Slo Comic Con – konvencija Na meji nevidnega / udeležba kampanje EU “Imaš prav”

    Na meji nevidnega
    Slo Comic Con - konvencija Na meji nevidnega / udeležba kampanje EU "Imaš prav"

    Kdaj

    14. septembra, 2019    
    9.00-20.00

    Kje

    Gospodarsko razstavišče
    Dunajska cesta 18, Ljubljana, 1000

    Vrsta dogodka

    Na ljubljanskem Gospodarskem razstavišču se bo v soboto, 14. septembra 2019,  odvijala konvencija fantazije in znanstvene fantastike, Na meji nevidnega (NMN). Obiskovalci NMN se bodo lahko na stojnici kampanje Imaš prav seznanili s pravicami, ki jih imajo kot potrošniki v EU. Družili se bodo lahko tudi z zvezdo slovenske Cosplay scene Kayo Solo, influencerko Anjo Susič, tam pa se bo oglasil tudi stand up komik Sašo Stare. Obiskovalcem bodo še  zlasti prišle prav informacije o možnosti odstopa od pogodbe – vračila kupnine v 14 dneh v primeru nakupa preko spleta, saj naj bi po besedah organizatorjev konvencije sodelujoči v Cosplayu velik del svojih rekvizitov kupovali preko spleta.

    Obiskovalci stojnice bodo lahko strokovnjaku Zveze potrošnikov Slovenije med 10:00 in 16:00 zastavljali vprašanja s področja potrošniških pravic v EU na katere se osredotoča kampanja Imaš prav in se seznanili z novo spletno stranjo kampanje. Na stojnici kampanje Imaš prav bodo prisotni tudi vplivneži z družbenih omrežij, s katerimi se bodo udeleženci lahko pomerili v potrošniškem kvizu.

    Obiskovalci konvencije Na meji nevidnega si bodo lahko tudi letos ogledali tekmovanje v Cosplayu ali pa se udeležili delavnice kako izdelati Cosplay oklep. Ogledali pa si bodo lahko tudi tri kratke filme, sveže predstavnike slovenskega akcijskega filma, ali pa se med številnimi drugimi dogodki udeležili okrogle mize z ustvarjalci in drugimi predstavniki iz sveta filma ter demonstracije priprave akcijske koreografije.

    O kampanji Imaš prav

    Kampanjo, ki potekala v 10 izbranih članicah državah EU, tudi v Sloveniji je zasnoval Generalni direktorat za pravosodje in potrošnike pri Evropski komisiji.

    Izbrane teme kampanje na nivoju EU so: odstop od pogodbe – vračilo kupnine v 14 dneh v primeru nakupa preko spleta, popravilo ali zamenjava izdelka, verodostojno oglaševanje, poštene pogodbe, varnost izdelkov, turistični paketi, zamenjava banke.

    V Sloveniji pa so bile za ključne teme kampanje izbrane tri, in sicer:  turistični paketi, pravica do odstopa od pogodbe v 14 dneh pri spletnih nakupih ter popravilo ali zamenjava izdelka.«

    Uporabljamo Akismet za manjšanje neželenih oglasnih komentarjev (spam). Politika zasebnosti.