7. Marketinški semafor 2013

V torek, 2. aprila 2013, je na Ekonomsko-poslovni fakulteti Maribor potekala študentska marketinška konferenca – 7. Marketinški semafor 2013, ki jo vsako leto organizira Klub za marketing EPF v sodelovanju s Katedro za marketing EPF. Študentska konferenca je v letošnjem letu pritegnila veliko število študentov iz različnih fakultet po Sloveniji, ter vseh ostalih, ki jih področje marketinga zanima, saj je bila predavalnica polna do zadnjega kotička.

Rdeča nit 7. Marketinškega semaforja je bila marketing na internetu – novodobnem mediju, ki s svojimi spletnimi storitvami ponuja neskončno igrišče možnosti in še neodkritih potencialov za delo in zabavo, kar je privedlo do naslova marketing na virtualnem igrišču, pod sloganom Igraj se z nami!

 

Nov način prebujanja brez kave – predavanja! je odkril Boštjan Klun (direktor poslovnega razvoja; ORANŽA kreativna komunikacija). Predstavil je pot petih korakov, kako svoje oboževalce na Facebooku preobraziti v kupce. Melanja Šober (produktivni in ustvarjalni vodja Elan smuči; Elan) je predstavila akcijo, nagradni natečaj Elan Ustvarjalnica podjetja Elan, katere cilj je bil vzbuditi oz. obuditi željo po smučanju pri otrocih in mladostnikih. Nikola Žinić (kreativni direktor, oblikovalec in soustanovitelj agencije Bruketa&Žinić OM) je poudaril, da v njihovi agenciji razmišljajo in delajo kreativno, vendar s ciljem, da so njihove akcije za naročnike dobičkonosne, kar je seveda eden izmed glavnih razlogov sodelovanja med agencijo in naročnikom. Domen Husu (tekstopisec) in Marin Bulog (vodja digitalnih vsebin) iz Komunikacijske agencije Mayer McCann pravita, je v oglaševanju pomembna vsebina, zgodba in nenazadnje resnica. Resnica ustvarja ideje, ideje pa ustvarjajo zgodbe. In prav vsaka zgodba mora presenetiti. Aleš Križnar (direktor EuroBasket 2013) in Žana Vlaisavljević (vodja promocije, oblikovanja in trženja blagovne znamke EuroBasket 2013) sta predstavila kako potekajo priprave na največji športni dogodek v zgodovini Slovenije – EuroBasket 2013, ki bo potekal od 4. do 22. septembra. Rok Hrastnik (izvršni direktor; iProm – optimizacija na internetu) je osnovo za predavanje vzel iz lastne karierne poti in nam na podlagi le-te želel čimbolj približati nevarnosti ali najpogostejše napake nas samih, ki nam pretijo v “resničnem” življenju, izven zidov fakultete. Tibor Golob (Tibor Golob Photography) je izvedel delavnico na temo digitalne fotografije, brez katere si svet oglaševanja ne moremo predstavljati, saj fotografija v veliko primerih pove več kot “tisoč” besed. Aleksandra Babić (direktorica marketinga za Srednjo in Vzhodno Evropo; MasterCard) je predavala o razvoju in možnostih brezgotovinskega plačevanja – plačilnih karticah. Gregor Koprivnik (ustanovitelj in lastnik; spletna trgovina Ličila.si) nas je s svojim predavanjem popeljal v neskončen svet ličil in spleta, ter nam predstavil štiri tipe osebnosti, ki jih poznamo že iz osnov psihologije ter jih poimenoval po karakteristikah glavnih likov risane serije The Simpsons – spontani Homer, tekmovalen Bart, humanistična Lisa in metodološka Marge.

 

O prednostih in slabostih družbenih omrežij, za podjetja kot tudi fizične osebe, so na okrogli mizi debatirali Matjaž Germ (kreativni strateški načrtovalec in tekstopisec; Komunikacijska agencija ZADRGA), Heliodor Cvetko (psiholog-psihoterapevt; Svetovalni center za otroke, mladostnike in starše Maribor), David Rozman (vodja oddelka za digitalne rešitve; Si.mobil), Mitja Blagajac (ČZP Večer), Boštjan Gorenc – Pižama (prevajalec, komik) in Domen Savič (komunikolog).

Na finalu 6. Marketinške dirke so se predstavile najboljše tri skupine: ZlatorogiDirkaj po Laško in ZG GEZA PUB. Ker je bilo med najboljšimi potrebno izbrati najboljšega, je strokovna komisija odločila, da je to skupina ZG GEZA PUB. Iskrene čestitke zmagovalcem!

 

Sproščeno vzdušje se je po zanimivem in dnevu, polnem svežih informacij, nadaljevalo tudi v večernem delu na tradicionalni študentski marketinško obarvani zabavi, ki je potekala v klubu PlusMinus, kjer so razglasili zmagovalno skupino 6. Študentske marketinške dirke in podelili nagrade.

Veselimo se že 8. Marketinškega semaforja 2014.    

Uporabljamo Akismet za manjšanje neželenih oglasnih komentarjev (spam). Politika zasebnosti.