Kaj obsega celostna grafična podoba?

selective focus photo of graphic designer using digital pad pen work.
Foto: PRImageFactory iz iStock

Celostna grafična podoba (CGP) je ključni del vsakega podjetja ali organizacije, saj zagotavlja prepoznavnost in profesionalno podobo na vseh komunikacijskih kanalih. Gre za vizualni sistem, ki dosledno uporablja barve, pisave, logotipe in grafične elemente, da ustvarja enotno identiteto.

Kaj običajno vključuje CGP?

  1. Logotip in njegovo uporabo: različice logotipa, pravila o razmerjih, minimalni prostor okoli njega.

  2. Barvna paleta: primarne in sekundarne barve, ki jih podjetje uporablja v tiskovinah, spletu in promociji.

  3. Tipografija: izbrane pisave za naslove, podnaslove in telo besedila.

  4. Slog vizualnih elementov: ikone, ilustracije, vzorci in grafični motivi, ki dopolnjujejo identiteto.

  5. Tiskovine in promocijski materiali: vizitke, pisarniški papir, ovitki in brošure.

  6. Digitalna prisotnost: spletna stran, e-mail podpis, družbena omrežja in oglaševalske grafike.

  7. Pravila doslednosti: navodila, kako uporabljati vse elemente, da ostane podoba homogena. Ta del je zelo pomemben.

Kaj še ni celostna grafična podoba?

Ko želimo polepšati izgled našega podjetja, se izraz CGP pojavlja čedalje bolj pogosto, a samo logotip ali barvna shema še ne pomenita celostne grafične podobe. Prav tako niso del CGP posamezni oglasi ali enkratne promocijske grafike brez sistema in pravil. CGP zahteva celovit in dosleden pristop, ki povezuje vse vizualne točke stika podjetja z javnostjo.

Jan Nebec

Novinar

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.