Začel sem hodit v fitnes. Kaj naj jem?

Paradižnik, jajca

Zajtrkuj

Z zajtrkom moraš dobiti dovolj energije za nov dan. Če boš dan začel z zdravim zajtrkom, se boš tudi bolj nagibal k zdravi prehrani čez dan. Izvrsten zajtrk so omlete, jajca, sadje, kosmiči, smoothi, kruh in sir…

Kosmiči

Jej vsake 3 ure

Mogoče se sliši zakomplicirano, vendar dejstvo je, da se mišice delajo v kuhinji. Najlažji način kako se prehranjevati na vsake 3 ure je, da ješ zajtrk, kosilo, večerjo, pred in po vadbi in še dva zdrava prigrizka vmes. Obroki morajo biti majhni. Ne smeš se prenajesti. Tako bo čez dan lakota manjša in hitreje boš sit. Za lažje sledenje vsakodnevnemu ritmu je dobro jesti obroke vsak dan ob istih urah.

Beljakovine pri vsakem obroku

Za rast in ohranjanje mišic so nujno potrebne beljakovine oz. proteini. Na dan je priporočeno zaužiti vsaj 1 gram beljakovin na 1 kilogram tvoje telesne teže.

Sadje in zelenjava pri vsakem obroku

Večina sadja ima malo kalorij, tako ga lahko poješ veliko in se ti na tehtnici ne bo poznalo. Dobil boš tudi potrebne vitamine, minerale, vlaknine in antioksidante. Vse to pa pripomore k boljšemu počutju, prebavi, razvoju in regeneraciji mišic.

Sadje in zelenjava

Jej sveže, sezonjsko in zdravo hrano

Hrana kot so ribe, jajca in meso, mora biti sveža. Hrano si pripravljaj sam, saj le tako lahko nadzoruješ vnos hranilnih vrednosti. Industrijsko pripravljena hrana po navadi vsebuje veliko skritih hranilnih vrednosti.

Posegaj po zdravih maščobah

Zdrave maščobe ti pomagajo nižati odvečne maščobe v telesu. Izogibaj se transmaščobi. Seveda pa moraš tudi zdrave maščobe jesti v mejah normale. Te maščobe se nahajajo npr. v ribah, oreščkih, ekstra deviškem olivnem olju in bučnem olju.

Ribje olje v kapsulah
Dodatek k prehrani je lahko tudi ribje olje v kapsulah

Pij SAMO vodo

Prisili se, da popiješ veliko vode. Če jemlješ kakšen dodatek k prehrani, kot je npr. kreatin, moraš popiti še več vode kot običajno. 1 kozarec spij zjutraj, 2 kozarca pol ure po vsakem obroku oz. pred obrokom in kakšen liter med vadbo. Seveda pa to ni zadosti popite vode za cel dan.

Fitnes ženska

Več nasvetov o telovadbi, pravilni prehrani in skrbi za tvoje telo najdeš v naši rubriki Fit telo.

PUSTITE KOMENTAR

Prosim vpiši ime
Prosim vpiši svoj komentar

Uporabljamo Akismet za manjšanje neželenih oglasnih komentarjev (spam). Politika zasebnosti.