GOLDEN DRUM 2010

Predstavljamo vam mednarodni festival Golden Drum, ki je eden najpomembnejših dogodkov leta na področju oglaševanja, odnosov z javnostmi ter medijev.
Festival se bo odvijal v Portorožu od 6. do 9. oktobra in bo gostil številne ugledne strokovnjake – tako predstavlja za študente odnosov z javnostmi enkratno priložnost za nadgrajevanje znanja in pridobivanje novih poznanstev iz strokovnih voda. Organizatorji pravijo, da je to dogodek, ki ga resnično ne smete zamuditi!

Na festivalu Golden Drum so tudi mladi povsem enakopravno povabljeni k sodelovanju, saj se lahko brez plačila participacije udeležijo posebnega natečaja občine Piran – Off Drum za najboljši plakat na temo PORTOROŽ PIRAN GENIUS LOCI.

O dogodku in o priložnostih, ki jih za mlade ponuja festival, smo se pogovarjali z Aljošo Bagolo, kreativnim direktorjem in vodjem oglaševanja na agenciji Pristop.

Kaj nam letos lahko ponudi festival Golden Drum? Kako zgleda festival na splošno in ali je letos kakšna novost?

Golden Drum je največje evropsko srečanje oglaševalske industrije, fokusirano sicer predvsem v tako imenovano novo Evropo, vendar je močno prepoznavno tudi na zahodu. Udeležencem ponuja srečanje s kreativnimi vodji svetovne oglaševalske industrije, z njihovimi razmišljanji in vizijami, predvsem pa s kreativnimi prvoligaši štiristo milijonskega prostora, od Portoroža do Vladivostoka. Prav tu, na Zlatem bobnu se je integrirala stroka, ki se je razdrobljena in pod hudimi zahodnimi pritiski postavljala na noge v devetdesetih letih.

Kaj lahko festival ponudi študentom oziroma mladim, kako lahko na njem sodelujejo?

Znanje, dragocene izkušnje drugih, spodbudo in navdih. Ambicioznejši se lahko brez participacije udeležijo tudi Off Drum natečaja občine Piran za najboljši plakat na temo PORTOROŽ PIRAN GENIUS LOCI – nagrada je 5.000 eur.

Kateri letošnji predavatelji bi utegnili biti zanimivi za mlade?

Na letošnjem Zlatem bobnu bodo za mlade, poleg predavanja Sir Johna Hagertyja, svetovnega kreativnega direktorja Bartle Bogle Hegarty, zanimivi tudi Akira Kagami, predsednik in kreativni direktor največje japonske in svetovne agencije Dentsu Inc., John Dooner, predsednik svetovne grupe McCann, Michael Conrad, predsednik Berlinske šole kreativnega vodenja, Richard Pinder, globalni vodja in Olivier Altmann, globalni kreativni direktor, oba Publicis Worldwide, Adrian Holmes, izvršni kreativni direktor Young&Rubicam EMEA in Donald Gunn, ustanovitelj Gunn Reporta. Poleg tega pa, novost letošnjega leta, laboratoriji – delavnice, ki jih bodo vodili strokovnjaki s področja interaktivnosti, PR, inovacijskih idej v turizmu in brandiranja.

Ali in kakšne oblike sodelovanja s študenti gojite pri vaši agenciji?

Pri nas dela veliko študentov, ki tako s prvimi koraki stopajo v svet tržnega komuniciranja, spoznavajo procese dela in lahko hitro napredujejo v svetu oglaševanja, odnosov z javnostmi in digitalnih komunikacij. Tudi sam sem na Pristopu začel delati že kot študent, zato vem, kako pomembno je začeti čim prej. Sicer pa že tretje leto predavam na Fakulteti za družbene vede UL, kjer predavam o oglaševanju in o oblikovanju. Mislim, da je poleg teoretičnih znanj, študente treba čim bolj soočati s konkretnimi nalogami. In tudi sami morajo čim bolj migati.

Kakšna tekmovanja oziroma izbori potekajo na festivalu?

Tekmovanja potekajo v devetih skupinah – filmi, tiskani oglasi, outdoor, radio, medijske akcije, oglaševalske akcije, PR, interaktivno oglaševanje, dizajn & art direction.
Organizatorji Zlatega bobna bodo letos podelili deset novih grand prix nagrad v desetih izdelčnih in storitvenih kategorijah, ne glede na uporabljen medij.
Nagrade bodo dobila dela, ki jim bodo žirije v predhodnem ocenjevanju dodelile najvišje število točk, brez dodatnega plačila.
Že ustaljenim srebrnim, zlatim in velikim nagradam v 9 skupinah (film, tisk, zunanje oglaševanje, radio, oblikovanje in umetniško vodenje, interaktivno, mediji, PR in celostne akcije) in 61 kategorijah se tako pridružuje še deset novih “Brand Grand Prix” nagrad v produktnih in storitvenih kategorijah, ne glede na uporabo medija.
Organizatorji Zlatega bobna pa najavljajo letos tudi prvi oglaševalski peteroboj, pet tekmovanj in pet možnih nagrad z enim samim prijavljenim delom.

Kdo poleg vas še sedi v ocenjevalni žiriji in na kaj je žirija pri ocenjevanju izdelkov posebej pozorna, kaj je torej kriterij, značilnost dobre kampanje?

Celostne oglaševalske akcije bomo letos ocenjevali Olivier Altmann, (Chief Creative Officer Publicis Worldwide) kot predsednik žirije, Wojciech Dagiel, (Creative Director, McCann, Poland), Aljoša Bagola (Creative Director and Head of Advertising, Pristop, Slovenia), Lucian Georgescu (Managing Partner GAV, Romania) in Bechara Mouzannar, (Regional Executive Creative Director for Leo Burnett MENA).
Dobre oglaševalske kampanje pa ponavadi odlikuje “velika ideja”, ki je presenetljiva, relevantna in ki potrošnike zna vključevati v kreativni dialog z blagovno znamko.

Blaž Božnar

Uporabljamo Akismet za manjšanje neželenih oglasnih komentarjev (spam). Politika zasebnosti.