7 nasvetov, kako lažje najti čas za telovadbo

Planer

Si naveličan sedenja za računalnikom cel dan in obljub samemu sebi »jutri bom pa zares telovadil«? Si preveč obremenjen, da bi sploh pomislil na telovadbo ali na sprehod? Potem bereš pravi članek. Prepričali te bomo, da lahko vadba postane vsakodnevna navada, tudi če si zdi to nemogoče. Redna vadba je zaveza in zahteva tako čas kot energijo. Zaradi nje se boš bolje počutil in lažje sodeloval na predavanjih preko Zooma. Vprašanje je le, kako se jo lotiti in jo stisniti v svoj (pre) obremenjen urnik.

Načrtuj vadbo, kot bi načrtoval sestanek ali učenje

»Telovadil bom, ko bom lahko« ali pa »jutri, ko končam s predavanji, bom šel na sprehod« je mišljenje vsakega posameznika. Namesto da o telovadbi razmišljaš en dan prej, jo raje načrtuj za točno določen čas. Začetek tedna si oglej koledar in ugotovi, kdaj je najbolj primeren čas za vadbo.

Ko najdeš primerne datume za vadbo, načrtuj druge dogodke okoli njih. Obravnavaj telovadbo enako kot sestanek, predavanje ali učenje.

Začni se zgodaj zbujati

Ob dnevih, ko nimaš jutranjih obveznosti, ne poležavaj v postelji, ampak izkoristi te ure za telovadbo. Študije nakazujejo, da je trening v jutranjih urah bolj učinkovit. Prva dva tedna ti bo težko, sčasoma pa se boš prilagodil in tudi počutil veliko boljše.

Telovadba nista le fitnes in tek

Naj bo telovadba šport, v katerem zares uživaš. Veliko lažje si je vzeti čas za vadbo, ko počneš nekaj, kar ti je resnično všeč. Če preferiraš skupinske športe, se zmeni s prijatelji za igranje košarke ali nogometa. Če rad plavaš, si kupi letno vstopnico za bazen. Torej če se nečesa veseliš, je bolj verjetno, da boš to tudi storil.

Telovadba od doma

Če nimaš časa za obisk telovadnice, bazena ali drugih igrišč, poskusi z vadbo od doma. Ne samo da boš prihranil čas s prevozom, ampak boš tudi prihranil denar. Obstaja veliko aplikacij, ki ponujajo odlične prikaze vadb, ki jih lahko izvajaš doma. Vadbe pa lahko brezplačno poiščeš tudi na YouTubu.

20 MIN FULL BODY WORKOUT - Beginner Version // No Equipment I Pamela Reif

HIIT vadba

Verjetno se sprašuješ, kaj je HIIT vadba? Gre za funkcionalni trening za moč, vzdržljivost in oblikovanje telesa. Je visoko intenzivni intervalni trening, pri katerem se gibalne vaje izvajajo z visoko hitrostjo, močjo in eksplozivnostjo. Intervalni trening je lahko katera koli intenzivna aktivnost – tek, kolesarjenje, skakanje s kolebnico itd.

Namesto 45-minutnega teka raje preizkusi 15-minutno vadbo HIIT. Te vadbe niso dolge, so pa bolj učinkovite. Tako boš tudi lažje telovadbo stisnil v svoj urnik.

Razmišljaj pozitivno

Če se vsak dan zbujaš z mislijo, da nimaš časa, se boš verjetno prepričal, da ga res nimaš. V resnici si se s tem že odločil, da je nemogoče najti čas. Pozitivno razmišljanje je torej nujno, tudi če se tega ne zavedaš.

Z družbo je lažje

Treninga se boš res udeležil, če boš zmenjen s prijateljem. Manj verjetno je, da boš zjutraj pritisnil gumb za dremež, če veš, da te nekdo čaka.

Doggo

Uporabljamo Akismet za manjšanje neželenih oglasnih komentarjev (spam). Politika zasebnosti.