
»Ko sem po izgorelosti svoje kolumne v Marketing magazinu usmeril v terapevtsko pisanje oziroma nekakšno samoobravnavo, je to v hipu podeseterilo branost. To je bil pokazatelj, da je morda področje izgorelosti in duševnega zdravja tabuizirano. In kot rad povem, vsak tabu ‘buta’. Zato sem želel, da se začne o tem govoriti in odstirati tančico za tančico, izkušnjo za izkušnjo. Čeprav so bili naši predniki tlačani, to še ne pomeni, da pa moramo mi potlačevati,« je v intervjuju v novem Marketing magazin povedal Aljoša Bagola.
Če si želiš podrobneje spoznati, kako deluje oglaševalski in kreativni um, je ta dogodek naravnost zate. Na seminarju boš lahko od blizu spoznal, kako sprejemati odločitve, kako zanje navdušiti sodelavce in – jasno – naročnike. Pa tudi, kako razmišljati o ljudeh, ki so jim sporočila namenjena.
Več o dogodku najdeš še na njihovi spletni strani.
Marketing, urednica revije Študent