NOVA PREOBLEKA POTROŠNIKA 21. STOLETJA

KAKO SLEDITI NJEGOVIM TRENDOM?
Potrošnik ima čisto novo preobleko! Ocenili jo bomo na naslednji Akamediji. Predavatelj Zenel Batagelj, Valicon, nam bo razkril, kako se je potrošnik na prelomu stoletja in po krizi še bolj spremenil. V marketinških krogih se pojavljajo domneve, da je potrošnik izginil, saj tržni prijemi, ki so veljali 50 let, zdaj ne delujejo več. Potrošnik pa ni izginil, le spremenil se je.
Na predavanju bomo izvedeli, zakaj se je spremenil, kako se je spremenil in kakšne so posledice. Zagotovo pa bomo najbolj napeli ušesa, ko nam bo namignil, kako trženje prilagoditi tej novi situaciji. Ogledali si bomo nekaj aktualnih primerov iz prakse, ki že kažejo simptome prilagajanja novemu potrošniku. Mimogrede bomo izvedeli še kakšen svež marketinški trend, o katerem nam še nihče ni nič povedal. Zavtreli se bomo tudi okoli vprašanja prihodnosti blagovnih znamk. Kakšna je, pa naj do Akamedije ostane še skrivnost.
Skupaj bomo rešili to uganko 17. marca ob 18.00 v FDV predavalnici 2.

Uporabljamo Akismet za manjšanje neželenih oglasnih komentarjev (spam). Politika zasebnosti.