Beat the Drum for Change – Tekmovanje za mlade kreativce

21. mednarodni oglaševalski festival Zlati boben letos ponuja množico zanimivih predavanj in programskih sklopov za mlade talente. Slovenska oglaševalska zbornica, organizatorka festivala Zlati boben, DDB Budimpešta in Global Development, katalizator za vzpostavljanje novega globalnega partnerstva za trajnostni razvoj, razumejo, da so mladi kreativci izjemen vir odličnih idej, zato so jim predstavili izziv, da ustvarijo ideje, ki bodo povzročile spremembe v oglaševalski industriji; ideje, ki bodo dobesedno Udarile na boben za spremembo (Beat the Drum for Change), pripravijo video posnetek ali PPT predstavitev ter ga prijavijo v Off Drum tekmovanje Beat the Drum for Change 2014. Rok za prijavo in oddajo del je 19. September 2014.

Pomagaj izobraziti svet – natečaj Zlatega bobna, DDB in Global Development.

Predstavljajte si prihodnost, kjer se mladi bolj zavedajo vse bolj zapletenih odnosov med vsakdanjimi družbenimi, ekološki, političnimi in gospodarskimi problemi in lahko aktivno oblikujejo svojo prihodnost in sedanjost.

Navdihnite voditelje držav in podjetij, kot tudi mlade talente in prihodnje voditelje, da bodo prepoznali vlogo izobrazbe o globalnih problemih (Global Development Education) pri ustvarjanju sprememb.

Izjemno pomembno je informirati, navdihniti in omogočiti udeležbo mladih pri pogovorih o svetu, ki bi ga želeli videti in v katerem bi želeli živeti.

Vplivajte na trenutno mišljenje o globalni izobrazbi. Živimo in se povezujemo v vse bolj globaliziranem svetu in povezani družbi, zato moramo razumeti vse bolj zapletene odnose vsem nam skupnih družbenih, ekoloških, političnih in gospodarskih problemov, da lahko izumimo nove načine razmišljanja in prizadevanja za boljši jutri.

Global Development Education je izobraževanje, ki ljudem odpira oči in zavest o realnostih globaliziranega sveta in jih spodbudi k aktivnemu prizadevanju za svet z več pravice, enakopravnosti in človekovih pravic za vse. Vključuje izobraževanje o trajnostnem razvoju, človekovih pravicah, miru in preprečevanja konfliktov ter medkulturnem razumevanju. Omogoča globalno dimenzijo za izobrazbo ljudi (iz Maastrichtske deklaracije o globalnem izobraževanju), ki osvešča mlade in vse člane družbe o priložnostih, povzetih v osmih Milenijskih razvojnih ciljih Združenih narodov, ki jih od leta 2000 do 2015 podpira preko 180 držav po svetu (1. Izkoreniniti ekstremno revščino in lakoto, 2. Doseči vsesplošno osnovnošolsko izobrazbo, 3. Zagotoviti enakost med spoloma in opolnomočiti ženske, 4. Zmanjšati smrtnost otrok, 5. Izboljšati zdravje mater, 6. Bojevati se proti virusu HIV/aidsu, malariji in drugim boleznim, 7. Zagotoviti okoljsko varnost in 8. Vzpostaviti nova globalna partnerstva za razvoj). Leta 2015 bodo Združeni narodi sprejeli nove Trajnostne razvojne cilje, obsežno globalno prizadevanje vseh držav, da bi preprečili revščino in zagotovili trajno rast za vse.

Udari na boben za spremembo in doživi Berlin!

Global Development – Advising the Leaders www.globaldevelopment-impact.org išče idejo, ki bo spodbudila in povečala zavedanje pomena izobraževanja o globalnih problemih (Global Education); pomagala mladim, da se bolje zavedajo vse bolj zapletenih odnosih vsem nam skupnih družbenih, ekoloških, političnih in ekonomskih problemih, da bodo aktivno oblikovali svojo prihodnost in sedanjost. Ozadje: Maastrichtska deklaracija o globalnem izobraževanju, Milenijski razvojni cilji in novi Trajnostni razvojni cilji v nastanjanju za naš planet in za vse nas

Za predstavitev vaših idej lahko pripravite ali video ali PPT predstavitev, ki ne bo daljša od 10 strani. Lahko je kompleksna kampanja, akcija preko digitalnih/družbenih medijev, kampanja za tisk oz. plakate, enkraten dogodek ali ideja z velikim potencialom za odnose z javnostmi. Vabimo k ogledu navodil letošnjega natečaja (v angleščini).

