Coca-Cola razjezila z novo reklamo, ustvarila jo je umetna inteligenca

Sydney, Australia - March 9, 2017. The Coca-Cola Billboard in Kings Cross, Sydney, with commercial properties and people, at night.
Foto: AlizadaStudios iz iStock

Coca-Cola je letos spet poskusila združiti praznično nostalgijo z umetno inteligenco – a rezultat je vse prej kot čaroben. Po lanski kritiki zaradi nenavadnih obrazov in »lebdečih« tovornjakov v svojih AI-oglasih se je podjetje vseeno odločilo, da bo klasično praznično karavano znova ustvarilo z generativno umetno inteligenco. Rezultat? Oglas, ki je po mnenju mnogih videti še slabše.

Coca-Cola z oglasom, ki je brez duše

V novem oglasu »Holidays Are Coming« ni ljudi – tokrat so jih nadomestile živali, od polarnih medvedov do pand in lenivcev. A niti to ni pomagalo: prizori so mešanica realizma in risanke, gibanje likov pa je »trdo« in nenaravno, kot bi kdo preprosto premikal ploščate slike po zasneženem ozadju. Edini napredek glede na lani je ta, da se kolesa slavnih tovornjakov zdaj vsaj dejansko vrtijo.

Coca-Cola je pri kampanji sodelovala s Silverside in Secret Level – istima studijema, ki sta ustvarila tudi lanske UI-reklame. V projekt je bilo vključenih okoli sto ljudi, med njimi pet »UI-strokovnjakov«, ki so s pomočjo umetne inteligence ustvarili in obdelali več kot 70.000 videoposnetkov.

Čeprav oglas ni prepričal kritikov, Coca-Colo očitno prepričuje hitrost in cena. Direktor marketinga Manolo Arroyo je za The Wall Street Journal dejal, da so tokrat kampanjo končali v le enem mesecu – medtem ko so za klasične snemalne produkcije potrebovali skoraj eno leto.

Vseeno se ob tem postavlja vprašanje, ali hitrost res odtehta izgubo pristnosti. Coca-Coline božične reklame so bile nekoč sinonim za toplino in čustveno povezanost – zdaj pa vse bolj spominjajo na hladno demonstracijo tehnologije, ki, vsaj za zdaj, preprosto ne zna poustvariti prazničnega duha.

Coca-Cola | Holidays Are Coming

Jan Nebec

Novinar

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.