Lars Kolind in UNBOSS koncept

Na Ekonomski fakulteti Univerze v Ljubljani je kot gost predaval znani danski podjetnik, profesor, avtor in javni govorec Lars Kolind. Udeležencem je predaval o svojem konceptu UNBOSS.

Lars Kolind, danski podjetnik in profesor  je gostoval na Ekonomski fakulteti v Ljubljani. Predstavil je svojo knjigo z naslovom UNBOSS. Skupaj z Jacobom BØtterjem je povzel in uredil knjigo, ki je bila napisana v sodelovanju s 100 vizionarji vsega sveta. 

LARS KOLIND

 

Lars Kolind se je rodil leta 1947. Je mednarodno uveljavljen podjetnik in profesor, član upravnega odbora in nekdanji predsednik uprave Grundfos ter aktiven član Svetovnega skavtskega komiteja, ki je največja svetovna mladinska organizacija in združuje 35 milijonov članov. Je danski podjetnik, avtor in javni govorec.

 

Poznan je kot avtor koncepta špageti organizacije – koncepta, ki ga je oblikoval in izvedel v podjetju Oticon. Podjetje je s tem povečalo prodajo za 100 % in postalo vodilno podjetje v svoji branži. V štirih letih se je dobiček povečal z 0,3 mio EUR na 18,2 mio EUR.

 

Lars Kolind je nato deloval še v številnih drugih podjetjih, ki so z njegovo pomočjo postala vodilna na svojem področju. Je specialist za preoblikovanje zrelih organizacij v okretne, inovativne in v rast naravnane družbe. 

UNBOSS

 

UNBOSS koncept je koncept, ki spreminja svet. Je oseba, koncept, proces in gibanje. UNBOSS je vodja novega časa. Koncept temelji na tem, da so v organizacijo vključeni vsi zaposleni in ne samo nekaj glavnih, da delujejo skozi mehanizme ne skozi strukture in oblikujejo delovanje na namenu namesto na dobičku.

Kolind pri konceptu UNBOSS poudarja naslednje:

–          osredotočite se na namen in ne na dobiček,

–          razpustite staro hierarhijo in spodbujajte sodelovanje,

–          preoblikujte svoje podjetje v neomejeno socialno mrežo,

–          postavite najboljše delovno okolje in privabite najboljše ljudi,

–          stopite stran in dovolite sodelavcem, da prevzamejo pobudo,

–          spremenite stranke v partnerje in vaše zagovornike,

–          znebite se rigidnih plačnih razredov in shem dodatkov in sebičnih zaposlenih, ki jim je mar samo to,

–          Vključite ljudi, ki niso v vašem podjetju – tudi v raziskave in razvoj,

–          Dovoljujte napake in se o njih odkrito pogovarjajte,

–          Okrepite dialog v podjetju s pomočjo družbenih medijev.

 

Uporabljamo Akismet za manjšanje neželenih oglasnih komentarjev (spam). Politika zasebnosti.