Zmagovalec oz. zmagovalna ekipa najboljšega dela, prijavljenega na natečaj do 19. septembra 2014 na temo »Pomagaj izobraziti svet« bo preživel podaljšan vikend v Belinu. Eric Schaeffer, glavni kreativni direktor DDB Germany, bo poskrbel, da boste preživeli resnično razburljiv in navdihujoč obisk multikulturnega mesta. Drugo in tretjeuvrščeni avtor oz. avtorji bodo za nagrado prejeli vsak po eno brezplačno polno prijavnino na festival Zlati boben 2015. Žirija bo znana v naslednjih dneh.

Mladi kreativci: predstavljajte si, navdihujte, vplivajte in pomagajte svetu se naučiti!

Prijavni obrazec in navodila natečaja najdete na http://www.goldendrum.com/sl/tekmovanje/off-drum/beat-the-drum-for-change-2014/.

O festivalu Zlati boben

Prvi festival Zlati boben je nastal leta 1994 kot skromna ideja, ki so jo mnogi videli kot pogumno in preveč ambiciozno. Od takrat se je Mednarodni oglaševalski festival Zlati boben razvil ne samo v vseevropski dogodek, ampak tudi v prominenten dogodek, ki ga prepoznajo po vsem svetu. Od Trsta do Vladivostoka, od Helsinkov do Tel Aviva, Zlati boben je postal prepoznan kot eden največjih, pomembnih in vidnih letnih oglaševalskih dogodkov. V dveh desetletjih njegovega obstoja je festival pridobil sloves najbolj prijaznega med večjimi oglaševalskimi dogodki nasploh. Festival slavi genius loci, duh kraja in vedno sledi načelu »ostra tekma, dobra šola, divje zabave in vražji izziv«.

V zadnjih 20-ih letih je Zlati boben privabil preko 26.000 strokovnjakov iz več kot 40-ih držav po svetu, preko 36.000 prijavljenih del pa se je potegovalo za prestižne nagrade Zlatega bobna. Festival Zlati boben je s ponosom gostil številne znane osebnosti iz sveta oglaševanja in drugod, ki so bili govorci, člani in predsedniki žirij. Leta 2010 je festival Zlati boben prvič počastil svoje najbolj zveste in strastne podpornike na Zidu slavnih Zlatega bobna. Od takrat vsako leto novo ime prejme to čast. Zid slavnih Zlatega bobna ponosno krasijo naslednja imena: Jure Apih, dolgoletni predsednik in trenutni častni predsednik Zlatega bobna, Adrian Botan, Farid Chehab, Michael Conrad, Ivan Čimburov, Meta Dobnikar, Ami Hasan, Jan Mariusz Demner, Jirži Mikeš, Juli Nemes(+), Milka Pogliani, Daniel Ružička, Dragan Sakan(+), Juraj Vaculik, Vital Verlič, Darek Zatorski in Jarek Ziebinski.

Festival Zlati boben je v sodelovanju s pridruženimi regijskimi festivali ADfest, FIAP in Art Directors Club of Europe (ADC*E) podprl nastanek nove globalne in anti-globalistične nagrade The Intercontinental Advertising Cup (The Cup). Vsa dela ožjega izbora Zlatega bobna pridobijo ekskluzivno pravico sodelovati na festivalu The Cup.

Pomembni datumi:

Prijave del in osebne udeležbe: odprte

Rok za ugodnejše prijave osebne udeležbe: 16. september 2014

Podaljšan rok za prijavo del: 4. september 2014

Rok za prijavo na Off Drum natečaj Beat the Drum for Change 2014: 19. september 2014

21. mednarodni oglaševalski festival nove Evrope Zlati Boben, 7.-10. oktober 2014, Grand Hotel Bernardin, Portorož, Slovenija

Uporabljamo Akismet za manjšanje neželenih oglasnih komentarjev (spam). Politika zasebnosti.