Ogromen asteroid je 29. aprila letel mimo Zemlje

Asteroid is approaching a blue planet. Space stone is moving towards the Earth. View from space. Great extinction.
Foto: Nazarii Neshcherenskyi iz iStock

Prejeli smo dober vizualni prikaz velike vesoljske skale, ki bo letela mimo Zemlje čez nekaj dni. 18. aprila je observatorij Arecibo v Portoriku zajel radarsko sliko asteroida 1998 OR2, ki se bo 29. aprila približal na 6,3 milijona kilometrov našega planeta.

Perspektiva: Luna kroži okoli Zemlje na povprečni razdalji približno 385.000 km. Znanstveniki poudarjajo, da se asteroida ni potrebno bati.

Člani ekipe Arecibo so na delovnem mestu nosili maske, da bi zmanjšali širjenje novega koronavirusa in očitno vidijo delček sebe v bližajoči se vesoljski skali.

»#TeamRadar in osebje @NAICobservatory sprejemata ustrezne varnostne ukrepe, ko nadaljujemo z opazovanji. Ta teden smo opazovali asteroid 1998 OR2, ki je videti, kot da nosi masko! Meri 1,5 km po širini in je oddaljen 16 razdalj do lune!« so člani ekipe tvitnili v soboto prek računa @AreciboRadar. (@AreciboRadar ni uradni Arecibo račun. Ampak @NAICobservatory je in je kasneje retvital objavo.)

Raziskovalci Areciba niso edini, ki spremljajo OR2 leta 1998. Italijanski astrofizik Gianluca Masi, ki vodi spletni projekt virtualnega teleskopa, tudi spremlja asteroid. In Masi bo to še naprej počel. 28. aprila bo gostoval na spletu v živo o 1998 OR2, kjer bo prikazan pogled vesoljskega telesa skozi teleskop.

Astronomi ocenjujejo, da je bil 1998 OR2 širok med 1,8 in 4,1 kilometra – dovolj velik, da bi vpliv lahko ogrozil človeško civilizacijo. Toda, da ponovimo, ni se treba ničesar bati. Asteroid nas bo zgrešil za kar precej.

V resnici se ti trenutno ni treba bati zaradi nobene take nevarnosti. NASA je našla in izsledila veliko večino velikanskih asteroidov blizu Zemlje, noben od njih pa v dogledni prihodnosti ne predstavlja grožnje Zemlji.

VIRLive Science
Prejšnji članekAli bomo letos končno dobili 6. knjigo iz serije Igra prestolov?
Naslednji članekEvolucija dela in komunikacije je tik za vogalom