7. Marketinški semafor

Leto je naokoli in spet smo tu s sveže pripravljenim 7. Marketinškim semaforjem. Znanja željnim študentom in širši javnosti bo zeleno luč prižgal v torek, 2. aprila 2013 na Ekonomsko-poslovni fakulteti v Mariboru.

Letošnja konferenca bo gostila domače in tuje strokovnjake, ki svoje marketinško znanje udejanjajo in razvijajo na internetu. Internet je medij, ki s svojimi spletnimi storitvami, tako uporabnikom kot tudi stroki, ponuja in predstavlja neskončno igrišče možnosti in bodočih potencialov. Zato 7. Marketinški semafor nosi naslov Marketing na virtualnem igrišču.

Konferenčno virtualno igrišče bodo pokrivala predavanja, ki temeljijo na aktualnih primerih iz prakse, delavnice za neučakane bodoče praktike in okrogla miza, kjer nihče ne varčuje z besedami in se krešejo mnenja.

V okviru konference se bo odvil finale 6. Marketinške dirke, kjer bodo najboljše tri skupine študentov predstavile in zagovarjale svojo rešitev za izziv Kako aktivirati sponzorstvo? podjetja Pivovarna Laško d.d. pred strokovno komisijo (EPF, DMS, Pivovarna Laško). Za aktivno sodelovanje slušateljev na finalu 6. Marketinške dirke, Pivovarna Laško pripravlja praktične nagrade.

7. Marketinški semafor se bo zaključil na plesišču Kluba Plusminus, kjer bo najprej slavnostna razglasitev zmagovalne skupine 6. Marketinške dirke in podelitev nagrade. Sledi nepozabna zabava do jutranjih ur.

Več o samem programu si lahko preberete tukaj!

Uporabljamo Akismet za manjšanje neželenih oglasnih komentarjev (spam). Politika zasebnosti.