub temu pa to skrbi 48 odstotkov uporabnikov.

Popravila zahtevajo čas in denar

Uporabniki občutijo pametni telefon kot nujno orodje sodobnega življenja, hkrati pa so nanj tudi čustveno navezani. Zaradi tega jih veliko občuti žalost ob okvari in možnosti, da telefona nekaj časa zaradi popravila ne bodo mogli uporabljati. Ločitev od telefona pa ni edina nevšečnost. V primeru razbitega zaslona skoraj 92 odstotkov uporabnikov namreč meni, da je strošek popravila previsok.

Potreba po varnosti

Tudi najboljši pametni telefon z vrhunskimi funkcijami mora zadovoljiti še eni potrebi uporabnikov, potrebi po varnosti. Huawei se čuti odgovornega za uporabnikovo napravo tudi po tem, ko jo ta kupi. S tem želi zagotovi tudi v tem pogledu najboljšo uporabniško izkušnjo. Zato nenehno razvija programsko opremo ter pripravlja posodobitve, ki ohranjajo pametni telefon v najboljšem možnem stanju. 10. julija pa je predstavil še storitev Huawei jamstvo, katere namen je zmanjšati strah uporabnika kot posledico okvare njegove naprave.

Preprosto in varno popravilo po razumni ceni

Huawei je poslušal želje uporabnikov, zato storitev Huawei jamstvo zadovoljuje njihove potrebe ter odpravlja najpogostejše skrbi in težave. Popravila v pooblaščenem servisu so izvedena hitro in strokovno v želji, da je uporabniku vrnjen telefon v najkrajšem možnem času.

Popravila pa so prijazna tudi do »žepa«. Huawei bo uporabnikom več modelov pametnih telefonov priznal popust v višini do 50 odstotkov pri popravilu ali zamenjavi počenega ali poškodovanega zaslona, ki je najpogostejše in najdražje popravilo. Poleg tega imajo lastniki telefonov serije P30, kupljenih med 10. in 31. julijem 2019 in v tem času tudi registriranih v aplikaciji HiCare, možnost v 12 mesecih brezplačno zamenjati nenamerno okvarjen zaslon.

Nesreče se dogajajo vsem! Toda zahvaljujoč storitvi Huawei jamstvo se uporabnikom ni treba bati posledic, zato lahko uživajo ob uporabi pametnega telefona.

Več o programu: https://consumer.huawei.com/si/support/screenreplacement/

Uporabljamo Akismet za manjšanje neželenih oglasnih komentarjev (spam). Politika zasebnosti.