Študentje premikajo meje na področju plačevanja in na sodoben način upravljajo z denarjem

Ena od skupin, ki je najbolj naklonjena novim tehnologijam in željna napredka, so zagotovo študentje. Odprti za novosti, ki jih digitalizacija in mobilni telefoni prinašajo, so rade volje prepoznali odlično priložnost, ki se jim je ponudila pred nekaj dnevi – da karte za prihajajočo Škisovo tržnico kupijo z mobilno denarnico mBills na svojem pametnem telefonu. Ideja mobilne denarnice študente navdušuje tudi zato, ker jim omogoča boljši nadzor nad porabo denarja in čiste račune s prijatelji.

Brezgotovinsko plačevanje med študente vnaša več sproščenosti

Lan, Ina in Larisa, študentje komunikologije na FDV, se strinjajo, da je plačevanje z gotovino ali karticami nepraktično, saj se veliko njhovih plačil dogaja v družabnih situacijah. Te so pomemben del študenskega obdobja, v katerem veliko prostega časa preživljajo s prijatelji. Skupaj hodijo na kosila, pijače, kulturne in zabavne dogodke, potovanja, izlete in podobno. Takrat največkrat nekdo plača za vse, ostali pa mu nato vrnejo svoj delež. »To so najbolj mučni trenutki, ko moraš potem zabavno debato prekiniti, da greš na lov za bankomatom ali pa iščeš nekoga, ki ti lahko zamenja gotovino. Le tako lahko prideš do drobiža in poravnaš svoj del plačila,« pravi Lan. »Še slabše pa je, ko obljubiš tistemu, ki založi denar, da mu ga boš vrnil naknadno. Potem pa pozabiš in hitro pride do zamere. Skratka – nič kaj prijetno,« pripoveduje 19-letnica Ina. »Še posebej na na festivalih večjih razsežnosti, kot je na primer prihajajoča Škisova tržnica,« dodaja Larisa.

 

V MBILLS so tako želeli mladim ponuditi rešitev, ki jim omogoča plačevanje brez gotovine, kar pripomore k bolj sproščenemu druženju. »Škisova tržnica se je izkazala kot idealno prizorišče, kjer je zaradi velike množice obiskovalcev poenostavitev plačevanja še posebej dobrodošla. Ravno plačevanje je na dogodkih lahko zapleteno in možen vzrok nezadovoljstva,« je dejal Primož Zupan, direktor MBILLS. Na Škisovi tržnici in podobnih množičnih dogodkih se pogosto zgodi, da je mobilno omrežje zelo obremenjeno, zato je delovanje mobilnih naprav lahko moteno. Primož Zupan pojasnjuje: »Veseli nas, da sta dva od treh mobilnih operaterjev, in sicer A1 ter Telemach, že potrdila, da bosta zagotovila dodatne zmogljivosti.«

 

Do vstopnice za Škisovo tržnico kar s slikanjem plakata

Letos lahko študentje vstopnice za Škisovo tržnico premierno kupijo kar s telefonom (z aplikacijo mBills). To storijo tako, da s telefonom slikajo QR kodo in potrdijo nakup. Najdejo jo lahko na najrazličnejših lokacijah – na številnih plakatih v njihovi okolici, na letakih, na spletu, na družbenih omrežjih, na Petrolovih prodajnih mestih in še bi lahko naštevali. Na prizorišču dogodka bodo študentje prav tako lahko plačevali z mBills, in sicer hrano in pijačo, je pojasnila Jerica Urbančič iz podjetja MBILLS. Tudi ustanovitelj MBILLS, Matjaž Čadež, je ponosen na prvi tak primer najbolj množične digitalizacije plačevanja na dogodku: »Nove tehnologije so kot nalašč za študente, ki iščejo preproste načine, s katerimi si lahko olajšajo vsakodnevna opravila in situacije. Zato me posebno veseli, da smo jim na letošnji največji kulturno-zabavni prireditvi za mlade, Škisovi tržnici, skupaj s Petrolom ponudili možnost plačevanja z mobilno denarnico mBills.«

 

»Telefoni so vedno ob nas in jih uporabljamo ves čas, saj pokrivajo vsa področja našega življenja. Služijo nam kot zemljevid, slovar, povezava s prijatelji, fotoaparat, budilka in po novem tudi kot denarnica,« je povedal Lan, 20-letni študent. Njegova sošolka Ina je ob tem še dodala, da doma prej pozabi denarnico kot telefon. Tudi njuna sošolka Larisa si življenja brez telefona ne zna več predstavljati.

 

Jutro po Škisovi tržnici brez glavobola zaradi minusa na računu

Marsikateremu študentu se zgodi, da se zaradi omejenih dohodkov in številnih želja znajde v rdečih številkah. Tudi pri tem jim je lahko mobilna denarnica mBills v pomoč, saj služi tudi kot orodje za racionalno in nadzorovano porabo denarja. Vanjo si nakažejo toliko sredstev (dobroimetja), kolikor jih želijo porabiti. Tako nikoli ne morejo zaiti v minus. Poleg tega imajo pregled vseh plačil na telefonu in zato vedno s seboj. »Na primer za Škisovo tržnico si lahko študentje v mobilno denarnico naložijo toliko sredstev, kot si jih lahko privoščijo zapraviti. Tako jih naslednji dan ne bo bolela glava zaradi primanjkljaja na računu. Nenazadnje je prav načrtovanje eden pomembnejših elementov pri skrbnem ravnanju z denarjem,« zaključuje Jerica Urbančič.

 

Prvi primer popolne digitalizacije plačevanja na množičnem dogodku

MBILLS tako skupaj s Petrolom premika meje v plačevanju in popolnoma digitalizira plačevanje na Škisovi tržnici – tako nakup vstopnice in vstop na dogodek kot tudi plačevanje hrane in pijače na prizorišču. V Sloveniji in širše je to prvi primer inovativnega mobilnega plačevanja na množičnem dogodku.

 

Študentom, ki bodo vstopnico za Škisovo tržnico kupili v predprodaji z mBills, bo Petrol povrnil stroške v vrednosti predprodajne cene vstopnice – 3 evre. Če pa bodo na dogodku vplačali 10 evrov v mobilno denarnico mBills, pa bodo dobili brezplačno pijačo po izbiri.

 

»Škisova tržnica je enkratni dogodek, mBills izkušnja pa ni le zabava za eno noč, ampak mnogo več. Omogoča namreč plačevanje v praktično vseh situacijah, v katerih se posameznik znajde (v trgovinah in na bencinskih servisih, v restavracijah, na smučiščih, na spletu, v mobilnih aplikacijah, na avtomatih, ne manjka pa tudi plačevanje mesečnih položnic in nakazovanje denarja prijateljem). Za študente je lahko prav Škisova tržnica dobra priložnost, da preizkusijo plačevanje s telefonom in ga vzamejo za svojega tudi v vsakdanjem življenju,« še dodaja Urbančičeva.

Uporabljamo Akismet za manjšanje neželenih oglasnih komentarjev (spam). Politika zasebnosti.