Tečaj navtike || 7.-9. maj || Študentski Kampus, Ljubljana
Uresničite svoje navtične sanje! 🌊⛵️💫 Pridružite se nam in osvojite vse potrebno za vodenje čolna 🚤 ali upravljanje z VHF radijsko postajo 📡. 🚤Tečaj za [...]
ŠKISOVA TRŽNICA 2024
𝟵. 𝗺𝗮𝗷 - 𝗗𝗮𝗻 𝘇𝗮 𝘃𝗲𝘀𝗲𝗹𝗷𝗲, 𝘀𝗽𝗼𝗺𝗶𝗻𝗶 𝘇𝗮 𝘇̌𝗶𝘃𝗹𝗷𝗲𝗻𝗷𝗲 Škisova tržnica je tradicionalna kulturno-zabavna prireditev, ki jo skupaj s študentskimi klubi ter mladinskimi organizacijami organizira [...]
Učinkovita kombinacija agilnih, »vitkih« in »klasičnih« metod projektnega managementa
Preizkušeno v dinamičnem in razvijajočem se poslovnem okolju za ustvarjanje dodane vrednosti Vodenje projektov v dinamičnem in razvijajočem se poslovnem okolju zahteva uporabo ustreznih metod [...]
MAJSKE IGRE 2024 // Dan Mestnega Loga
Dan Mestnega Loga Prihaja najlepši študentski mesec in z njim ... Majske igre 2024! Vabimo vas, da se nam pridružite v študentskem naselju v Rožni [...]
Projektna pisarna in zagotavljanje uspešnosti projektov v podjetjih in organizacijah
Projektna pisarna kot center odličnosti projektnega dela, v službi vodstva in projektnih vodij in managerjev Uspeh projekta ni odvisen le od sposobnosti managerja projekta in [...]
Konstruktiven FEEDBACK – kako ga podati in sprejeti?!
POHVALA ali KRITIKA kot učinkovito orodje za IZBOLJŠAVE in spodbuda k NAPREDKU Ni pomembno kaj mi govorimo, vse kar šteje je, kaj si ljudje predstavljajo [...]
Usposabljanje za CNC rezkanje | 21. in 22. maj | 50% OFF za Inženirsko skupnost! |
⚡Usposabljanje za CNC rezkanje in delo s CAM!⚡ ❗ZA ČLANE INŽENIRSKE SKUPNOSTI 50% CENEJE!❗ ⚙⚙ Pridružite se nam na dinamičnem usposabljanju za CNC rezkanje in [...]
ŠTUDENTSKI TEK NA GRAD 2024
Študentski tek na grad je množična športno rekreativna prireditev, katere cilj je promocija gibanja, kot ene izmed pomembnih sestavin kakovostnega življenje. S prireditvijo Študentski tek [...]
Zmanjšajte PERFEKCIONIZEM, zvišajte PRODUKTIVNOST
Spoznajte razloge, zakaj nekdo svoje delo opravlja odlično, vendar je količina opravljenega dela premajhna Res je, da se načini dela spreminjajo in da se od [...]
MAJSKE IGRE 2024 // Pohod na Rožnik
Pohod na Rožnik Dogajanje se bo začelo v študentskem naselju v Rožni dolini, 7. maja, nato pa se bomo zabavali še v Mestnem logu, 14. [...]
MAJSKE IGRE 2024 // Zaključek na Kardeljevi ploščadi
Zaključek na Kardeljevi ploščadi Vabimo vas, da se nam pridružite v študentskem naselju v Rožni dolini 7. maja, nato pa nadaljujemo zabavo v Mestnem logu [...]
Šola PROJEKTNEGA managementa
Naučite se učinkovito voditi vse vrste projektov na primerih iz prakse Podjetja in organizacije se vse bolj zavedajo pomembnosti projektnega načina dela v procesih vodenja, [...]
STORYTELLING – delavnica za ustvarjanje prepričljivih in uporabnih zgodb
Ali dobra zgodba res odpira vsaka vrata, vsako srce …?! Zgodbe pripovedujemo ves čas, to je nekaj povsem naravnega in se začne že od malih [...]
POSLUŠANJE- skrivnost dobrih odnosov, rezultatov in zadovoljstva
Kako s poslušanjem ustvarjamo odnose, nove priložnosti in zadovoljstvo? Večina ljudi meni, da je v poslušanju dobra in da se morajo izboljšati drugi - takšnih [...]
33. SOF 2024
Pridi na 33. SOF! V prijetnem okolju Avditorija Portorož bo že 33. SOF tudi letos svojevrstni dogodek navdiha, druženja in izmenjave mnenj, kot tudi slavljenja [...]
[NOVO] Učinkovita komunikacija s težavnimi strankami oz. sogovorniki
Sodobni pristopi k reševanju konfliktov Delo s strankami je že samo po sebi pogosto naporno, kljub temu, da je večina strank prijaznih, uvidevnih in potrpežljivih. [...]
Priprava projekta - osnova za učinkovito izvedbo in uspeh projekta
Izdelajte plan svojega projekta pod mentorstvom izkušenega projektnega managerja Izkušeni projektni managerji vedo povedati, da je »dobra priprava že polovico opravljenega dela«. Praksa je pokazala, [...]
Bodite ODLIČNI pri DOSEGANJU zastavljenih CILJEV
Presezite lastne omejitve in prepričanja, ki vas ovirajo do odličnosti in uspešnosti pri doseganju zastavljenih ciljev s pomočjo novih dognanj nevroznanosti Vsakdo od nas ima [...]
Upravljanje celovite izkušnje stranke (CX - Customer Experience) - kako zagotoviti odlične izkušnje
Razvoj in implementacija celovite izkušnje stranke Usmerjenost v stranko in upravljanje izkušnje stranke (CX) pomeni spremembo perspektive s katero gledamo na posel. Iz usmerjenosti vase [...]