Urša Sirk – URSHULINA: o uspehu mlade poslovne ženske z idejo in željo po kreativnosti

Portrait of charming successful cheerful focused girl working remotely creating finance it presentation report at home house flat indoor.
Foto: Deagreez iz iStock

Kako in zakaj si se lotila tega posla?

Že od otroštva sem rada ustvarjala, hodila na razne likovne delavnice in tečaje. A pot me je zanesla na gimnazijo in sčasoma mi je zmanjkalo časa, da bi še vedno ustvarjala. Ampak še vedno sem imela željo oblikovati svoj rokovnik. In nato me je dobre dve leti nazaj fant le prepričal, naj poizkusim. Polovico poletnih dni sem presedela za računalnikom, se spoznavala z novimi programi za oblikovanje in iskala motivacijo, a mi je nato le uspelo, da sem do septembra izdala šolski rokovnik. Odziv me je čisto presenetil, povpraševanje je bilo nad pričakovanji. Ljudem je bil rokovnik všeč, dobila sem veliko podpore in to me je še naprej motiviralo, da sem kasneje ponudbo razširila in kasneje dodala še zvezke, namizno podlogo, skodelice in lončke, ter z oblikovanjem nadaljevala.

 

Kdo je tvoja ciljna publika? So to študenti in dijaki ali morda tudi mladi zaposleni?

Moja ciljna publika so predvsem dijakinje in študentke, ki imajo poleg šolskih obveznosti še mnogo drugih obšolskih dejavnosti in drugih obveznosti in iz lastnih izkušenj vem, da je dobro imeti zapisano vse na enem mestu. Prav zaradi tega je v zadnjem delu rokovnika narejena tudi razpredelnica za ocene ter prazni urniki. Poleg njih mojo ciljno skupino zajemajo tudi že zaposleni, ki imajo v današnjem času tudi vedno več obveznosti tudi izven službenega časa.

V zadnjem času se je na slovenskem trgu pojavilo kar nekaj slovenskih ustvarjalk. Kako se spopadaš s konkurenco?

Res je, konkurenca je z leti vse večja. Trudim se izstopati iz konkurence predvsem po veliki ponudbi dizajnov platnic kot tudi notranjosti. Upoštevam tudi nasvete dosedanjih uporabnikov rokovnika in jih vključiti v oblikovanje novega rokovnika. Prav zato sem z letošnjim letom v ponudbo dodala tudi rokovnik s tedenskim pregledom po urah, saj je bilo po takšnem pregledu v lasnekm letu kar nekaj povpraševanja. Z veseljem sprejmem predloge za izboljšavo kot tudi pripombe in s tem se trudim skupaj z uporabniki razviti čim bolj izpopolnjen planer, ki ustreza vsem.

Kaj se ti zdi, da je ključ do dobre organiziranosti posameznika (poleg super planerja, seveda?)?

 

Ključ do dobre organiziranosti je sposobnost posameznika, da stvari dela premišljeno in brez nepotrebnih korakov. Torej, da svoje obveznosti čim bolj optimalno vmestiš v svoj čas in tako prideš do prostega časa, ki ga lahko porabiš po želji. A ravno tu ne morem mimo rokovnika, saj si verjetno veliko lažje organiziramo seznam opravil, če so ta zapisana, kot če jih imamo zabeležena nekje v naši glavi in nam ob vseh informacijah uidejo iz glave. In čeprav živimo v dobi digitalizacije, sama še vedno prisegam na klasičen rokovnik, saj le temu nikoli ne zmanjka baterije.

Od kje črpaš ideje za dizajn?

Ideje za dizajn črpam iz vsakdanjega življenja. Nekaj poudarka dam na barvo leta. Ena izmed barv v kolekciji je zagotovo črna barva, ostale vzorce pa se potrudim oblikovati čimbolj različno, da se za vsakega kaj najde. A pri izbiri barv ne morem iz svoje kože in zato so barve platnic bolj umirjene in pastelne in ne žive barve z velikimi kontrasti. V kolikor sem v dvomih, se obrnem na svoje prijateljice, družino in sledilce ter tako posledično skupaj sprejmemo odločitev o dokončnih dizajnih.

Kateri je tvoj best seller produkt?

Moj best seller produkt je trenutno black marble planer, ki je bil izdan v omejeni izdaji in je bil tudi prvi razprodan. Vendar pa se mu prav hitro približuje tudi bel marble vzorec. Torej podobno kot v lanskem letu, tudi v letošnjem letu prevladuje marble vzorec.

Si ena redkih ustvarjalk, ki poleg pisanih vzorcev nudi tudi nevtralne barve za moško populacijo. Kaj je po tvojem mnenju razlog za »odrinjenost moških« ko se gre za lepe in kvalitetne planerje?

Prva asociacija, ko pomislimo, kdo bi kupil rokovnik, so zagotovo ženske. Povpraševanje po moških planerjih je manjše kot po ženskih in zato se morda marsikateremu ustvarjalcu ne izplača izdelovati posebej rokovnika za moške in se prej osredotočijo bolj na ženski trg, ki je veliko večji. A sama imam možnost, da lahko ponudim več dizajnov platnic, da se za vsakega zagotovo najde dizajn rokovnika po njegovih željah. In tako sem pričela razmišljati, zakaj tudi moški ne bi uporabljali rokovnika – obveznosti imamo namreč vsi veliko, ne glede na spol in prav zato je v vsaki moji kolekciji prisoten nevtralen črn rokovnik. Uporabnice črnega rokovnika pa so seveda tudi dekleta in ženske, ki prisegajo na črno klasiko.

Imaš kakšen nasvet za študente, ki razmišljajo o razvoju samostojnega posla?

Če imajo študentje idejo, inovativni izdelek, so pripravljeni veliko delati in verjamejo v svoj izdelek oziroma storitev, jim svetujem, naj zberejo pogum in poizkusijo. Vse neprespane noči in vse delo je na koncu poplačano z zadovoljstvem in zvestobo strank ter tudi z dobrim zaslužkom. Sama boljše odločitve ne bi mogla sprejeti in sem vesela, ko vidim, da nekateri kupci že drugo leto zapored kupujejo moje izdelke in s tem dobim le dokaz, da delam korake v pravi smeri. Študentje! Ne odlašajte in poizkusite, saj dokler ne boste poizkusili, ne boste vedeli, ali ste morda priložnost zamudili. Četudi vam mogoče ne uspe prvič, boste zagotovo bogatejši za izkušnjo, ki vam bo v prihodnje v življenju prav prišla.

Prejšnji članekIdeje za unikaten dejt
Naslednji članekUničujoče sončne nevihte zadenejo Zemljo na vsakih 25 let

Uporabljamo Akismet za manjšanje neželenih oglasnih komentarjev (spam). Politika zasebnosti.