Znani so prvi zmagovalci v skupinah Zlatega bobna!

Na večerni podelitvi sta predsednika enokanalne (Single Channel) in večkanalne (Multi Channel) žirije razkrila prve zmagovalce 21. Zlatega bobna. Skupaj so najboljša dela v skupinah D, G, H, N, S, T, R, U in V prejela 29 srebrnih bobnov, 15 zlatih bobnov in 9 velikih nagrad.

Tekmovalni program

Tekma Zlatega bobna je razdeljena na dve sekciji, imenovani Single Channel in Multi Channel, ki ju bosta ocenjevali dve mednarodni žiriji vrhunskih mednarodnih strokovnjakov oglaševalske industrije. Enokanalno žirijo (Single Channel Jury) bo letos vodil Mihai Gongu, izvršni kreativni direktor, GMP Advertising Bucharest, skupaj z ostalimi člani žirije: dr. Peter Darovec, kreativni direktor, Istropolitana Ogilvy, Gal Erbežnik, svetovalec za kreativno odličnost, Slovenija, Gökhan Erol, kreativni direktor, Medina Turgul DDB Istanbul, Danil Golovanov, ustanovitelj, kreativni direktor, Red Pepper Communication Agency, Rusija, Manfred Wappenschmidt, kreativni direktor, Leo Burnett Frankfurt, Gábor Havasi, kreativni direktor, McCann Budapest, Madžarska, Laura Iane, glavna kreativna direktorica, umetniška direktorica, Saatchi&Saatchi Romania, Mariusz Pitura, izvršni kreativni direktor, Lemon Sky JWT, Richard Stiebitz, glavni kreativni direktor, Wunderman Prague in Nikola Vojnov, kreativni direktor, New Moment New Ideas Company Y&R. Andreas Dahlqvist, predsednik McCann Creative Leadership Council in glavni kreativni direktor agencije Commonwealth//McCann, pa bo letos predsednik večkanalne žirije Zlatega bobna, ki jo sestavljajo še: Mateusz Mroszczak, kreativni direktor, These Days Y&R, Y&R New York, Magdalena Drozdowska, namestnica kreativnega direktorja, DDB Warsaw, Tatiana Fedorenko, kreativna direktorica, Leo Burnett Ukraine, Mihai Fetcu, kreativni direktor, Geometry Global Bucharest, Igor Kirikchi, generalni direktor, BBDO Moscow, Igor Mladinovic, glavni kreativni direktor, Imago, Croatia, Michal Pastier, kreativni direktor skupine za Slovaško in Češko, Zaraguza Digital, Janez Rakušček, izvršni kreativni direktor, LunaTBWA, Slovenija, Lars Samuelsen, digitalni strateški direktor, UncleGrey in Bernd Wilfinger, kreativni direktor, Wien Nord.

 

Dobra napoved kljub slabšim časom

30 agencijskih mrež, 291 agencij iz 24-ih držav je letos prijavilo 1220 del v tekmo 21. Zlatega bobna. 393 prijav prihaja od neodvisnih agencij, kar naredi tekmo za nagrado za najboljšo neodvisno agencijo, Tartini Award, eno bolj zanimivih! Celotno število prijavljenih del je 12,5 odstotka nižje od lani, ko je v tekmi sodelovalo 1395 del, vendar je število v Večkanalni sekciji (Multi Channel) letos v porastu, saj je bilo kar 50 del več prijavljenih v ta del tekme (17 odstotkov). Podatek kaže na pomemben premik agencij k bolj strateškemu in celostnemu snovanju kreativnih kampanj. Dve novi skupini T. Znamčene vsebine in W. Mediji sta prejeli 45 in 56 del, kar je pomemben razvoj tekme letošnjega festivala. K novim prijaviteljem letos štejemo Albanijo, velik potencial ima tudi Turčija, katere agencije so letos prijavile 184 del (lani 143, leto prej 77 del), kar nakazuje tudi na to, da postanejo najbolj uspešna država v tekmi letošnjega Zlatega bobna.

 

Dodatne informacije na www.goldendrum.com

Uporabljamo Akismet za manjšanje neželenih oglasnih komentarjev (spam). Politika zasebnosti.