Velika Nagrada Monaka: Odrešitev Ricciarda v Monaku

Ko je leta 2016 Daniel Ricciardo zapravil že skoraj zmago s katastrofalnim postankom, je bil odločen, da naslednje priložnosti ne izpusti iz rok. Tako je bil na vrhu lestvic vse tri proste treninge, vse tri kvalifikacijske poizkuse in tudi na dirki, kljub težavam s pogonskim sklopom, ni izgubil vodstva. Za popoln Grand Slam mu je zmanjkal le najhitrejši krog.

Na ozkih ulicah Monaka je zelo pomemben štartni položaj, saj je prehitevanje skoraj nemogoče, zato se večinoma dirka odloča že na sobotnih kvalifikacijah. Dvoboj za prvo štartno vrsto je bil tokrat med Ferrarijem in Red Bullom, ki pa ga je dobil Ricciardo v Red Bullu. Verstappen si je v drugem Red Bullu zapravil prvo vrsto, ko je na tretjem treningu razbil svoj dirkalnik in se ni mogel udeležiti kvalifikacij. Za Ricciardom so se tako zvrstili Vettel, Hamilton, Raikkonen in Bottas.

Iz štarta je sicer dobro začel Vettel, vendar Ricciarda ni mogel prehiteti. Do dvanajstega kroga, ko so se začeli postanki se ni nič spremenilo, le Verstappen se je počasi prebijal iz zadnjega mesta mimo počasnejših dirkalnikov.

Postanki vseh moštev v ospredju so tokrat potekali gladko in tudi ko so vsi zamenjali gume, spredaj ni bilo sprememb.

V 28. krogu pa težava za Ricciarda. Dirkalnik je začel izgubljati moč in vse je kazalo na to, da bo dirka padla v naročje Vettla, ki se je Ricciarda držal že od samega začetka. Po besedah Vettla po dirki, je bilo prehitevanje kljub težavam Redbulla, nemogoče. Poleg težav Ricciarda, so imeli Vettel, Hamilton in Raikkonen velike težave z obrabo gum in celotno dirko smo spremljali počasno procesijo dirkalnikov po ulicah Monaka.

Dirko v Monaku ponavadi začini varnostni avto, ker je na ozkih ulicah vsaka napaka usodna. Verjetnost Varnostnega avtomobila na tej dirki je dobrih 80%, tokrat pa je minila brez, prvič po letu 2009.

V 72. krogu je sicer po odpovedi zavor Leclerc v Sauberju trčil v Hartleya v Toru Rossu, vendar varnostni avto ni bil potreben.

Voznik dneva: Daniel Ricciardo (Red Bull)

Najhitrejši krog: Max Verstappen (1:14.260)

Najhitrejši pitstop: Alfa Romeo Sauber (C. Leclerc; 2.21 sekunde)

Prejšnji članekLetošnji festival Pivo in cvetje ponuja bogato dogajanje!
Naslednji članek11 nasvetov za varčno vožnjo (del 1)

Uporabljamo Akismet za manjšanje neželenih oglasnih komentarjev (spam). Politika zasebnosti.