Dogodki za mlade

Osnove uporabe 3D tiskalnika | 24. april | Študentski Kampus

Osnove uporabe 3D tiskalnika | 24. april | Študentski Kampus

24. aprila, 2024    
16.30-20.30
🌟 Pridružite se nam na tečaju 3D tiskanja! 🌟 Vabimo vas na 4-urno usposabljanje 3D tiskanja, kjer boste spoznali svet 3D tiskanja! Ta interaktivni tečaj [...]
Priprava projekta - osnova za učinkovito izvedbo in uspeh projekta

Priprava projekta - osnova za učinkovito izvedbo in uspeh projekta

25. aprila, 2024    
9.00-15.30
Izdelajte plan svojega projekta pod mentorstvom izkušenega projektnega managerja Izkušeni projektni managerji vedo povedati, da je »dobra priprava že polovico opravljenega dela«. Praksa je pokazala, [...]
V praksi učinkovit »TIME MANAGEMENT« – uspešno dosezite zastavljene cilje

V praksi učinkovit »TIME MANAGEMENT« – uspešno dosezite zastavljene cilje

8. maja, 2024    
9.00-15.30
Naj vam 24 ur, 1440 minut ali 86.400 sekund na dan prinese lastno izpolnitev tako na poslovnem, kot tudi na osebnem področju. Imate občutek, da [...]
Učinkovita kombinacija agilnih, »vitkih« in »klasičnih« metod projektnega managementa

Učinkovita kombinacija agilnih, »vitkih« in »klasičnih« metod projektnega managementa

9. maja, 2024    
12.00-17.30
Preizkušeno v dinamičnem in razvijajočem se poslovnem okolju za ustvarjanje dodane vrednosti Vodenje projektov v dinamičnem in razvijajočem se poslovnem okolju zahteva uporabo ustreznih metod [...]
Projektna pisarna in zagotavljanje uspešnosti projektov v podjetjih in organizacijah

Projektna pisarna in zagotavljanje uspešnosti projektov v podjetjih in organizacijah

15. maja, 2024    
9.00-15.30
Projektna pisarna kot center odličnosti projektnega dela, v službi vodstva in projektnih vodij in managerjev Uspeh projekta ni odvisen le od sposobnosti managerja projekta in [...]
Konstruktiven FEEDBACK – kako ga podati in sprejeti?!

Konstruktiven FEEDBACK – kako ga podati in sprejeti?!

21. maja, 2024    
9.00-15.30
POHVALA ali KRITIKA kot učinkovito orodje za IZBOLJŠAVE in spodbuda k NAPREDKU Ni pomembno kaj mi govorimo, vse kar šteje je, kaj si ljudje predstavljajo [...]
Zmanjšajte PERFEKCIONIZEM, zvišajte PRODUKTIVNOST

Zmanjšajte PERFEKCIONIZEM, zvišajte PRODUKTIVNOST

22. maja, 2024    
9.00-14.30
Spoznajte razloge, zakaj nekdo svoje delo opravlja odlično, vendar je količina opravljenega dela premajhna Res je, da se načini dela spreminjajo in da se od [...]
Šola PROJEKTNEGA managementa

Šola PROJEKTNEGA managementa

29. maja, 2024-30. maja, 2024    
9.00-15.30
Naučite se učinkovito voditi vse vrste projektov na primerih iz prakse Podjetja in organizacije se vse bolj zavedajo pomembnosti projektnega načina dela v procesih vodenja, [...]
STORYTELLING – delavnica za ustvarjanje prepričljivih in uporabnih zgodb

STORYTELLING – delavnica za ustvarjanje prepričljivih in uporabnih zgodb

29. maja, 2024    
9.00-14.00
Ali dobra zgodba res odpira vsaka vrata, vsako srce …?! Zgodbe pripovedujemo ves čas, to je nekaj povsem naravnega in se začne že od malih [...]
POSLUŠANJE- skrivnost dobrih odnosov, rezultatov in zadovoljstva

POSLUŠANJE- skrivnost dobrih odnosov, rezultatov in zadovoljstva

31. maja, 2024    
9.00-15.30
Kako s poslušanjem ustvarjamo odnose, nove priložnosti in zadovoljstvo? Večina ljudi meni, da je v poslušanju dobra in da se morajo izboljšati drugi - takšnih [...]
33. SOF 2024

33. SOF 2024

6. junija, 2024-7. junija, 2024    
Cel dan
Pridi na 33. SOF! V prijetnem okolju Avditorija Portorož bo že 33. SOF tudi letos svojevrstni dogodek navdiha, druženja in izmenjave mnenj, kot tudi slavljenja [...]
[NOVO] Učinkovita komunikacija s težavnimi strankami oz. sogovorniki

[NOVO] Učinkovita komunikacija s težavnimi strankami oz. sogovorniki

11. junija, 2024    
9.00-15.30
Sodobni pristopi k reševanju konfliktov Delo s strankami je že samo po sebi pogosto naporno, kljub temu, da je večina strank prijaznih, uvidevnih in potrpežljivih. [...]
Bodite ODLIČNI pri DOSEGANJU zastavljenih CILJEV

Bodite ODLIČNI pri DOSEGANJU zastavljenih CILJEV

15. oktobra, 2024    
9.00-15.30
Presezite lastne omejitve in prepričanja, ki vas ovirajo do odličnosti in uspešnosti pri doseganju zastavljenih ciljev s pomočjo novih dognanj nevroznanosti Vsakdo od nas ima [...]
Upravljanje celovite izkušnje stranke (CX - Customer Experience) - kako zagotoviti odlične izkušnje

Upravljanje celovite izkušnje stranke (CX - Customer Experience) - kako zagotoviti odlične izkušnje

16. oktobra, 2024    
9.00-15.30
Razvoj in implementacija celovite izkušnje stranke Usmerjenost v stranko in upravljanje izkušnje stranke (CX) pomeni spremembo perspektive s katero gledamo na posel. Iz usmerjenosti vase [...]