Božično-novoletni nakupi – rezultat spretnega marketinga?

Študentska sekcija Društva za marketing Slovenije vabi na Marketinško elipso.
Te zanima, kakšne marketinške strategije uporabljajo trgovci in upravljalci blagovnih znamk v času prazničnih nakupov? Pridi na Marketinško elipso »Božično-novoletni nakupi – rezultat spretnega marketinga?« Elipso, ki jo organizira Študentska sekcija Društva za marketing Slovenije, bo vodil dr. Domen Bajde, gostje bodo Marko Kovač (City Park), Barbara Pungerčič (Lisca), Nina Božic (Nama), Anamarija Stančič / Nina Kofler (Žito). Več o dogodku si preberi na spletni strani: http://www.ssdms.si

Marketinška elipsa se bo odvijala v sredo, 2. 12. 2009 med 18:00 in 19:30 na Fakulteti za družbene vede, Velika dvorana FDV (trakt C). Prijave so obvezne in jih do 1. 12. 2009 zbiramo na: prijava@ssdms.si. Prijavi se čimprej, število mest je omejeno. Vse udeležence po koncu čaka še majhno presenečenje …

Uporabljamo Akismet za manjšanje neželenih oglasnih komentarjev (spam). Politika zasebnosti.