Aplikacijo uporablja že več kot 26 tisoč uporabnikov, spoznaj aplikacijo APPEAK

APPEAK

Slovenska pohodniška aplikacija APPEAK, ki ti pomaga pri iskanju idej za pohodniške izlete, je v javnosti zaživela pred dobrim letom. Več o letih razvoja, ki so bila potrebna pred tem, sta razvijalca zaupala v intervjuju.

Danes aplikacijo uporablja že preko 26.000 pohodnikov in vključuje več kot 410 vrhov in 1.660 poti ter preko 2.830 fotografij. Poleg širjenja skupnosti in baze vrhov APPEAK zaradi sodelovanja s partnerji prinaša še eno novost: APPEAK IZZIVE. Ti hojo v hribe tudi nagradijo!

Sodelovanje s partnerji in pozitiven odziv javnosti

Za aplikacijo je ključna močna pohodniška skupnost, Jan Mohorič in Blaž Rat pa sta jo predstavila tudi na različnih konferencah in dogodkih. Sodelovati sta začela z različnimi partnerji oziroma podjetji in blagovnimi znamkami, o možnostih sodelovanja pa sta se pogovarjala tudi s Planinsko zvezo Slovenije. Poleg pozitivnega odziva javnosti je aplikacija prejela tudi nagrado za oblikovanje in uporabniško izkušnjo – Brumen.APPEAK Triglav

Jan Mohorič pravi: »S Planinsko zvezo Slovenije sva imela že kar nekaj pogovorov – v resnici so naju oni prvi kontaktirali, kar nama je bilo v veliko čast. Cilj teh pogovorov je, da ugotovimo, ali lahko v prihodnje skupaj ponudimo rešitev, ki bi bila za vse vpletene sprejemljiva, predvsem pa prijazna in uporabna za končnega uporabnika.

Za izvedbo mesečnih APPEAK izzivov gre veliko časa in truda, saj je dogovarjanje s sponzorji lahko tudi zahtevno. Trudiva se, da se dogovoriva s partnerji, ki razumejo skupnost in jo želijo podpreti na avtentičen način. Povezujeva se predvsem s slovenskimi podjetji – tako znotraj pohodniškega sveta kot tudi širše, oziroma s tistimi, ki želijo pristno nagovoriti to ciljno skupino.

Sponzor, torej podjetje oziroma blagovna znamka, je tisti, ki podeli nagrade. V preteklih mesecih so bili to različni slovenski ponudniki športne opreme in izdelkov, povezanih s preživljanjem prostega časa v naravi. Veseli naju, da to priložnost prepoznavajo, zato, poleg že uspešno izpeljanih preteklih mesečnih izzivov, z optimizmom gledava naprej. Da je takšen pristop pravi, nama potrjujejo tudi naraščajoče številke uporabnikov in njihov pozitiven odziv.«

APPEAK izziv
Foto: APPEAK

 

Izzivi kot spodbuda in nagrada

APPEAK IZZIVI so mesečni pohodniški izzivi, ki uporabnike dodatno motivirajo, da se odpravijo v hribe. Da uspešno opraviš izziv, moraš v določenem časovno omejenem obdobju osvojiti določeno število vrhov. Za uspešno zaključen izziv prejmeš tudi nagrado.APPEAK aplikacija

Blaž Rat: »Pri APPEAK izzivih poskušava vedno združiti več plasti motivacije – od same izkušnje hoje v naravi, do občutka dosežka in nazadnje tudi simbolične nagrade. Zelo nama je pomembno, da izzivi niso tekmovalni, ampak osebni – vsak izziv je zasnovan tako, da je dosegljiv tudi povprečnemu pohodniku, saj želiva ljudi predvsem spodbuditi k rednemu gibanju v naravi. V tem smislu gre za “mehko spodbudo”, ki se je izkazala za zelo učinkovito. Število udeležencev izziva raste iz meseca v mesec, kar nama potrjuje, da sva na pravi poti.

Izbor nagrad je vedno v rokah sponzorja in odvisen od tega, kaj lahko in želi ponuditi. Midva se trudiva, da so nagrade dovolj zanimive tako za izkušene pohodnike kot tudi za tiste, ki morda šele razmišljajo, da bi premagali prve višince. Ključno nama je, da vsak, ki uspešno opravi izziv, prejme neko takojšnjo nagrado, kot spodbudo oziroma kot pohvalo za vložen trud. Ob tem pa se vsi, ki opravijo izziv, po zaključku izziva v žrebu potegujejo še za glavne nagrade sponzorja. Na ta način želiva ohraniti izzive dostopne, motivacijske in igrive.

Koncept APPEAK IZZIVA je preprost: cilj je osvojiti določeno število vrhov, recimo tri, v določenem časovnem obdobju, na primer v štirih tednih. Vsak, ki uspešno opravi izziv, dobi tudi nagrado – večjo ali manjšo, odvisno od sponzorja meseca. Tako uporabniki prejmejo npr. popust za spletni nakup izdelkov sponzorja, ali raznovrstno pohodniško opremo in/ali druge izdelke sponzorja. Torej gre hkrati tudi za odlično priložnost za podjetja oziroma blagovne znamke, da se povežejo z ljudmi na lep, nemoteč način, brez klasičnega vsiljivega oglaševanja

Vrhovi APPEAK
Foto: APPEAK

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.