Seznanjanje s pravicami potnikov

Evropski potrošniški center je v okviru širše evropske akcije na Letališču Jožeta Pučnika potnike seznanjal z njihovimi pravicami v primeru zamude ali odpovedi leta, zavrnitve vkrcanja in poškodovane ali izgubljene prtljage. Akcija je na brniškem letališču potekala med 10. in 16. uro, potniki pa so lahko dobili brezplačen priročnik z naslovom Pravice letalskih potnikov in tudi preverili svoje poznavanje pravic letalskih potnikov, so v torek sporočili iz Evropskega potrošniškega centra.

 

Seznanjanje potnikov na Letališču Jožeta Pučnika je del širše akcije, ki jo je center izvajal na skupno 30 evropskih letališčih. Center ugotavlja, da so težave s prevozi med najpogostejšimi težavami potrošnikov; lani je imel tovrstne težave vsak četrti potrošnik, ki se je po pomoč obrnil na mrežo Evropskih potrošniških centrov.

 

Priročnik o pravicah potnikov je na voljo na Evropskem potrošniškem centru v Ljubljani ali na spletni strani www.epc.si.

 

 

Uporabljamo Akismet za manjšanje neželenih oglasnih komentarjev (spam). Politika zasebnosti.