10. DIGGIT: Brez novosti ni prihodnosti

Moški, ki ima čez oči mrežo kvadratov različnih barv roza, spodaj je napis DIGGIT in datum ter kraj dogodka
Foto: on DIGGIT

Še nekaj tednov nas loči od konference o trendih prihodnosti DIGGIT, ki bo 9. maja v dvorani Grand Hotela Union Eurostars. V 10. različici dogodka bodo mednarodni in domači govorci delili svoja predvidevanja za prihodnost, ki jo bo narekovala tehnologija.

DIGGIT se je iz konference o digitalnih komunikacijah v desetih letih preobrazil v konferenco za prihodnost, ki jo določajo digitalni trendi. Udeleženci – lanski dogodek jih je obiskalo več kot 1000 – se bodo tako seznanili z vročimi trendi, kot so umetna inteligenca s poudarkom na ChatGPT, metavesolje in splet 3.0, poleg tega pa se bodo naučili mehkejših veščin, da bodo lahko vzbudili pozornost potrošnikov in si zagotovili njihovo dolgoročno predanost.

Med igričarstvom in digitalnim darvinizmom

Nekdanji pastor Scott Gould se bo kot strokovnjak za vpletenost uporabnikov posvetil vprašanju, kako se blagovne znamke povežejo s potrošniki in vzpostavijo dolgotrajne odnose ter jih vpletejo na čustveni ravni. Strateg za digitalno preobrazbo Vladimir Vulić bo govoril o krmarjenju po spremembah v dobi digitalnega darvinizma in v vedenju potrošnikov ter o vplivu umetne inteligence na prihodnost dela, Aragorn Meulendijks pa nam bo predstavil, kako tehnologija spreminja civilizacijo, ki jo poznamo, in kakšne so priložnosti metavesolja. Sam Butler, vodja poslovnega razvoja in partner pri Attention Economics, podjetju za svetovanje, ki je specializirano za igričarstvo, bo obiskovalcem približal industrijo iger in predstavil priložnosti, ki jih oglaševalcem prinaša igričarstvo. ​Alastair Banks bo postregel z glavnimi digitalnimi zanimivostmi preteklih in prihodnjih 12 mesecev.

Na odru 10. DIGGIT-a tudi uspešni Slovenci v tujini in Timi Zajc

Seveda ne bo manjkalo niti izrednega slovenskega znanja. Med drugim bodo slovenske legionarje, ki so se odločili za delo izven slovenskih meja, na okrogli mizi zastopali Lan Belič (Booking.com), Matteo Mozetič (Unilever), Kristina Ilič (adidas) in Petja Jarm (Accenture), vodila pa jo bo novinarka Anja Hlača Ferjančič. Za motivacijo bo poskrbel svetovni prvak v smučarskih skokih Timi Zajc. Tea Gobec in Špela Anzeljc iz agencije Innovatif bosta izmerili moč umetne inteligence, in sicer, v kolikšni meri lahko UI dohaja kompleksno zastavljeno kombinacijo spretnosti in ali zna čustveno inteligentno navigirati na zahtevnejših področjih.

Zabeležite si v koledarjih 9. maj 2023, povabite sodelavce in prijatelje ter se z nami podajte v prihodnost! Za več informacij smo vam na voljo na www.diggit.si ali na info@diggit.si.

marketing [afna] nevtron.eu

Marketing

Prejšnji članek32. SOF v znamenju kreativnosti in novih tehnologij
Naslednji članekKako v resnici deluje serum resnice?
Prazna profilna slika
marketing [afna] nevtron.eu

Marketing

Uporabljamo Akismet za manjšanje neželenih oglasnih komentarjev (spam). Politika zasebnosti.