Collegiumova 10ka

Potovalni agenciji Collegium Mondial Travel (CMT), ki je nastala z združitvijo agencij Mondial in Collegium v letu 2002, se je v zadnjih desetih letih na potovanjih pridružilo več kot 200.000 mladih iz osmih različnih držav. Njihov cilj je postati vodilna potovalna agencija za mlade na področju Jugovzhodne Evrope in vstop na trge Srednje Evrope.  CMT svoje potovalne programe trži pod blagovnimi znamkami Mondial Travel (program za maturante), Collegium (program za študente), Generacija 25+  (programi za mlade nad 25 let) in Cooltura (strokovni programi za mlade do 18. leta). Potovalna agencija CMT je svojo deseto obletnico praznovala na velikem koncertu Collegiumova 10ka, na katerem so nastopili glasbeniki, ki so se CMTju v letošnjem letu pridružili na njegovih maturantskih in absolventskih izletih ter karnevalske plesalke, plesalci capuere in nekdanji zaposleni. Poleg tega je bila podeljena tudi nagrada za najboljšo spletno stran in fotografijo. Rdeča nit dogodka je bila “Red Love Party”. Praznovanja so se udeležili tudi številni poslovni partnerji potovalne agencije CMT, ki so večer preživeli ob odličnih Ballantine’s Koktajlih.

Uporabljamo Akismet za manjšanje neželenih oglasnih komentarjev (spam). Politika zasebnosti.