Sponzorirano

Kaj jesti, ko zapustiš hotel mama?

Kuhalnica, špageti in paradižnik na mizi.   
Sponzorirano

Si študent in še nikoli nisi skuhal ničesar razen hrenovk in jajc? Tudi tebi zmanjkuje časa za kuhanje, si na low budgetu, preprosto nimaš idej ali se ti ne ljubi po celodnevnih predavanjih še kuhati?

V času študija je študentom sicer na voljo subvencionirana prehrana oziroma študentski boni, vendar ti navadno zadostujejo le za en obrok dnevno. Osnovne kuharske sposobnosti so zato vsekakor nujne za vsakega novega študenta, ki ne želi študentskih let preživeti ob hitri prehrani in sendvičih.

Tukaj boš našel 3 ideje za uravnotežene, zdrave in hitro pripravljene študentske obroke, ki so primerni tudi za kuhanje v majhnih študentskih kuhinjah. Pa dober tek!

Preprosta omleta s sirom

Jajca so eno najbolj hranljivih živil in so nepogrešljiva v vsakem še tako majhnem hladilniku. Čeprav jih navadno jemo za zajtrk, nikjer ne piše, da jih ne moremo jesti tudi za kosilo ali večerjo. Načinov priprave jajc je veliko, a omleta je gotovo ena izmed najbolj raznolikih jajčnih jedi, saj ji lahko dodajamo različne sestavine, kot so zelišča, ostanke kuhane zelenjave, tuna, salama in sir.

Potrebuješ: jajca, sol in poper, dodatke po želji.

Priprava: Dodatke po želji (sir, zelenjava, salama) si pripraviš vnaprej. Na vroče olje vliješ stepeno jajce, ki ga po želji soliš in popraš. Na vrh dodaš pripravljeno zmes ostalih sestavin in na zmernem ognju čakaš, da omleta zlatorumeno zakrkne na obeh straneh. Preložiš jo na krožnik in posuješ z dodatnim naribanim sirom. Zraven se prileže tudi kakšna solata.

Testenine s tuno in sirom ali omako bolognese

Pašta je ena izmed najboljših in hkrati hitro pripravljenih obrokov. Pripravimo jo lahko z različnimi vrstami omake. Med študenti je še posebej priljubljena ta s tuno ali omako bolognese (mleto meso).

Potrebuješ: testenine, sol, poper, tuna, sirček, omaka bolognese (mleto meso, čebula, sol in poper, vegeta ali malo sladkorja, paradižnikova omaka).

Priprava: Testenine vržeš v vrelo soljeno vodo in jih kuhaš do al dente. Ko se malo ohladijo, dodaš tuno in sirček ter vse dobro premešaš, lahko dodaš tudi malo paradižnikove omake (najboljše je, če imaš domačo) ter začiniš po okusu. Za omako popražiš čebulo, da postekleni, dodaš meso, ko je popraženo, ga začiniš po okusu in dodaš paradižnikovo omako. Kuhaš na zmernem ognju, vsaj še dobrih 20 min, da omaka dobi čim boljšo teksturo. Če imaš srečo, lahko doma prosiš, da ti omako bolognese pripravijo vnaprej in jo nato samo odtališ in uporabiš. Dodatek naribanega parmezana ob koncu ne zgreši nikoli!

Solata na 100 in en način

Vedno dobra izbira je tudi solata, kjer lahko izbiraš med sezonsko zelenjavo (radič, zelena solata, zelje, motovilec …) in najrazličnejšimi dodatki (fižol, jajce, čičerika, oreščki, tuna, avokado, meso), začiniš pa jo po okusu (posebej zdrava je uporaba bučnega in olivnega olja). Idej je veliko, odvisno od okusov in dneva. Bodi čim bolj ustvarjalen!

Junior novinar

Sponzorirano

NI KOMENTARJEV

Uporabljamo Akismet za manjšanje neželenih oglasnih komentarjev (spam). Politika zasebnosti.

Exit mobile version