V prvi polovici leta 2025 je Volkswagen ohranil vodilni položaj v Evropi in Sloveniji. V EU je bilo do konca maja registriranih 4,6 milijona novih vozil, od tega 520 tisoč Volkswagnov, kar pomeni 6,7-odstotno rast in 11,8-odstotni tržni delež.
Za njim sta sledila Toyota, ki se osredotoča na hibride (čeprav ji je prodaja upadla) in Škoda. Prvo peterico zaključujeta Renault in BMW.
Slovenski trg raste
V Sloveniji je bilo v prvi polovici leta prodanih 30.132 osebnih avtomobilov, kar je 6,3 odstotka več kot lani. Volkswagen je prodal 4.591 vozil. Sledita mu Škoda z 3.466 in Renault s 3.186 prodanimi vozili.
Najbolj priljubljeni modeli so Renaultov clio in captur ter Škodina octavia, kamiq in kodiaq.
Električna vozila v vzponu
Tudi prodaja električnih vozil v Sloveniji hitro narašča. V prvih šestih mesecih jih je bilo prodanih 7.667, kar predstavlja četrtino vseh novih avtomobilov. Baterijska električna vozila (BEV) so dosegla 9-odstotni tržni delež, kar je 63,7 odstotka več kot lani.
Tesla izgublja zagon
Tesla ostaja vodilna med električnimi znamkami, a je njena prodaja padla za 14 odstotkov, tržni delež pa s 1,9 na 1,5 odstotka. Model Y ostaja najbolje prodajani električni avto, a zanimanje za Model 3 je zaradi višje cene in daljše dobave upadlo.
Na pohodu kitajske znamke
Kitajski proizvajalci hitro širijo prisotnost. Dongfeng je prodal 448 vozil, več kot tretjino električnih. Skupno so kitajske znamke v Sloveniji prodale najbolje prodajani električni avto, kar je že devet odstotkov trga. Najbolj prodajan med njimi je bil Forthing box.
Novinar