Kaj se skriva za logotipi in nagradnimi igrami?

Študentska sekcija Slovenskega društva za odnose z javnostmi v aprilu pripravlja PRedigro, ki bo potekala v ponedeljek, 23. aprila, s pričetkom ob 18. uri. Predavanje se bo odvijalo na Fakulteti za družbene vede, v predavalnici 21.

Gostja bo Vesna Stanić, samostojna svetovalka na področju aktivacije sponzorstev in marketinga. Diplomirana politologinja je sprva videla svojo prihodnost v vojnem novinarstvu, a je že med študijem našla poslovno strast v trženju in komuniciranju. Svojo kariero je začela kot svetovalka v trženjsko-komunikacijskem oddelku SKB banke, kasneje pa je delovala kot svetovalka za komuniciranje in skrbela za integrirane komunikacijske projekte v agenciji Pristop. Danes je stalna sodelavka revije Marketing magazin, občasno pa piše tudi za športne marketinške revije.

Na PRedigri nam bo predstavila predvsem trženjsko svetovanje in vodenje projektov na področju sponzorstev ter s tem povezanih marketinških aktivnosti različnim domačim in mednarodnim podjetjem. Sponzorstva namreč niso le logotipi in nagradne igre; kaj se torej skriva za njimi, odkrij z nami 23. aprila na PRedigri.

Prijavite se na pr.students@gmail.com.

Uporabljamo Akismet za manjšanje neželenih oglasnih komentarjev (spam). Politika zasebnosti.