Prodanih že več kot 2 milijona pametnih ur Huawei Watch GT

Huawei Watch GT
Od predstavitve lanskega oktobra je Huawei prodal že več kot dva milijona pametnih ur Watch GT, zaradi česar je postala njegova najbolj popularna nosljiva naprava. Po podatkih podjetja IDC o prodaji nosljivih naprav v prvem letošnjem četrtletju pa je Huawei zabeležil kar 282,2-odstotno medletno rast ter se globalno zavihtel na tretje mesto.

Ura, ki so jo pohvalili mediji in potrošniki, uporablja inovativen pristop dveh procesorjev in pametne arhitekture varčevanja z energijo lastnega sistema Lite OS za preklapljanje med zmogljivimi in energijsko učinkovitimi načini delovanja, pri čemer po potrebi poskrbi za podaljševanja časa trajanja baterije. Ponuja dvotedensko trajanje baterije pri tipičnem vzorcu uporabe: celodnevno nošenje z aktivnim optičnim tipalom srčnega utripa, spremljanje spanja, 90-minutno beleženje dejavnosti tedensko in stalni prikaz obvestil s telefona. Če pa ura ne beleži dejavnosti in jo uporabljamo kot običajno uro, potem baterija zdrži tudi do 30 dni.

Marca je Huawei predstavil dva nova modela pametne ure Watch GT. Različica Active ima enako ohišje s premerom 46 mm kot lani predstavljeni uri HuaweiWatch GT Classic in Sport, medtem ko ima različica Elegant manjše ohišje premera 42 mm z možnostjo keramične lunete. Z njima je Huawei potrošnikom ponudil večjo možnost izbire prave pametne ure zase.

Na podlagi odličnih rezultatov prodaje ure Huawei Watch GT v prvem letošnjem četrtletju je Huawei prepričan o rasti trga nosljivih naprav in ostaja zavezan razvoju izdelkov, ki rešujejo izzive potrošnikov.

PUSTITE KOMENTAR

Prosim vpiši ime
Prosim vpiši svoj komentar

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.