Student vs. Economic Crisis

Mednarodna EESTEC delavnica
Ljubljana, 25.10.2010 – 29.10.2010
Recesija je, kot vsi vemo, pereči problem današnje družbe in globalnega ekonomskega sistema. Kljub velikemu trudu, se države po večini še niso opomogle ali pa ta regeneracija poteka zelo počasi. Posameznik je tako postavljen v kruto realnost, kjer je primoran iskati alternativne vire zaslužka.
Eden izmed takih načinov dandanes vsekakor predstavlja internetno trženje, ki je tudi glavna tema delavnice, ki jo Društvo študentov elektrotehnike in računalništva – EESTEC organizira v naslednjem tednu (25.10 – 29.10) v prostorih Kiberpipe (Kersnikova 6, 1000 Ljubljana).
Internetno trženje sestoji iz mnogih metod, pri čemer si bomo v času dogodka ogledali le najbolj ključne in vsesplošno razširjene. Delavnica bo sestavljena iz teoretičnega in praktičnega dela. Prvi bo za razliko od drugega odprtega tipa saj hočemo omogočiti spremljanje predavanj širšemu krogu. Na tem delu se bo zvrstila paleta zanimivih predavanj (v angleškem jeziku) po naslednjem urniku:

PONEDELJEK, 25.10.2010

[9:00 – 9:30] Splošna navodila za praktični del, vprašanja; predavatelj: Gregor Treska, študent elektrotehnike in vodja delavnice.
V tem kratkem uvodnem predavanju bomo hitro preleteli, kako se bomo lotili internetnega trženja ter razjasnili koncept praktičnega dela. Odprti bomo tudi za vsa morebitna vprašanja.

[9:45 – 10:45] Uvod v internetni marketing; predavatelj: Dejan Murko, soustanovitelj podjetja Niteoweb d.o.o., ki je razvilo produkt oz. storitev »Big Content Search« (http://bigcontentsearch.com).
V uvodnem delu si bomo ogledali nekaj najbolj osnovnih načinov spletnega trženja, pod lupo pa bomo vzeli raziskovanje niš ter povedali nekaj več o tem, kako najti oz. napisati kvalitetno vsebino za spletno stran. Na koncu bomo preleteli tudi zanimive povezave, kjer lahko vsakdo zastonj izpopolnjuje svoje znanje

[11:00 – 12:30] Uvod v Google oglaševanje – AdWords; predavatelj: Aleksander Blatnik, izvršni direktor podjetja Spletnik d.o.o. (http://spletnik.si).
Kaj je Google oglaševanje? Kako izbrati ključne besede, primerne za neko dejavnost? Kako uporabljati storitve kot so AdWords, Keyword Tool…? Kako meriti uspešnost naših oglaševalskih akcij? Na vsa ta in še na mnoga druga vprašanja si boste lahko odgovorili ob prisostvovanju na omenjenem predavanju.

[14:30 – 16:00] Optimizacija spletnih strani – Search engine optimization (SEO); predavatelj: Aleksander Blatnik, izvršni direktor podjetja Spletnik d.o.o. (http://www.optimizacija-strani.com).
Na tem predavanju bomo šli skozi glavne segmente optimizacije spletnih strani ter povedali nekaj več o spremljanju optimizacije z orodjem Google Analytics. Opredelili bomo tudi, katere vrste optimizacije so legalne, katere nelegalne ter katere »pollegalne«.

[16:00 – 16:30] Osnove CMSja WordPress; predavatelj: Luka Kacil, študent računalništva.
V kratkem polurnem predavanju si bomo ogledali osnove uporabe CMSja (Content Management System) WordPress, se naučili menjati teme, dodajati nove vsebine (plugine) ter povedali še kak triki in nasveti.

TOREK, 26.10.2010

[12:00 – 13:00] Dejavniki učinkovitosti branja in »Eyetracking«; predavatelja: Blaž Zagorc in Urša Pustovrh, študenta psihologije.
Nihče si ne želi monotonega programa, tako si bomo lahko za konec teoretičnega dela še ogledali postavitev spletne strani iz psihološkega vidika. Odgovorili si bomo na vprašanje, kako morajo biti razporejeni elementi ter besedilo po spletni strani, da bo le to kar najbolj pritegnilo oči obiskovalcev teh strani.

S tem predavanjem bomo zaključili teoretični del kar pa še zdaleč ne pomeni konec praktičnega dela. Le tega boste lahko vseskozi spremljali na spletni strani http://student-vs-economic-crisis.com. Na omenjeni spletni strani se bo pisal blog v angleškem jeziku, kjer bomo spremljali potek in rezultate praktičnega dela.

V kolikor vas to področje vsaj malo zanima, ste lepo vabljeni, da se udeležite predavanj, saj so le ta ZASTONJ, ker pa so kapacitete omejene vas prosimo za predprijave saj vam želimo zagotoviti prosto mesto na predavanjih. Predprijavo pošljite na email: gregor.treska@eestec-lj.org, vključite vaše ime, priimek, izobrazbo/izobraževanje ter dodajte imena predavanj, na katerih bi radi prisostvovali.

Uporabljamo Akismet za manjšanje neželenih oglasnih komentarjev (spam). Politika zasebnosti.