Težava= šport

0

Tudi tebe muči kakšna od naslednjih težav… Preberi kako jo lahko rešiš ali zmanjšaš s pomočjo športa.

GLAVOBOL:

-KOLESARJENJE;( trikrat tedensko)

Fizične aktivnosti na prostem so dokazano najučinkovitejša preventiva in terapija proti glavobolu.

-PILATES; ( enkrat tedensko)

Med izvajanjem vaj se moraš osredotočiti na držo telesa. Glavobol se pogosto pojavi zaradi napetih mišic ki nastanejo zaradi nepravilne drže.

NAVODILA; Pri nekaterih ljudeh glavobol nastane po fizični aktivnosti, zato je za njih najbolje, da se izogibajo energičnim vadbam in med aktivnostjo naužijejo veliko vode.

 

NESPEČNOST;

PLAVANJE;( trikrat tedensko)

Učinek plavanja in ritmičnih gibov sprošča telo in hkrati znižuje raven kortizola.( ki naj bi po mnenju strokovnjakov odločilno vplival na nespečnost.)

-JOGA; (dvakrat tedensko)

Številne študije so pokazale, da vadba joge izboljšuje kakovost spanja, saj globoko dihanje izzove meditativno stanje.

NAVODILA; Izberi počasne in sproščujoče vaje joge, saj lahko preveč fizičnega napora pred spanjem deluje kontraproduktivno in podaljša čas, ki ga potrebujemo za spanje.

 

BOLEČINE V HRBTU;

AQUAROBIKA;(2x tedensko)

Te vaje krepijo mišice celotnega telesa. Zaradi vode hrbet ne trpi, izbolša pa se fleksibilnost telesa.

TAI ČI; ( 2X tedensko)

Odlična vadba, ki ne zahteva energičnih gibov in hitrega premikanja, lahko ublaži mišično- skeletne bolečine, saj izboljšuje ravnotežje in fleksibilnost.

NAVODILO; Zelo pomembno je, da ostane aktivnost tudi, ko občutiš bolečino v hrbtu. Znanstveno je dokazano, da izostanek fizične aktivnosti krepi bolečine.

 

DEPRESIJA;

–          SPREHOD; (5X tedensko)

Osnovni razlog, da naj bi sprehod omilil depresijo je ta, da fizična aktivnost stimulira osvobajanje nevrotransmitorjev, ki izboljšujejo razpoloženje.

–          PLES;(1x tedensko)

Ples preusmerja negativne misli  na glasbo, ritem in gibanje. Povrhu pa ta aktivnost stimulira produkcijo endorfinov in pozitivno vpliva na družbeno življenje.

              -NAVODILA: vsaka fizična aktivnost je koristna, zato se ukvarjajte s tisto oz. s tistimi ki so vam     všeč.

 

Tina Pečan

PUSTITE KOMENTAR

Prosim vpiši svoj komentar
Prosim vpiši ime

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.