10. PR teater obljublja pester program

Člani študentske sekcije Slovenskega društva za odnose z javnostmi (ŠS PRSS) pripravljajo jubilejni 10. PR teater, ki se bo odvijal 13. novembra 2019 v Veliki dvorani Fakultete za družbene vede.

Rdeča nit letošnjega PR teatra je komunikacijska džungla, dogodek pa se bo odvijal pod geslom »Vstopi. Razišči. Začuti.« Organizacijska ekipa vleče vzporednice med džunglo in področjem komuniciranja, saj pravi, da sta oba zelo raznolika, vznemirljiva in skrivnostna. Kot je pestra džungla, pa bo pester tudi sam program PR teatra, ki je sestavljen iz kratkih predavanj in delavnic, vodenih s strani priznanih slovenskih in tujih strokovnjakov odnosov z javnostmi, digitalnega marketinga, grafičnega oblikovanja, kreativnosti, organizacije dogodkov, javnega nastopanja in drugih področij.

O tem, kako »Kreativnost lahko reši svet«, bo spregovorila izvršna kreativna direktorica agencije Grey Ljubljana Petra Krulc. Nenad Senić, urednik korporativnih medijev, bo v predavanju z naslovom »Vas slišijo?« argumentiral, zakaj sta poznavanje in razumevanje publike pomembna za uspeh – da v džungli ne bi po svoje vpili, slišal pa nas ne bi nihče. O tem, zakaj je komuniciranje brez strategije ogroženo kot preživetje v džungli brez kompasa, bo predaval komunikacijski strokovnjak in strateg Mak Kapetanović, ki že nekaj let deluje na nizozemski ambasadi v Bosni in Hercegovini. Partner in član uprave Pristop skupine Sašo Dimitrievski, znan kot strokovnjak in pionir slovenske digitalne scene, bo govoril o tem, kako plavati v džungli, ne da bi vedeli, da to ni morje, in pri tem imeli občutek, da smo preplavali suhi. Katja Cimermančič, ki vodi oddelek za medijske analize in raziskave pri Klipingu, bo v svojem predavanju predstavila, zakaj je pomembno, da spremljamo, merimo in analiziramo učinke komuniciranja. Naslednja govorka je Nada Stegnjaić, strokovnjakinja za korporativno komuniciranje pri podjetju A1 Slovenija. V svojem predavanju z naslovom »Zaposleni pripovedujejo, komunikatorji poslušamo« bo povedala, kako so v internem komuniciranju poiskali nove, ustvarjalne in digitalne rešitve, ki omogočajo aktivno komuniciranje z zaposlenimi. V predavanju »Si (za) korpo?« bo Gordana Kisilak, prav tako strokovnjakinja za korporativno komuniciranje, razkrila nenapisana pravila, trike in skrivnosti korporativnega komuniciranja. »Vrnimo se k bistvu – tudi v džunglo, če je treba« je naslov predavanja Mitje Godniča, ki je producent zgodb pri podjetju Dobre zgodbe d. o. o. Amadeja Kavšek s Stratkoma pa bo »V džungli komuniciranja in medijev« spregovorila o svoji komunikacijski džungli in o pomenu odnosov znotraj komuniciranja.

Poleg predavanj se bodo na konferenci odvile štiri delavnice. Prvo z naslovom »Kriza je, je treba šparat« bosta vodila Tilen Lamut in Anja Petrovčič s podjetja Propiar. Nori Robin, ustvarjalka vsebin pri mednarodnem glasbenem festivalu Sziget, bo imela delavnico z naslovom »Artist announcments on Sziget festival«. Nina Gaspari, lastnica podjetja za komunikacijsko svetovanje, nam bo razkrila, »Kako loviti ravnotežje v službi in doma«. »Kako pripovedovati najboljše zgodbe«, pa bomo izvedeli od Mateja Praprotnika, ki je pomočnik direktorja Radia Slovenija in štipendist programa inovacijsko novinarstvo na Univerzi Stanford. Poleg številnih predavanj in delavnic pa je organizacijska ekipa pripravila še marsikatero presenečenje.

Za podrobnejše informacije o programu ter vstopnicah sledi PR teatru na družbenih omrežjih Facebook in Instagram ter na spletni strani prteater.si.

Dogodek so omogočili: Slovensko društvo za odnose z javnostmi, Fakulteta za družbene vede, Univerza v Ljubljani, Propiar, Pristop, Petrol, Barcaffe, Podoba, Zaslon, TAM-TAM, Delo, Marketing Magazin, Mladina, Global, City Magazine, Računalniške novice, Revija Študent, Printbox, ŠO FDV, ŠOU v Ljubljani, Študentski servis, Meetpoint, Chipolo, Nomago, A1, TPV Group, Krka, Ljubljanske mlekarne, Vzajemna, Argeta, Leone, Luka Koper, Stratkom, Reklamni tisk Urbanija, Mladinska knjiga, Pošta Slovenije, SNG Drama Ljubljana, Nuxe, Korenika, Kliping, Austria Trend Hotel, Barilla, Vivapen, Slik!-Slik!, Gran Cereale, Pekarna Grosuplje, Semenarna Ljubljana, Chupa Chups, Anan promotion, Mreža L’MIT, Vozlana, Botanični vrt Univerze v Ljubljani, Sweetstuff, Coffee to be, Aula Cafe, Equa.

Prejšnji članekBerlinski zid: spomnimo se
Naslednji članekIntervjuji s študenti: Karin Petko iz Filozofske fakultete

Uporabljamo Akismet za manjšanje neželenih oglasnih komentarjev (spam). Politika zasebnosti.