Pozor! To slovensko podjetje naj bi zavajalo kupce

Woman's hands touching different layers of new mattress. Checking hardness and softness. Choice of the best type and quality. Front view. Close up.
Foto: FotoDuets iz iStock

Podjetje Kanes, znano po vsiljivem spletnem oglaševanju vzmetnic Swiss+Bed, je pod drobnogledom tržnih inšpektorjev. V zadnjih mesecih sta postali pravnomočni dve odločbi, ki podjetju očitata zavajanje kupcev.

Med drugim so zamolčali, da vračilo kupnine poteka prek dobropisa, obenem pa zaračunavajo 79 evrov »reciklažnih stroškov« – vse to ob oglaševanem 180-dnevnem preizkusu brez tveganja.

Fiktivne ocene in vprašljivo poreklo

Inšpektorat je razkril še to, da se podjetje lažno sklicuje na zaupanje več kot 75.000 slovenskih družin, ne da bi zagotovilo dokaze o resničnosti teh trditev. Poleg tega oglašujejo vzmetnice kot »švicarske«, čeprav ni dokazov, da bi bile izdelane v Švici ali povezane z njo.

Podjetje zavrača očitke – in napoveduje pravne bitke

V Kanesu vse očitke zavračajo in trdijo, da poslujejo zakonito. Napovedujejo tožbe proti Zvezi potrošnikov Slovenije, tržnemu inšpektoratu in celo spletnim kritikom. Ob tem ostajajo na seznamu davčnih dolžnikov z do 100.000 evri dolga.

Kar je predobro, ponavadi ni resnično

Kupci poročajo o težavah, od serijskih napak do ignoriranih reklamacij. Ena izmed bralk, ki je svojo izkušnjo opisala za medije, pravi: »Znižanje s tisoč na 400 evrov se je slišalo imenitno. A na koncu sem ostala brez zdrave hrbtenice – in brez pravic.«

Kaj lahko storijo potrošniki?

Inšpektorat svetuje, da potrošniki uveljavijo pravico do vračila ali znižanja cene v 14 dneh od vloženega zahtevka – če izdelek vrnejo. Pozornost in previdnost pri »preveč dobrih ponudbah« pa ostajata najmočnejše orožje.

Jan Nebec

Novinar

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.