Nagrade dijakom in učencem za najboljše oglase

Zavod DOSS (Dijaška oglaševalska scena Slovenije) je prvič letos v sodelovanju s Slovensko oglaševalsko zbornico (SOZ) danes, 28. marca 2012, ob 11.00 na 21. SOF-u podelil desete nagrade Dijaške oglaševalske scene Slovenije (DOSS). V tekmovanje DOSS je bilo prijavljenih 196 del, ki so se potegovale za nagrade v štirih kategorijah, letos pa je bila prvič podeljena tudi posebna nagrada DOSS Adrenalin za najboljši oglas tekmovanja.

 

Nagrade so prejeli

Na tekmovalnem področju Tržna scena je v kategoriji TA – Spletni oglasi prvo nagrado DOSS prejelo delo TiPi, avtorjev Petre Pretnar, Anje Capuder in Jošta Stojka iz Gimnazije ESIC Kranj v sodelovanju z mentorjema Estero Kolarič in Polono Maček. Prvo nagrado v kategoriji TB – Tiskani oglasi je prejelo delo Varna vožnja, avtorjev Petra Štanta, Mihe Zupana in Timoteja Valentinčiča iz Srednje ekonomske in trgovske šole Nova Gorica v sodelovanju z mentorico Tanjo Ušaj Hvalič. Na družbeni sceni je v kategoriji DA – Spletni oglasi prvo nagrado prejelo delo Namišljeni prijatelj, avtorjev Mateje Dužnik, Anje Bavcon in Mateje Koritnik iz Gimnazije in ekonomske šole Šolskega Centra Srečka Kosovela Sežana pod mentorstvom Sama Oniča. V kategoriji DA – Tiskani oglasi pa je prvo mesto zasedlo delo En Kurbus, avtorja Matica Vebra iz Srednje šole za oblikovanje in fotografijo Ljubljana pod mentorstvom Saše Vitežnik Jelen.

 

Največ točk na tekmovanju DOSS 2012 je zbrala Srednja šola za oblikovanje in fotografijo Ljubljana, ki je s 44 točkami prehitela drugouvrščen Šolski center Srečka Kosovela Sežana (39 točk) in tretjeuvrščeno Gimnazijo ESIC Kranj (27 točk).

 

Ob podelitvi nagrad DOSS je Petja Montanez, predsednica letošnje DOSS žirije in umetniška direktorica v agenciji Publicis, povedala: »Navdušena sem nad pronicljivostjo in ustvarjalnostjo mladih, ki so predvsem v družbenih medijih našli veliko navdiha za svoje oglase. Tudi kritičnost mladih nas ni pustila ravnodušne. Profesionalni ustvarjalci oglasov smo v dijaški ustvarjalnosti lahko prepoznali trende razvoja, značilne za mlajšo generacijo, našli pa smo lahko tudi kakšen navdih za lastno ustvarjanje.«

 

Tekmovanje DOSS 2012

Tekmovanje DOSS 2012, ki ga Zavod DOSS letos razpisuje v sodelovanju s SOZ, je namenjeno vsem mladim v osnovnih in srednjih šolah, ki pod vodstvom učitelja mentorja načrtujejo in izdelujejo oglasna sporočila. Temeljno poslanstvo projekta in tekmovanja DOSS je spodbujati učence, dijake in učitelje k ustvarjalnosti, kritičnemu in inovativnemu mišljenju; razvijati odgovornosti do sebe in drugih, do naravnega in družbenega okolja. Nagrade DOSS so bile letos prvič podeljene v okviru 21. Slovenskega oglaševalskega festivala (SOF). Več o tekmovanju DOSS 2012 na http://www.doss.si/.

Uporabljamo Akismet za manjšanje neželenih oglasnih komentarjev (spam). Politika zasebnosti.