Režiserka Celine Song po prvencu Pretekla življenja (Past Lives) nadaljuje v žanru romantičnih komedij, ki to niso. Popolna zveza, podobno kot prej omenjeni prvenec, predstavlja kvazi ljubezenski trikotnik, skozi katerega spoznavamo pravi pomen ljubezni, zaljubljenosti, zvez, zmenkov in modernih partnerskih vlog.
Zmenkarska posrednica, ki ne verjame v ljubezen
Lucy Mason (Dakota Johnson) je uspešna posrednica za zmenke v New Yorku, ki pomaga drugim najti popolne partnerje, sama pa ostaja samska. Zase meni, da bo večno samska ali pa poročena z nekom bogatim. Ko na poroki spozna bogatega finančnika Harryja (Pedro Pascal), mu omeni, da je popoln »samec«, on pa ima oči le zanjo. Na isti poroki se sreča tudi z nekdanjim partnerjem Johnom (Chris Evans), revnim igralcem, ki se preživlja kot natakar.
Če je prvi film trdno stal na temeljih romantične drame, si je tokrat režiserka dovolila bistveno več neposredne družbene kritike. Tarča so moderne zveze in zmenki, zaradi česar številni prizori padejo pod težo pridig, celoten film pa znova in znova ruši idejo svojega obstoja kot romantične komedije.
Zgodba si želi imeti vse, od ideje stare ljubezni in ljubezni na prvi pogled do ideje popolnega partnerja in fasaderskih simpatij. In če jo res jemljemo kot romantično komedijo, potem se je treba zavedati, da to ni. Iz enega glavnega razloga, saj skuša na vsak način analizirati koncept žanra in ga razčleniti do mere neprepoznavnosti.

Morda je Celine Song videla režiserski prvenec Chrisa Evansa z naslovom Preden odideva (Before We Go, 2014) in pri tem zamenjala nekaj reči. Žal je Evansov film ena najbolj podcenjenih romanc zadnjih desetletij, v tandemu z Alice Eve pa deluje bistveno bolje, kot z Dakoto Johnson. Pa čeprav je prav Evans glavni adut filma, kjer sta sicer Pascal in Johnson kvalitetno odigrani vlogi, a v osnovi puhli in brez kemije. Od filma bo gledalec odšel z idejo stranskega lika, kjer je žal nasilje, ki ga doživi na enem izmed zmenkov, potisnjeno v ozadje in deluje zgolj kot naprava, da glavna protagonistka ugotovi, da morda pa nekje res obstaja ljubezen.
Popolna zveza ni film, ki ste ga iskali
Popolna zveza si dovoli nekaj trenutkov izjemnosti, kjer pozabi na pridigo o modernih zvezah in zares blesti. A ponovno ima zgodba en ali dva elementa preveč, kjer ji lahko brez pomisleka očitamo, da je želela ustvarjalka povedati preveč. Jasno je, da gre bolj za satiro romantičnih komedij kot rom-com sam po sebi, a to ni dovolj. Po domače povedano, taka zgodba potrebuje žmoht in ne osrednja razmerja, ki jih povezuje zgolj kljukica znotraj kvadratka.

Celine Song je jasno in glasno neke vrste nov glas romantičnega žanra, ki pa ne bo navdušil ljubiteljev tistih tradicionalnih predstavnikov žanra, s težavo pa bo našel zagovornike modernih zvez, saj jim postavi jasno zrcalo. In v tem je njena moč scenaristke in režiserke, četudi izdelek ne deluje vedno.
Urednik portala Student.si