Urbana kultura po romunsko

Kaj je skupno pridobivanju novih znanj, spoznavanju in druženju s tujimi piarovci in komunikatorji ter norim zabavam? Nepozabno doživetje na spomladanskem PRime kongresu v Romuniji!
PRime Romunija je od 22. do 27. marca organizirala mednarodni študentski kongres Urban Culture s sloganom ‘Let there be Culture … Urban Culture’ v okviru mednarodne zveze PRime (Zveza evropskih študentov odnosov z javnostmi in komuniciranja). Kongres je potekal v glavnem mestu, Bukarešti, in v Brasovu, udeležili pa smo se ga študenti iz Španije, Italije, Romunije, Nemčije, Hrvaške in seveda tudi člani Študentske sekcije Slovenskega društva za odnose z javnostmi iz Slovenije. Tema kongresa pa je bila vloga in inkorporacija urbane kulture v odnosih z javnostmi in komuniciranju.
Da bi udeleženci tematiko lahko čim bolje spoznali, smo se udeležili različnih predavanj in študij praktičnih primerov, ki so jih vodili vodilni romunski komunikatorji. Vsak dan kongresa pa je bil posvečen specifičnemu področju, v katerem igra urbana kultura izrazito vplivno vlogo. Tako smo spoznavali področje športa, urbanih znamenitosti, glasbenih prireditev, gledališča in umetnosti ter spleta.
Prvi dan je potekal v znamenju športa in pijače blagovne znamke Mountain Dew. Kreativna komunikatorja iz agencije Graffiti BBDO sta nam predstavila zanimive promocijske strategije in dogodke, ki sta jih pripravila za promocijo Mountain Dewa, kjer sta na ustvarjalen način vključila urbano kulturo skejterjev in borderjev. Med drugim so pripravili tudi protest skupine snowborderjev pred romunskim ministrstvom za okolje zaradi pomanjkanja snega lansko zimo.
Drugi dan kongresa je bil posvečen urbanim znamenitostim, kjer smo spoznali projekt TUB – Transcentral Urban Bucharest in komuniciranje skozi arhitekturo. Obiskali pa smo tudi sedež podjetja Dacia, največjega romunskega avtomobilskega podjetja, kjer smo si participanti lahko pobližje ogledali potek proizvodnje avtomobilov od samega začetka do končnega proizvoda.
V sredo smo obiskali mesto Brasov in grad Bran, kjer nam je predstavnik organizacije Bran Castle podal veliko koristnih informacij o tem, na kaj moramo biti pozorni pri organizaciji glasbenega festivala in tudi o poslovnih odnosih in zaupanju.
Četrti dan kongresa PRime je bil posvečen gledališču in umetnosti. Potekal je v znamenju projektov ‘I love Bucharest’ in ‘Outstanding urban means of transport’, pri katerem so umetniki magično preuredili tri avtobuse mestnega prevoza. Zadnji dan pa smo se participanti poučili še o spletnem komuniciranju banke BCR in uporabi platforme Second Life pri doseganju boljše prepoznavnosti in poslovnih rezultatov podjetja.
Tako smo študenti komunikacij in odnosov z javnostmi dodobra spoznali različne ravni urbane kulture in dobili odlično izhodišče za naše nadaljnje delo. Pri tem seveda nismo izključili ogledov izbranih znamenitosti Romunije in zabav pozno v noč. Povzpeli smo se na dobro poznan mrakobni grad Bran ali grad kultnega grofa Drakule. Vsak večer pa smo se podali v katerega izmed mnogih romunskih nočnih klubov, ki so prav tako pomemben del urbane kulture. Vsem štiridesetim udeležencem pa nam je v spominu najbolj ostal nacionalni večer z zabavnim spoznavanjem kulture in značilnosti različnih evropskih držav, iz katerih smo prihajali.

Kongres Urban Culture pa nedvomno ni bil zadnji. Člani Študentske sekcije Slovenskega društva za odnose z javnostmi se namreč že v začetku jeseni odpravljamo novim komunikacijskim dogodivščinam naproti v živahno Barcelono na jesenski PRime kongres. Greš z nami tudi ti?

Teja Rajšp
Študentska sekcija Slovenskega društva za odnose z javnostmi
www.mojPiaR.net

PRidruži se nam!
Prav vsak [tudi če pavziraš ali ponavljaš letnik], ki ga zanima komuniciranje in se želi na tem področju izpopolniti, je dobrodošel, saj nove člane vpisujemo tekom celega leta. Predhodno znanje ni potrebno, ker boš najbolj pomembne stvari kmalu izvedel na PRedigrah in drugih srečanjih.
PRedigre (predavanja) in PRaksa (delavnice):
torek, 4. maja, ob 18.00 – FDV: Unicef – PR dobrodelnih organizacij
torek, 20. 4., ob 18.00 – FDV – PR delavnica Skupinsko delo/team building
Vstop je prost. Dobrodošli!
Več informacij najdeš na www.mojPiaR.

 

 

Uporabljamo Akismet za manjšanje neželenih oglasnih komentarjev (spam). Politika zasebnosti.